На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 822 096.34 UAH
Замовник
ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-22-001068-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 березня, 10:00 |
Дата останніх змін | 26 квітня, 10:12 |
Очікувана вартість закупівлі | 4 822 096.34 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 1 квітня, 11:58 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 48 220.96 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 144 662.89 UAH |
1. Послуги з миття фасадів та скляних поверхонь будівель2 послуга Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90910000-9, Послуги з прибирання |
2. Послуги з комплексного прибирання господарських приміщень39 послуга Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90910000-9, Послуги з прибирання |
3. Послуги з прибирання території подвір'я275 послуга Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90910000-9, Послуги з прибирання |
4. Послуги з комплексного прибирання офісних приміщень275 послуга Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90910000-9, Послуги з прибирання |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення вимог Технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації. І. Відповідно до вимог пункту 1.4. розділу 1. «Загальні вимоги до надання послуг з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій» ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ у Додатку № 2 до тендерної документації, учасники повинні надати: «1.4. При наданні послуг персонал Виконавця використовує очищаючі, миючі, дезінфікуючі засоби, на які є дозвіл із застосуванням в місцях з великою кількістю людей. На підтвердження даної вимоги Учасник повинен надати: Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, який має бути завірений печаткою Учасника (в разі її використання), з інформацією про: 1) найменування миючих* та дезінфікуючих* засобів, які будуть застосовуватись в процесі надання послуг відповідно до Технічного завдання (згідно форми наведеної нижче); № з/п Найменування Виробник Характеристики товару 1 Засіб для прибирання промислових об'єктів (зазначити тип, марку тощо за наявності) Вказати країну, назву, код та юридичну адресу виробника Товару Формат: рідина; Вміст ПАР <5%, приб. pH 13 2 Засіб для прибирання (зазначити тип, марку тощо за наявності) Вказати країну, назву, код та юридичну адресу виробника Товару Формат: рідина; не містить ПАР, приб. pH 9 3 Універсальний очищувач на спиртовій основі (зазначити тип, марку тощо за наявності) Вказати країну, назву, код та юридичну адресу виробника Товару Формат: рідина Вміст ПАР <5%, приб. pH 9 4 Засіб для очищення скляних поверхонь (зазначити тип, марку тощо за наявності) Вказати країну, назву, код та юридичну адресу виробника Товару Формат: рідина Вміст ПАР <5%, приб. pH 9,5 Не містить ароматизаторів 5 Сильнодіючий засіб для очищення унітазів та пісуарів (зазначити тип, марку тощо за наявності) Вказати країну, назву, код та юридичну адресу виробника Товару Формат: гель Вміст ПАР <5%, pH <0,5 2) комплектацію туалетних кімнат витратними матеріалами (туалетний папір, паперові рушники, мило рідке для рук, освіжував повітря) згідно форми наведеної нижче. № з/п Найменування Виробник Характеристики товару 1 Туалетний папір (зазначити тип, марку тощо за наявності) Вказати країну, назву, код та юридичну адресу виробника Товару Матеріал основи: 100% целюлоза; Колір: білий; Кількість шарів: 2; Фасування: рулон Довжина рулону: не менше 23м (Учасник зазначає конкретну довжину). Кількість відривів: не менше 180 (Учасник зазначає конкретну кількість) 2 Мило рідке для рук (зазначити тип, марку тощо за наявності) Вказати країну, назву, код та юридичну адресу виробника Товару Формат: рідина Рівень рН: в діапазоні 5-6 (Учасник зазначає конкретний показник) Колір: біле або прозоре (Учасник зазначає конкретний колір) 3 Паперові рушники (зазначити тип, марку тощо за наявності) Вказати країну, назву, код та юридичну адресу виробника Товару Матеріал основи: 100% целюлоза; Колір: білий;довкі Кількість шарів: 2; Призначання: для диспансерів Розмір листа: 250x220 мм ± 10% (Учасник зазначає конкретний розмір); Фасування: упаковка Тип складання: V - складка; Кількість листів в упаковці: не менше 200 (Учасник зазначає конкретну кількість). 