На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
465 194.49 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-23-000324-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 26 квітня, 13:58 |
Очікувана вартість закупівлі | 465 194.49 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 651.94 UAH без ПДВ |
---|
Послуги догляду і підтримки людей, які живуть з ВІЛ (ДіП) у Івано-Франківській області1086 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85140000-2, Послуги у сфері охорони здоров’я різні |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41295836 |
---|---|
Поштова адреса | 76002, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ТОКАРСЬКА будинок 10А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Благодійна організація Сто відсотків життя Івано-Франківськ |
Телефон | +380950066818 |
Ел. пошта | frankivsk.100percent@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-22 11:18:31
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-23 11:18:31
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надав договір оренди нежитлового приміщення №20/23 від 20.10.2023 року. Відповідно пункту 7.1. Договору «Цей договір діє з 20 жовтня 2023 року до 31 грудня 2023 року включно.» Строк дії договору повинен бути діючими на момент подачі пропозиції. 1.2. Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій. За формою 1 додатку 1 тендерної документації в якій зазначив наявність автомобіля Nissan rogue в кількості 1 шт. та ноутбуки, принтери в кількості 10 шт. Учасник не надав документи що підтверджують право власності або право користування відповідно до інформації, зазначеної у довідці. 1.3. Учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надав договори про надання послуг. Відповідно пункту 9.1. Договорів «Цей договір вважається укладеним і набуває чинності з моменту його підписання двома Сторонами з «01» липня 2023 року по «31» грудня 2023 року.» Строк дії договору повинен бути діючими на момент подачі пропозиції. 1.4. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав копії документів про здобуття формальної або неформальної освіти зазначених в довідці за формою 2 додатку 1 тендерної документації Кузишин А.Ф. та Максим’юк С.Р. 1.5. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав довідку у довільній формі про підтвердження відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція повинна складатися з: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимоги до надання яких визначено Додатком 1 до цієї тендерної документації. Відповідно частини 1 додатку 1 до тендерної документації: На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій учасник має надати наступні документи: 1.1. Довідку за формою 1, визначеною у Додатку 1 за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, її місцезнаходження та підстави користування (власність, оренда тощо), а саме: - приміщення/кімната для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій на території Івано-Франківської області, де Учасник планує здійснювати діяльність в межах предмету закупівлі; 1.2. Копії документів, що підтверджують право власності або право користування приміщеннями/кімнатами для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій, необхідна для надання послуг отримувачам послуг (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу або інший правовстановлюючий документ, який підтверджує право власності учасника та/або договір оренди, договір користування або іншого документу, який підтверджує право користування учасника) відповідно до інформації, зазначеної у довідці. Строки дії договорів наданих учасником для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази повинні бути діючими на момент подачі пропозиції. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У такому випадку, Учасник надає інформацію у довільній формі про повне найменування, місцезнаходження (місце проживання) та код ЄДРПОУ щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця та обсяг залучення до надання послуг у відсотках від вартості договору про закупівлю (у разі залучення). 2.2. Пункт 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція повинна складатися з: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимоги до надання яких визначено Додатком 1 до цієї тендерної документації. Відповідно частини 1 додатку 1 до тендерної документації: На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій учасник має надати наступні документи: «1.1. Довідку за формою 1, визначеною у Додатку 1 за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, її місцезнаходження та підстави користування (власність, оренда тощо), а саме: - приміщення/кімната для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій на території Івано-Франківської області, де Учасник планує здійснювати діяльність в межах предмету закупівлі; 1.2. Копії документів, що підтверджують право власності або право користування приміщеннями/кімнатами для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій, необхідна для надання послуг отримувачам послуг (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу або інший правовстановлюючий документ, який підтверджує право власності учасника та/або договір оренди, договір користування або іншого документу, який підтверджує право користування учасника) відповідно до інформації, зазначеної у довідці. Строки дії договорів наданих учасником для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази повинні бути діючими на момент подачі пропозиції. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У такому випадку, Учасник надає інформацію у довільній формі про повне найменування, місцезнаходження (місце проживання) та код ЄДРПОУ щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця та обсяг залучення до надання послуг у відсотках від вартості договору про закупівлю (у разі залучення). 