На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
164 267.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-22-008011-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 29 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 25 квітня, 10:10 |
Очікувана вартість закупівлі | 164 267.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 821.33 UAH з ПДВ |
---|
Шейверне лезо Овальний бур 5.5 мм, багаторазове5 штука Адреса поставки: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33160000-9, Устаткування для операційних блоків Код НК 024:2023: 38654, Лезо артроскопічне шейверної системи багаторазового використання |
Меніскове шейверне лезо Агресивний повнорадіусний різець 4.5 мм, багаторазове5 штука Адреса поставки: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33160000-9, Устаткування для операційних блоків Код НК 024:2023: 38654, Лезо артроскопічне шейверної системи багаторазового використання |
Меніскове шейверне лезо багаторазове Менісковий різець 4.5 мм, багаторазове5 штука Адреса поставки: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33160000-9, Устаткування для операційних блоків Код НК 024:2023: 38654, Лезо артроскопічне шейверної системи багаторазового використання |
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Код ЄДРПОУ | 41530346 |
---|---|
Поштова адреса | 01033, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ ЯНА, будинок 3/5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталя Литкіна |
Телефон | +380961138571 |
Ел. пошта | llcmediprime@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-08 10:53:53
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-09 10:53:53
Опис
Вимога про усунення невідповідностей: Згідно Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції, частини 2 Інша інформація: Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців) на підтвердження Учасник повинен надати: п.3. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або договору: - для посадової особи або представника учасника процедуризакупівлі: протокол засновників та наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів; - повноваження фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, підтверджуються поданням копій паспорта (копії сторінок, що містять інформацію) та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документи не в повному обсязі Згідно Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції, частини 2 Інша інформація: Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців): п.3. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або договору: - для посадової особи або представника учасника процедуризакупівлі: протокол засновників та наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів; - повноваження фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, підтверджуються поданням копій паспорта (копії сторінок, що містять інформацію) та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати та привести у відповіднвсть у строк, визначений Особливостями, документи Згідно Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції, частини 2 Інша інформація: Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців): п.3. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або договору: - для посадової особи або представника учасника процедуризакупівлі: протокол засновників та наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів; - повноваження фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, підтверджуються поданням копій паспорта (копії сторінок, що містять інформацію) та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду).
Розрахунки за поставлений товар проводяться на підставі рахунку та/або видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника упродовж 30 календарних днів з моменту поставки товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01993150 |
Поштова адреса | 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91 |
Ім'я |
Михайлюк Наталія Павлівна |
Телефон | 380342528082 |
Ел. пошта | okl_tender@meta.ua |