4 Освіжувач повітря Вказати країну, назву, код та юридичну адресу виробника Товару Тип: аерозольний; Аромат: освіжаючий (в сортименті) Фасування: балон; Об’єм балона: 300 мл. Водночас, зазначеним вище пунктом передбачено наступні вимоги: * На підтвердження якості миючих засобів Учасник повинен надати один з зазначених документів: Документи про відповідність (декларація про відповідність, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує якість миючих засобів, перелік яких зазначено Учасником в листі (дійсний(-і) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій). * Учасник в складі Тендерної пропозиції повинен надати екологічний(-ні) сертифікат(-ти) та/або документ(-ти), що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717, та/або Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо) на мийні засоби, які зазначені Учасником в даному листі. Застосування та реалізація дезінфекційних засобів дозволяються лише за умови їх державної реєстрації. Положення про державну реєстрацію дезінфекційних засобів затверджується Кабінетом Міністрів України. Державну реєстрацію дезінфекційних засобів та ведення Державного реєстру дезінфекційних засобів здійснює центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, за результатами експертизи реєстраційних матеріалів на такий засіб, проведеної експертною установою. На виконання вищевказаних норм ЗУ «Про систему громадського здоров’я», учасник повинен надати в складі пропозиції документи на дезінфекційний засіб (витяг з реєстру), який внесено в Державний реєстр дезінфекційних засобів центрального органу виконавчої влади, та бути дійсним на період дії договору. Учасником в складі тендерної пропозиції надано Лист від 27.03.2024 № 21/03-24 (файл «21. Лист миючі.pdf») з інформацією про: Найменування миючих засобів, які будуть застосовуватись в процесі надання послуг: 1. Засіб для прибирання промислових об'єктів Dopomat-intenso, Johannes Kiehl KG; 2. Засіб для прибирання Rivamat, Johannes Kiehl KG; 3. Універсальний очищувач на спиртовій основі Keradet-Aktiv, Johannes Kiehl KG; 4. Засіб для очищення скляних поверхонь GlassQueen, Johannes Kiehl KG; 5. Сильнодіючий засіб для очищення унітазів та пісуарів Acidofix-Gel, Johannes Kiehl KG. Найменування дезінфікуючих засобів, які будуть застосовуватись в процесі надання послуг: Дезінфекційний засіб «Ред Лайт Актив»: діюча речовина – натрієва сіль дихлорізоціанурованої кислоти – 84% (у вигляді таблеток), виробник ТОВ «ІНТЕКС – МЕД». Витратні матеріали для комплектації туалетних кімнат: 1. Туалетний папір; 2. Мило рідке для рук; 3. Паперові рушники; 4. Освіжувач повітря, AIR FRESH. На виконання вимог пункту 1.4. щодо підтвердження якості миючих засобів та надання Документів про відповідність (декларація про відповідність, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує якість миючих засобів, перелік яких зазначено Учасником в листі від 27.03.2024 № 21/03-24 (файл «21. Лист миючі.pdf»), а саме: 1. Засіб для прибирання промислових об'єктів Dopomat-intenso, Johannes Kiehl KG; 2. Засіб для прибирання Rivamat, Johannes Kiehl KG; 3. Універсальний очищувач на спиртовій основі Keradet-Aktiv, Johannes Kiehl KG; 4. Засіб для очищення скляних поверхонь GlassQueen, Johannes Kiehl KG; 5. Сильнодіючий засіб для очищення унітазів та пісуарів Acidofix-Gel, Johannes Kiehl KG, надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 14.01.2020 № 12.2-18-3/362 на засоби мийні та засоби для чищення Johannes Kiehl KG згідно з додатком до висновку, що не відповідає вимогам ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ у Додатку № 2, в зв’язку з тим, що Висновок ДСЕЕ підтверджує відповідність медичним критеріям БЕЗПЕКИ мийних засобів, однак, не підтверджує їх ЯКІСТЬ. Висновок ДСЕЕ – це дозвільний документ, що підтверджує відповідність продукції державним стандартам у сферах безпечності. Документ, який засвідчує якість товару – це сертифікат якості (аналізу) чи посвідчення про якість, у тому числі сертифікат відповідності, декларація виробника/постачальника, висновок експертизи, тощо, щодо якості миючого засобу, а також показники якості згідно ДСТУ, ГОСТ чи нормативної документації на конкретний вид товару, тощо. На виконання вимог пункту 1.4. щодо надання в складі пропозиції документів на дезінфекційний засіб (витяг з реєстру), який внесено в Державний реєстр дезінфекційних засобів центрального органу виконавчої влади, та бути дійсним на період дії договору, зазначеному учасником в Листі від 27.03.2024 № 21/03-24 (файл «21. Лист миючі.pdf»), а саме: Дезінфекційний засіб «Ред Лайт Актив»: діюча речовина – натрієва сіль дихлорізоціанурованої кислоти – 84% (у вигляді таблеток), виробник ТОВ «ІНТЕКС – МЕД», Учасником Надано (у файлі «21.1 підтвердження_миючі дезінфікуючі освіжувач.pdf.» на сторінці 17) документ під назвою «Державний реєстр дезінфекційних засобів», який засвідчено підписом та печаткою Учасника, з інформацією у графі 