На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 259 248.20 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-22-005487-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 28 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 31 березня, 15:00 |
Дата останніх змін | 19 квітня, 14:15 |
Очікувана вартість закупівлі | 4 259 248.20 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 1 квітня, 13:14 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 21 296.24 UAH з ПДВ |
---|
Паливно-мастильні матеріали (дизельне паливо підвищеної якості у талонах)73410 літр Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ, Розгалуженій мережі АЗС по всій території Києва (не менше, чим в 9-ти районах міста) Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09134200-9, Дизельне паливо |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР", ЄДРПОУ 44763104 ( далі - ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" /учасник) в відкритих торгах (з Особливостями) на закупівлю Паливно-мастильні матеріали (дизельне паливо підвищеної якості у талонах) код за ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти, Номер у Prozorro UA-2024-03-22-005487-a, яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною та прийняття рішення щодо її відхилення відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" на відповідність вимогам тендерної документації було виявлено невідповідність в інформації та / або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції та надано 24 години на виправлення. Учасником ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, а саме: Учасником не надано атестат про акредитацію, тощо, який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації відповідно вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Замість атестату про акредитацію учасник надав пояснення щодо атестату в сфері акредитації (далі- лист пояснення), в якому зазначив, що чинним законодавством не встановлено вимог щодо акредитації органів з оцінки відповідності для видачі сертифікатів за стандартом ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» оскільки це є добровільна сертифікація. Разом з тим, лист пояснення не є документом який вимагався замовником. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Керуючись абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР". Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з абзацом 1 пунктом 46 Особливостей Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" протягом одного дня з дати ухвалення даного рішення. ВИРІШИЛА(Рішення): 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" протягом одного дня з дати ухвалення даного рішення.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР", ЄДРПОУ 44763104 ( далі - ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" /учасник) в відкритих торгах (з Особливостями) на закупівлю Паливно-мастильні матеріали (дизельне паливо підвищеної якості у талонах) код за ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти, Номер у Prozorro UA-2024-03-22-005487-a, яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною та прийняття рішення щодо її відхилення відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" на відповідність вимогам тендерної документації було виявлено невідповідність в інформації та / або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції та надано 24 години на виправлення. Учасником ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, а саме: Учасником не надано атестат про акредитацію, тощо, який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації відповідно вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Замість атестату про акредитацію учасник надав пояснення щодо атестату в сфері акредитації (далі- лист пояснення), в якому зазначив, що чинним законодавством не встановлено вимог щодо акредитації органів з оцінки відповідності для видачі сертифікатів за стандартом ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» оскільки це є добровільна сертифікація. Разом з тим, лист пояснення не є документом який вимагався замовником. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Керуючись абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР". Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з абзацом 1 пунктом 46 Особливостей Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" протягом одного дня з дати ухвалення даного рішення. ВИРІШИЛА(Рішення): 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" протягом одного дня з дати ухвалення даного рішення.
Код ЄДРПОУ | 44763104 |
---|---|
Поштова адреса | 43023, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Яремчука Назарія, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Бойко Людмила Валеріївна |
Телефон | 380673326227 |
Ел. пошта | ludmyla.boyko.zakupivli@wog.ua |
не передбачено
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції ПП "ОККО-СЕРВІС" на відповідність вимогам тендерної документації було виявлено невідповідність в інформації та / або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції та надано 24 години на виправлення. Учасником ПП "ОККО-СЕРВІС" не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до п. 13 додатку 3 до Тендерної документації було передбачено надання атестату про акредитацію, Учасник надав атестат про акредитацію якими підтвердив належну сферу акредитації такого органу тільки дох з трьох вимог ДСТУ ISO. У випадку якщо учасник вважав, що можна зовсім не подавати, або подати частково документи які вимагаються замовником він мав право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Якщо учасник таким правом не скористався, то він погодився з умовами тендерної документації та повинен виконати всі вимоги замовника. Учасником на вимогу щодо виправлення невідповідностей не надано атестат про акредитацію, тощо, який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації відповідно вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці.» Вимоги та настанови щодо застосування. Замість атестата про акредитацію надано довідку з описом причин не надання такого документу. Разом з тим, довідка не є належним документом який вимагався замовником, довідка не підтверджує, що орган який видав сертифікат згідно вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці.» підтверджує належну сферу акредитації вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT). 2.