На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
38 152.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Ціна на товар сформована відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від «17» жовтня 2008 р. № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і медичні вироби», Постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2009 р. N 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення», Постанови КМУ від 2 липня 2014 р. № 240 «Питання декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби», постанови КМУ від 3 квітня 2019 р. № 426 «Про референтне ціноутворення на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти». Товар, що поставляється, повинен бути зареєстрованим та дозволеним до застосування в Україні та відповідати вимогам діючих стандартів, повинен мати необхідні для товару даного виду сертифікати, висновки про якість, реєстраційні посвідчення або свідоцтва про реєстрацію, супроводжуватися документами щодо якості, терміну придатності, найменування виробника. Кожна серія товару повинна супроводжуватися сертифікатами якості, виданими виробником товару. Товар повинен бути цілим, без пошкоджень заводської упаковки та її змісту. Поставка товару здійснюється за рахунок Продавця, протягом 2 календарних днів від дати отримання заявки від Покупця з занесенням до кімнати зберігання лікарських засобів, що знаходиться за адресою: 69057, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Тамбовська, 6. Але не пізніше, ніж 30.04.2024 року включно. Кожна партія товару, під час поставки, буде супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість (копії сертифікатів якості оформлених відповідно чинного законодавства, реєстраційні посвідчення або свідоцтва про реєстрацією, інструкції на державній мові, при постачанні лікарських засобів іноземного виробництва – висновок про якість ввезених лікарських засобів) із зазначенням даних, що вимагаються чинним законодавством України; – гарантія якості товару діє протягом строку, встановленого виробником товару та вказаного на упаковці товару; – на упаковці повинна бути зазначена дата виробництва та термін придатності; – термін придатності на момент поставки повинен бути не менше 70% від загального терміну придатності; – товар повинен передаватися в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час транспортування згідно з правилами перевезення відповідної категорії; – при наявності браку упаковки, порушення цілісності товарів проводиться заміна якісним товаром протягом трьох днів. Продавець повинен надати при підписанні договору копію ліцензії на оптову або роздрібну торгівлю лікарськими засобами, а для виробника - ліцензію на виробництво лікарських засобів.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43808856 |
---|---|
Поштова адреса | 49040, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Панікахи будинок 2 кімната 405 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олена Зик |
Телефон | +380676440150 |
Ел. пошта | ezik@stm-farm.biz |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40581739 |
---|---|
Поштова адреса | 02002, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Є.Сверстюка, буд. 21, приміщення №506 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Статкевич |
Телефон | +380500155168 |
Ел. пошта | statkevuch.o@deutsch-pharm.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-25-000580-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 38 152.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 28 березня, 06:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 29 березня, 09:29 |
Аміодарон, розчин для ін'єкцій, 50 мг/мл по 3 мл в ампулі, №5380 пачка Адреса поставки: 69057, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6 Строк: до 30.04.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 016:2010: 01.11.7, Овочі бобові сушені Профіль: Аміодарон, розчин для ін'єкцій, 50 мг/мл по 3 мл в ампулі, №5 |
|
Класифікація згідно МНН | Amiodarone |
---|---|
Класифікація згідно АТХ | C01BD01 |
Форма випуску | Розчин для ін`єкцій |
Доза діючої речовини | 50 мг/мл |
Тип пакування | Ампула |
Кількість одиниць в упаковці | 5, шт |
Об'єм | 3 мл |
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38563265 |
Поштова адреса | 69057, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6 |
Ім'я |
Каріна Ткаченко |
Телефон | +380612246921 |
Ел. пошта | byxsmd@gmail.com |