170/2020 про Дезінфекційний засіб «Ред Лайн Актив»: діюча речовина – натрієва сіль дихлорізоціанурованої кислоти – 84% (у вигляді таблеток), 100% (у вигляді гранул), виробник ТОВ «ІНТЕКС – МЕД». . Проте, Замовником на виконання норм ЗУ «Про систему громадського здоров’я» вимагалось надання учасником в складі пропозиції документи на дезінфекційний засіб (витяг з реєстру). За заявою заявника на зареєстрований засіб, МОЗ письмово або в електронній формі безоплатно видає витяг з Державного реєстру дезінфекційних засобів протягом 5 робочих днів з моменту її отримання. Надане документальне підтвердження на дезінфекційний засіб не відповідає вимогам ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ у Додатку № 2, в зв’язку з тим, що умовами тендерної документації передбачається надання ВИТЯГУ з реєстру. Відповідно до наданої учасником інформації у листі від 27.03.2024 № 21/03-24 (файл «21. Лист миючі.pdf»), учасник буде застосовувати засіб «Ред Лайт Актив», а документ під назвою «Державний реєстр дезінфекційних засобів» надано на «Ред Лайн Актив». Учасником порушено вимоги ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ у Додатку № 2 до тендерної документації Замовника. Отже, учасником порушено умови технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення вимог Технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації. І. Відповідно до вимог пункту 1.4. розділу 1. «Загальні вимоги до надання послуг з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій» ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ у Додатку № 2 до тендерної документації, учасники повинні надати: «1.4. При наданні послуг персонал Виконавця використовує очищаючі, миючі, дезінфікуючі засоби, на які є дозвіл із застосуванням в місцях з великою кількістю людей. На підтвердження даної вимоги Учасник повинен надати: Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, який має бути завірений печаткою Учасника (в разі її використання), з інформацією про: 1) найменування миючих* та дезінфікуючих* засобів, які будуть застосовуватись в процесі надання послуг відповідно до Технічного завдання (згідно форми наведеної нижче); № з/п Найменування Виробник Характеристики товару 1 Засіб для прибирання промислових об'єктів (зазначити тип, марку тощо за наявності) Вказати країну, назву, код та юридичну адресу виробника Товару Формат: рідина; Вміст ПАР <5%, приб. pH 13 2 Засіб для прибирання (зазначити тип, марку тощо за наявності) Вказати країну, назву, код та юридичну адресу виробника Товару Формат: рідина; не містить ПАР, приб. pH 9 3 Універсальний очищувач на спиртовій основі (зазначити тип, марку тощо за наявності) Вказати країну, назву, код та юридичну адресу виробника Товару Формат: рідина Вміст ПАР <5%, приб. pH 9 4 Засіб для очищення скляних поверхонь (зазначити тип, марку тощо за наявності) Вказати країну, назву, код та юридичну адресу виробника Товару Формат: рідина Вміст ПАР <5%, приб. pH 9,5 Не містить ароматизаторів 5 Сильнодіючий засіб для очищення унітазів та пісуарів (зазначити тип, марку тощо за наявності) Вказати країну, назву, код та юридичну адресу виробника Товару Формат: гель Вміст ПАР <5%, pH <0,5 2) комплектацію туалетних кімнат витратними матеріалами (туалетний папір, паперові рушники, мило рідке для рук, освіжував повітря) згідно форми наведеної нижче. № з/п Найменування Виробник Характеристики товару 1 Туалетний папір (зазначити тип, марку тощо за наявності) Вказати країну, назву, код та юридичну адресу виробника Товару Матеріал основи: 100% целюлоза; Колір: білий; Кількість шарів: 2; Фасування: рулон Довжина рулону: не менше 23м (Учасник зазначає конкретну довжину). Кількість відривів: не менше 180 (Учасник зазначає конкретну кількість) 2 Мило рідке для рук (зазначити тип, марку тощо за наявності) Вказати країну, назву, код та юридичну адресу виробника Товару Формат: рідина Рівень рН: в діапазоні 5-6 (Учасник зазначає конкретний показник) Колір: біле або прозоре (Учасник зазначає конкретний колір) 3 Паперові рушники (зазначити тип, марку тощо за наявності) Вказати країну, назву, код та юридичну адресу виробника Товару Матеріал основи: 100% целюлоза; Колір: білий;довкі Кількість шарів: 2; Призначання: для диспансерів Розмір листа: 250x220 мм ± 10% (Учасник зазначає конкретний розмір); Фасування: упаковка Тип складання: V - складка; Кількість листів в упаковці: не менше 200 (Учасник зазначає конкретну кількість). 