Відповідно до п. 8 Додатку 3 до тендерної документації у разі подання відомостей про невласні АЗС, учасник повинен надати копію(ї) діючого(их) договору(ів) оренди або партнерського(их) договору(ів), або договору(ів) зберігання та авторизаційний(і) лист(и) на Учасника та Замовника торгів (вказати номер оголошення про закупівлю ) від власника або орендаря, або партнера АЗС/АЗК, або зберігача палива на АЗС/АЗК, виданий не раніше дати виходу оголошення про закупівлю, з гарантією безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що зазначені у довідці про АЗС по талонам, емітованим Учасником та наданим на дану закупівлю. В будь-якому випадку обслуговування талонів повинно здійснюватсь строком дії не менше 6 (шести) місяців з моменту їх отримання Замовником з правом повторної пролонгації (БЕЗКОШТОВНО ) дії талонів на строк не менше 6 (шести) місяців. Лист повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК та зразок копії (або сканкопії з оригіналу) талонів, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника. Учасник не надав копію(ї) діючого(их) договору(ів) оренди або партнерського(их) договору(ів), або договору(ів) зберігання з ТОВ «ОККО-ДРАЙФ» натомість надав довідку № 1 від 05.04.2024 р. про те, що лист від партнера ТОВ «ОККО-ДРАЙФ» відповідає вимогам Тендерної документації замовника в частині зобов’язань партнера. Разом з тим, довідка не є договором який вимагався замовником. Звертаючи увагу на практику рішення АМКУ (№ 11184-р/пк-пз від 21.05.2021, оголошення № UA-2021-03-26-014987-c) учасник, який не надав документи, що вимагалися в тендерній документації підлягає відхиленню. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Керуючись абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ПП "ОККО-СЕРВІС". Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з абзацом 1 пунктом 46 Особливостей Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП "ОККО-СЕРВІС" протягом одного дня з дати ухвалення даного рішення. ВИРІШИЛА(Рішення): 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ПП "ОККО-СЕРВІС" на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП "ОККО-СЕРВІС" протягом одного дня з дати ухвалення даного рішення.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції ПП "ОККО-СЕРВІС" на відповідність вимогам тендерної документації було виявлено невідповідність в інформації та / або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції та надано 24 години на виправлення. Учасником ПП "ОККО-СЕРВІС" не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до п. 13 додатку 3 до Тендерної документації було передбачено надання атестату про акредитацію, Учасник надав атестат про акредитацію якими підтвердив належну сферу акредитації такого органу тільки дох з трьох вимог ДСТУ ISO. У випадку якщо учасник вважав, що можна зовсім не подавати, або подати частково документи які вимагаються замовником він мав право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Якщо учасник таким правом не скористався, то він погодився з умовами тендерної документації та повинен виконати всі вимоги замовника. Учасником на вимогу щодо виправлення невідповідностей не надано атестат про акредитацію, тощо, який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації відповідно вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці.» Вимоги та настанови щодо застосування. Замість атестата про акредитацію надано довідку з описом причин не надання такого документу. Разом з тим, довідка не є належним документом який вимагався замовником, довідка не підтверджує, що орган який видав сертифікат згідно вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці.» підтверджує належну сферу акредитації вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT). 2.Відповідно до п. 8 Додатку 3 до тендерної документації у разі подання відомостей про невласні АЗС, учасник повинен надати копію(ї) діючого(их) договору(ів) оренди або партнерського(их) договору(ів), або договору(ів) зберігання та авторизаційний(і) лист(и) на Учасника та Замовника торгів (вказати номер оголошення про закупівлю ) від власника або орендаря, або партнера АЗС/АЗК, або зберігача палива на АЗС/АЗК, виданий не раніше дати виходу оголошення про закупівлю, з гарантією безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що зазначені у довідці про АЗС по талонам, емітованим Учасником та наданим на дану закупівлю. В будь-якому випадку обслуговування талонів повинно здійснюватсь строком дії не менше 6 (шести) місяців з моменту їх отримання Замовником з правом повторної пролонгації (БЕЗКОШТОВНО ) дії талонів на строк не менше 6 (шести) місяців. Лист повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК та зразок копії (або сканкопії з оригіналу) талонів, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника. Учасник не надав копію(ї) діючого(их) договору(ів) оренди або партнерського(их) договору(ів), або договору(ів) зберігання з ТОВ «ОККО-ДРАЙФ» натомість надав довідку № 1 від 05.04.2024 р. про те, що лист від партнера ТОВ «ОККО-ДРАЙФ» відповідає вимогам Тендерної документації замовника в частині зобов’язань партнера. Разом з тим, довідка не є договором який вимагався замовником. Звертаючи увагу на практику рішення АМКУ (№ 11184-р/пк-пз від 21.05.2021, оголошення № UA-2021-03-26-014987-c) учасник, який не надав документи, що вимагалися в тендерній документації підлягає відхиленню. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Керуючись абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ПП "ОККО-СЕРВІС". Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з абзацом 1 пунктом 46 Особливостей Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП "ОККО-СЕРВІС" протягом одного дня з дати ухвалення даного рішення. ВИРІШИЛА(Рішення): 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ПП "ОККО-СЕРВІС" на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП "ОККО-СЕРВІС" протягом одного дня з дати ухвалення даного рішення.
Код ЄДРПОУ | 44838860 |
---|---|
Поштова адреса | 82660, Україна, Львівська область, Стрийський район, селище міського типу Славсько, вулиця Франка Івана, будинок 14 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тендерний В.Н 4372 Відділ продажу 6 |
Телефон | +0322907040 |
Ел. пошта | okkotendersale6@gng.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38927250 |
---|---|
Поштова адреса | 08162, Україна, Київська область, Фастівський р-н, селище міського типу Чабани, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 162 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Зленко Олександр |
Телефон | +380444943111 |
Ел. пошта | ventus.resurs@gmail.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05395828 |
Поштова адреса | 03115, Україна, Київська область, Київ, ВУЛ. М. КОТЕЛЬНИКОВА, будинок 32/11 |
Ім'я |
Марія Клименко |
Телефон | 380954004501 |
Ел. пошта | 36baksik@ukr.net |