На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 839 481.79 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-23-000358-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 25 квітня, 12:49 |
Очікувана вартість закупівлі | 4 839 481.79 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 48 394.81 UAH без ПДВ |
---|
Послуги догляду і підтримки людей, які живуть з ВІЛ (ДіП) у Київській області11154 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85140000-2, Послуги у сфері охорони здоров’я різні |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 34618692 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Доброхотова Академіка, будинок 5Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олена Святюк |
Телефон | +380673004197 |
Ел. пошта | office@100lifekyiv.org |
Час публікації: 2024-04-18 15:49:34
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-19 15:49:34
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надав інформацію та документи, фахівця відповідної кваліфікації (1 особа) залученого до надання адміністративної/управлінської діяльності в межах предмету закупівлі в завантаженому документі про здобуття формальної або неформальної освіти прізвище Деркач, а в довідці за формою 2 додатку 1 до тендерної документації Гребенюк. Документи про зміну прізвища не надані, тобто документ поданий на іншу особу та не підтверджує кваліфікаційний критерій. 1.2. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав інформацію про здобуття формальної або неформальної освіти на безпосередніх надавачів послуг, а саме Ткаченко Д.О та Петренко В.Л. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція повинна складатися з: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимоги до надання яких визначено Додатком 1 до цієї тендерної документації. Відповідно до частини 2 додатку 1 до тендерної документації: Учасник повинен надати наступні документи, що підтверджують інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Відповідно пункту 2.1. додатку 1 до тендерної документації Довідка за формою 2, визначеною у Додатку 1 за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, необхідних для здійснення послуг та робіт в межах предмета закупівлі зокрема: - безпосередніх надавачів послуг (не менше ніж 12 осіб), залучених до надання послуг, що мають необхідні знання в сфері предмету закупівлі, та отримали відповідну формальну та неформальну освіту. Інформація про освіту, спеціалізацію, кваліфікацію зазначається у довідці за формою 2, визначеною у Додатку 1 до Тендерної документації. Відповідно пункту 2.4. додатку 1 до тендерної документації: Копії документів, що підтверджують освіту працівників, що перелічені на вимогу п. 2.1. Додатку 1, а саме: дипломів, сертифікатів, свідоцтв тощо про здобуття формальної або неформальної освіти. Пункт 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція повинна складатися з: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимоги до надання яких визначено Додатком 1 до цієї тендерної документації. Відповідно до частини 2 додатку 1 до тендерної документації: Учасник повинен надати наступні документи, що підтверджують інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Відповідно пункту 2.1. додатку 1 до тендерної документації Довідка за формою 2, визначеною у Додатку 1 за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, необхідних для здійснення послуг та робіт в межах предмета закупівлі зокрема: фахівця відповідної кваліфікації (1 особа), залученого до надання адміністративної/управлінської діяльності в межах предмету закупівлі, з досвідом роботи на цій або аналогічній посаді не менше 1 року. Відповідно пункту 2.4. додатку 1 до тендерної документації: Копії документів, що підтверджують освіту працівників, що перелічені на вимогу п. 2.1. Додатку 1, а саме: дипломів, сертифікатів, свідоцтв тощо про здобуття формальної або неформальної освіти. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію та документи, про здобуття формальної або неформальної освіти фахівця відповідної кваліфікації (1 особа) залученого до надання адміністративної/управлінської діяльності в межах предмету закупівлі . 3.2. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: Копії документів, що підтверджують формальну або неформальну освіту безпосередніх надавачів послуг, а саме: Ткаченко Д.О та Петренко В.Л.
Оплата за цим Договором здійснюється Замовником щомісячно, за фактом надання Послуг на підставі погодженої Замовником звітної документації Виконавця та підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг за місяць протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання відповідного Акту. Вимоги до форми та змісту звітної документації викладені в розділі 6 цього Договору та в Додатках до цього Договору. Неподання Виконавцем звітної документації в строки, визначені Договором, є підставою для відмови Замовника від прийняття та оплати наданих Послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40524109 |
Поштова адреса | 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Ярославська, будинок 41 |
Ім'я |
Вращук-Килинч Кароліна Миколаївна |
Телефон | 380973151249 |
Ел. пошта | k.vrashchuk-Kylynych@phc.org.ua |