4 Освіжувач повітря Вказати країну, назву, код та юридичну адресу виробника Товару Тип: аерозольний; Аромат: освіжаючий (в сортименті) Фасування: балон; Об’єм балона: 300 мл. Водночас, зазначеним вище пунктом передбачено наступні вимоги: * На підтвердження якості миючих засобів Учасник повинен надати один з зазначених документів: Документи про відповідність (декларація про відповідність, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує якість миючих засобів, перелік яких зазначено Учасником в листі (дійсний(-і) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій). * Учасник в складі Тендерної пропозиції повинен надати екологічний(-ні) сертифікат(-ти) та/або документ(-ти), що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717, та/або Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо) на мийні засоби, які зазначені Учасником в даному листі. Застосування та реалізація дезінфекційних засобів дозволяються лише за умови їх державної реєстрації. Положення про державну реєстрацію дезінфекційних засобів затверджується Кабінетом Міністрів України. Державну реєстрацію дезінфекційних засобів та ведення Державного реєстру дезінфекційних засобів здійснює центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, за результатами експертизи реєстраційних матеріалів на такий засіб, проведеної експертною установою. На виконання вищевказаних норм ЗУ «Про систему громадського здоров’я», учасник повинен надати в складі пропозиції документи на дезінфекційний засіб (витяг з реєстру), який внесено в Державний реєстр дезінфекційних засобів центрального органу виконавчої влади, та бути дійсним на період дії договору. Учасником в складі тендерної пропозиції надано Лист від 27.03.2024 № 21/03-24 (файл «21. Лист миючі.pdf») з інформацією про: Найменування миючих засобів, які будуть застосовуватись в процесі надання послуг: 1. Засіб для прибирання промислових об'єктів Dopomat-intenso, Johannes Kiehl KG; 2. Засіб для прибирання Rivamat, Johannes Kiehl KG; 3. Універсальний очищувач на спиртовій основі Keradet-Aktiv, Johannes Kiehl KG; 4. Засіб для очищення скляних поверхонь GlassQueen, Johannes Kiehl KG; 5. Сильнодіючий засіб для очищення унітазів та пісуарів Acidofix-Gel, Johannes Kiehl KG. Найменування дезінфікуючих засобів, які будуть застосовуватись в процесі надання послуг: Дезінфекційний засіб «Ред Лайт Актив»: діюча речовина – натрієва сіль дихлорізоціанурованої кислоти – 84% (у вигляді таблеток), виробник ТОВ «ІНТЕКС – МЕД». Витратні матеріали для комплектації туалетних кімнат: 1. Туалетний папір; 2. Мило рідке для рук; 3. Паперові рушники; 4. Освіжувач повітря, AIR FRESH. На виконання вимог пункту 1.4. щодо підтвердження якості миючих засобів та надання Документів про відповідність (декларація про відповідність, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує якість миючих засобів, перелік яких зазначено Учасником в листі від 27.03.2024 № 21/03-24 (файл «21. Лист миючі.pdf»), а саме: 1. Засіб для прибирання промислових об'єктів Dopomat-intenso, Johannes Kiehl KG; 2. Засіб для прибирання Rivamat, Johannes Kiehl KG; 3. Універсальний очищувач на спиртовій основі Keradet-Aktiv, Johannes Kiehl KG; 4. Засіб для очищення скляних поверхонь GlassQueen, Johannes Kiehl KG; 5. Сильнодіючий засіб для очищення унітазів та пісуарів Acidofix-Gel, Johannes Kiehl KG, надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 14.01.2020 № 12.2-18-3/362 на засоби мийні та засоби для чищення Johannes Kiehl KG згідно з додатком до висновку, що не відповідає вимогам ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ у Додатку № 2, в зв’язку з тим, що Висновок ДСЕЕ підтверджує відповідність медичним критеріям БЕЗПЕКИ мийних засобів, однак, не підтверджує їх ЯКІСТЬ. Висновок ДСЕЕ – це дозвільний документ, що підтверджує відповідність продукції державним стандартам у сферах безпечності. Документ, який засвідчує якість товару – це сертифікат якості (аналізу) чи посвідчення про якість, у тому числі сертифікат відповідності, декларація виробника/постачальника, висновок експертизи, тощо, щодо якості миючого засобу, а також показники якості згідно ДСТУ, ГОСТ чи нормативної документації на конкретний вид товару, тощо. На виконання вимог пункту 1.4. щодо надання в складі пропозиції документів на дезінфекційний засіб (витяг з реєстру), який внесено в Державний реєстр дезінфекційних засобів центрального органу виконавчої влади, та бути дійсним на період дії договору, зазначеному учасником в Листі від 27.03.2024 № 21/03-24 (файл «21. Лист миючі.pdf»), а саме: Дезінфекційний засіб «Ред Лайт Актив»: діюча речовина – натрієва сіль дихлорізоціанурованої кислоти – 84% (у вигляді таблеток), виробник ТОВ «ІНТЕКС – МЕД», Учасником Надано (у файлі «21.1 підтвердження_миючі дезінфікуючі освіжувач.pdf.» на сторінці 17) документ під назвою «Державний реєстр дезінфекційних засобів», який засвідчено підписом та печаткою Учасника, з інформацією у графі 170/2020 про Дезінфекційний засіб «Ред Лайн Актив»: діюча речовина – натрієва сіль дихлорізоціанурованої кислоти – 84% (у вигляді таблеток), 100% (у вигляді гранул), виробник ТОВ «ІНТЕКС – МЕД». . Проте, Замовником на виконання норм ЗУ «Про систему громадського здоров’я» вимагалось надання учасником в складі пропозиції документи на дезінфекційний засіб (витяг з реєстру). За заявою заявника на зареєстрований засіб, МОЗ письмово або в електронній формі безоплатно видає витяг з Державного реєстру дезінфекційних засобів протягом 5 робочих днів з моменту її отримання. Надане документальне підтвердження на дезінфекційний засіб не відповідає вимогам ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ у Додатку № 2, в зв’язку з тим, що умовами тендерної документації передбачається надання ВИТЯГУ з реєстру. Відповідно до наданої учасником інформації у листі від 27.03.2024 № 21/03-24 (файл «21. Лист миючі.pdf»), учасник буде застосовувати засіб «Ред Лайт Актив», а документ під назвою «Державний реєстр дезінфекційних засобів» надано на «Ред Лайн Актив». Учасником порушено вимоги ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ у Додатку № 2 до тендерної документації Замовника. Отже, учасником порушено умови технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 35047973 |
---|---|
Поштова адреса | 79026, Україна, Львівська область, м. Львів, ВУЛИЦЯ САХАРОВА, будинок 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Грабовецький |
Телефон | +380500294660 |
Ел. пошта | i.hrabovetskyi@cpg.fm |
не залучаються
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме: Відповідно до розміщеного повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, учасник повинен був надати: І. Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації (не менше 37-ми), в тому числі не менше 2-х, які мають необхідні знання та досвід, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці, а саме: - НПАОП 0.00-1.15-07 «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті». На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинен надати: 1. Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації: ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ______________________ (найменування Учасника) підтверджує, що має необхідну кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: № п/п ПІБ освіта та / або фах, та / або професія Стаж роботи Трудові відносини (штатний, цивільно-правовий договір тощо) Інформація про наявність свідоцтва/ посвідчення/ протоколу* *зазначається вид документу, серія (якщо є), номер та дату видачі. При наданні інформації про наявність працівників виходити із розрахунку (не менше мінімальної кількості працівників за посадами/ кваліфікацією) зазначеного в Таблиці 2. Таблиця 2 № Найменування посади/ кваліфікація Кількість працівників**** 1 Прибиральник 30 2 Двірник 6 3 Адміністратор/менеджер 1 Всього: 37 ****в листі кількість працівників відповідної посади/кваліфікації має дорівнювати або перевищувати кількість зазначену в таблиці 2. 2. Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та / або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та / або трудовий договір (контракт), та / або цивільно-правовий договір, та / або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником; 3. Документи, що підтверджують наявність у працівників, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті». необхідних сертифікатів/свідоцтв/посвідчень, що підтверджують проходження відповідного навчання. ІІ. Учасник повинен мати обладнання, матеріально-технічну базу та технології. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати: 1. Довідку, яка складається по наведеній або у довільній формі, в довідці необхідно обов’язково зазначити наступну інформацію: - Про забезпеченість приміщеннями, організаційною та комп’ютерною технікою, засобами зв’язку тощо із зазначенням в переліку найменування, кількості та належності (власне або залучене або співвиконавця). - Про наявність (власних або залучених або співвиконавця) техніки та обладнання, а саме: - підлогомийна машина (для миття площ великих розмірів) – не менше 2 од.; - щітково-вакуумна прибиральна техніка для збору сміття, піску на дорогах та під бордюрами – не менше 1 од.; - підмітальна машина для збору сміття та недопалків - не менше 1 од.; По цьому пункту в довідці зазначається: - найменування, модель (марка) та кількість техніки та обладнання; - належність техніки та обладнання (зазначити «власне» чи «залучене» чи «співвиконавця» (допускається або за договором оренди, або за договором про надання послуг тощо) або машини, механізми та техніка співвиконавця (власна або залучена, в тому числі згідно договору про надання послуг тощо); - у випадку залучення техніки та обладнання – правові підстави, на яких Учасник залучає цю техніку та обладнання. 