2.3. Пункт 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція повинна складатися з: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимоги до надання яких визначено Додатком 1 до цієї тендерної документації. Учасник повинен надати наступні документи, що підтверджують інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідка за формою 2, визначеною у Додатку 1 за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, необхідних для здійснення послуг та робіт в межах предмета закупівлі зокрема: - фахівця відповідної кваліфікації (1 особа), залученого до надання адміністративної/управлінської діяльності в межах предмету закупівлі, з досвідом роботи на цій або аналогічній посаді не менше 1 року; - безпосередніх надавачів послуг (не менше ніж 2 особи), залучених до надання послуг, що мають необхідні знання в сфері предмету закупівлі, та отримали відповідну формальну та неформальну освіту. Інформація про освіту, спеціалізацію, кваліфікацію зазначається у довідці за формою 2, визначеною у Додатку 1 до Тендерної документації. 2.2. До довідки додати документ на зазначеного в довідці фахівця відповідної кваліфікації, що підтверджують досвід роботи працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / цивільно-правовий договір / інший документ). 2.3. До довідки додати документ на кожного безпосереднього надавача послуг зазначеного в довідці який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / цивільно-правовий договір / інший документ). Строки дії договорів наданих учасником для підтвердження наявності наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинні бути діючими на момент подачі пропозиції. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У такому випадку, Учасник надає інформацію у довільній формі про повне найменування, місцезнаходження (місце проживання) та код ЄДРПОУ щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця та обсяг залучення до надання послуг у відсотках від вартості договору про закупівлю (у разі залучення).» 2.4. Пункт 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція повинна складатися з: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимоги до надання яких визначено Додатком 1 до цієї тендерної документації. Відповідно пункту 2.4. частини 2 додатку 1 до тендерної документації: «Копії документів, що підтверджують освіту працівників, що перелічені на вимогу п. 2.1. Додатку 1, а саме: дипломів, сертифікатів, свідоцтв тощо про здобуття формальної або неформальної освіти.» 2.5.Пункт 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція повинна складатися з: інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, що надається у спосіб визначений у Додатку 2 до цієї тендерної документації. Відповідно до частини 4 додатку 2 до тендерної документації «Для підтвердження відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей, Учасник повинен надати довідку у довільній формі. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у в абзаці 14 пункту 47 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.» 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: Копії документів, що підтверджують право власності або право користування приміщеннями/кімнатами для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій, необхідна для надання послуг отримувачам послуг (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу або інший правовстановлюючий документ, який підтверджує право власності учасника та/або договір оренди, договір користування або іншого документу, який підтверджує право користування учасника) відповідно до інформації, зазначеної у довідці. Строки дії договорів наданих учасником для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази повинні бути діючими на момент подачі пропозиції. 3.2. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: Копії документів, що підтверджують право власності або право користування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно до інформації, зазначеної у довідці. 3.3. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: документ на кожного фахівця відповідної кваліфікації та безпосереднього надавача послуг та зазначеного в довідці який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / цивільно-правовий договір / інший документ). Строки дії договорів наданих учасником для підтвердження наявності наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинні бути діючими на момент подачі пропозиції. 3.4. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: копії документів про здобуття формальної або неформальної освіти зазначених в довідці за формою 2 додатку 1 тендерної документації Кузишин А.Ф. та Максим’юк С.Р. 3.5. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: довідку у довільній формі про підтвердження відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.
Оплата за цим Договором здійснюється Замовником щомісячно, за фактом надання Послуг на підставі погодженої Замовником звітної документації Виконавця та підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг за місяць протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання відповідного Акту. Вимоги до форми та змісту звітної документації викладені в розділі 6 цього Договору та в Додатках до цього Договору. Неподання Виконавцем звітної документації в строки, визначені Договором, є підставою для відмови Замовника від прийняття та оплати наданих Послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40524109 |
Поштова адреса | 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Ярославська, будинок 41 |
Ім'я |
Вращук-Килинч Кароліна Миколаївна |
Телефон | 380973151249 |
Ел. пошта | k.vrashchuk-Kylynych@phc.org.ua |