На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 315 650.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Шкільні меблі (Код за ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки : м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3 Кількість: 1. Стіл лабораторний хімічний з мийкою – 13 шт. 2. Стілець учнівський зі змінною висотою – 26 шт. 3. Комплект стіл учнівський (1-місний № 4-6) + стілець (Т-под., № 4-6) – 300 компл. 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 1 315 650,00 грн. з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 17.05.2024 року. 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 30.03.2024 до 00:00 год. 7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни: у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). 13) До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-22-005848-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 квітня, 15:48 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 315 650.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 1 квітня, 13:37 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 13 156.50 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Стіл лабораторний хімічний з мийкою13 штука Адреса поставки: 76005, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3 Строк: до 17.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Стілець учнівський зі змінною висотою26 штука Адреса поставки: 76005, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3 Строк: до 17.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Комплект стіл учнівський (1-місний № 4-6) + стілець (Т-под., № 4-6)300 комплект Адреса поставки: 76005, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3 Строк: до 17.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 44265317 |
---|---|
Поштова адреса | 32623, Україна, Хмельницька область, Івашківці, Центральна, буд. 50 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Віталій Козак |
Телефон | 380982476466 |
Ел. пошта | roko.grp0906@gmail.com |
Не надається згідно чинного законодавства України
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42821766 |
---|---|
Поштова адреса | 01033, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ТАРАСІВСЬКА, будинок 36-А, квартира 65 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Храпач |
Телефон | +380504131041 |
Ел. пошта | imilar@imilar.com.ua |
Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Національна академія внутрішніх справ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08751177 |
Поштова адреса | 03035, Україна, м. Київ, м. Київ, пл. Солом'янська, буд. 1 |
Ім'я |
Леся Барановська |
Телефон | +380966881605 |
Ел. пошта | baranovskalesja@ukr.net |