3) Про наявність технологій надання послуг. ДОВІДКА про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ______________________ (найменування Учасника) підтверджує, що має необхідне обладнання, матеріально-технічну базу та технології, а саме: № п/п Найменування обладнання / програмного забезпечення Кількість Підстава використання (власність, оренда тощо) На підтвердження наявності власних техніки та обладнання надається оборотно-сальдова відомість, підписана уповноваженою особою Учасника, про те, що останні знаходяться на балансі підприємства. (Найменування та кількість техніки та обладнання повинно співпадати з найменуванням та кількістю зазначеним в листі). На підтвердження залучених техніки та обладнання надається діючий на дату подання пропозицій або договір оренди, або договір про надання послуг, тощо з усіма додатками, передбаченими таким договором та які є його невід’ємною частиною, а також для орендованих техніки та обладнання акт про приймання-передачу. ІІІ. оновлену довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою Учасника (в разі її використання), про усіх кінцевих бенефіціарних власників підприємства (у тому числі кінцевого бенефіціарного власника засновника, якщо засновник - юридична особа) із зазначенням наступної інформації: • прізвище, ім’я, по-батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, адреса бенефіціара; • тип бенефіціарного володіння; • відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі; • довідка про взяття на облік внутрішньо-переміщеної особи, яка видана уповноваженим на це органом (надається у випадку, якщо кінцевий бенефіціарний власник зареєстрований на тимчасово окупованій території України).» ІV. Сертифікат на систему управління, щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» З обов'язковим наданням звіту, що підтверджує проходження щорічного технічного нагляду, для продовження дії сертифікатів (вимоги не застосовуються до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі). Наданий сертифікат має відповідати предмету закупівлі. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме: Відповідно до розміщеного повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, учасник повинен був надати: І. Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації (не менше 37-ми), в тому числі не менше 2-х, які мають необхідні знання та досвід, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці, а саме: - НПАОП 0.00-1.15-07 «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті». На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинен надати: 1. Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації: ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ______________________ (найменування Учасника) підтверджує, що має необхідну кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: № п/п ПІБ освіта та / або фах, та / або професія Стаж роботи Трудові відносини (штатний, цивільно-правовий договір тощо) Інформація про наявність свідоцтва/ посвідчення/ протоколу* *зазначається вид документу, серія (якщо є), номер та дату видачі. При наданні інформації про наявність працівників виходити із розрахунку (не менше мінімальної кількості працівників за посадами/ кваліфікацією) зазначеного в Таблиці 2. Таблиця 2 № Найменування посади/ кваліфікація Кількість працівників**** 1 Прибиральник 30 2 Двірник 6 3 Адміністратор/менеджер 1 Всього: 37 ****в листі кількість працівників відповідної посади/кваліфікації має дорівнювати або перевищувати кількість зазначену в таблиці 2. 2. Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та / або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та / або трудовий договір (контракт), та / або цивільно-правовий договір, та / або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником; 3. Документи, що підтверджують наявність у працівників, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті». необхідних сертифікатів/свідоцтв/посвідчень, що підтверджують проходження відповідного навчання. ІІ. Учасник повинен мати обладнання, матеріально-технічну базу та технології. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати: 1. Довідку, яка складається по наведеній або у довільній формі, в довідці необхідно обов’язково зазначити наступну інформацію: - Про забезпеченість приміщеннями, організаційною та комп’ютерною технікою, засобами зв’язку тощо із зазначенням в переліку найменування, кількості та належності (власне або залучене або співвиконавця). - Про наявність (власних або залучених або співвиконавця) техніки та обладнання, а саме: - підлогомийна машина (для миття площ великих розмірів) – не менше 2 од.; - щітково-вакуумна прибиральна техніка для збору сміття, піску на дорогах та під бордюрами – не менше 1 од.; - підмітальна машина для збору сміття та недопалків - не менше 1 од.; По цьому пункту в довідці зазначається: - найменування, модель (марка) та кількість техніки та обладнання; - належність техніки та обладнання (зазначити «власне» чи «залучене» чи «співвиконавця» (допускається або за договором оренди, або за договором про надання послуг тощо) або машини, механізми та техніка співвиконавця (власна або залучена, в тому числі згідно договору про надання послуг тощо); - у випадку залучення техніки та обладнання – правові підстави, на яких Учасник залучає цю техніку та обладнання. 3) Про наявність технологій надання послуг. ДОВІДКА про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ______________________ (найменування Учасника) підтверджує, що має необхідне обладнання, матеріально-технічну базу та технології, а саме: № п/п Найменування обладнання / програмного забезпечення Кількість Підстава використання (власність, оренда тощо) На підтвердження наявності власних техніки та обладнання надається оборотно-сальдова відомість, підписана уповноваженою особою Учасника, про те, що останні знаходяться на балансі підприємства. (Найменування та кількість техніки та обладнання повинно співпадати з найменуванням та кількістю зазначеним в листі). На підтвердження залучених техніки та обладнання надається діючий на дату подання пропозицій або договір оренди, або договір про надання послуг, тощо з усіма додатками, передбаченими таким договором та які є його невід’ємною частиною, а також для орендованих техніки та обладнання акт про приймання-передачу. ІІІ. оновлену довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою Учасника (в разі її використання), про усіх кінцевих бенефіціарних власників підприємства (у тому числі кінцевого бенефіціарного власника засновника, якщо засновник - юридична особа) із зазначенням наступної інформації: • прізвище, ім’я, по-батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, адреса бенефіціара; • тип бенефіціарного володіння; • відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі; • довідка про взяття на облік внутрішньо-переміщеної особи, яка видана уповноваженим на це органом (надається у випадку, якщо кінцевий бенефіціарний власник зареєстрований на тимчасово окупованій території України).» ІV. Сертифікат на систему управління, щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» З обов'язковим наданням звіту, що підтверджує проходження щорічного технічного нагляду, для продовження дії сертифікатів (вимоги не застосовуються до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі). Наданий сертифікат має відповідати предмету закупівлі. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 38748221 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, Київська область, м.Київ, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 182 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Максим Каримов |
Телефон | +380971882068 |
Ел. пошта | your@griffin.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40107637 |
---|---|
Поштова адреса | 52005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпровський р-н, селище міського типу Слобожанське(пн), вул.8 Марта, будинок 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Оксана Сущенко |
Телефон | +380675613597 |
Ел. пошта | tender.service@qfm.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38691776 |
---|---|
Поштова адреса | 01014, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Звіринецька, будинок 63 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олена Козак |
Телефон | +380963739062 |
Ел. пошта | sales1@faynoservice.net.ua |
Замовник після підписання Сторонами Акта наданих послуг, на 45 (сорок п’ятий) календарний день, перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% вартості фактично наданих Послуг на підставі наданого Виконавцем рахунку-фактури, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної (термін оплати рахується з дати підписання Сторонами Акта наданих послуг)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40123444 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Онищенко Ольга Федорівна |
Телефон | 380444652622 |
Ел. пошта | yur.ursc@uz.gov.ua |