На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
593 039 572.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178"
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-25-005958-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 5 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 квітня, 12:00 |
Дата останніх змін | 22 квітня, 12:56 |
Очікувана вартість закупівлі | 593 039 572.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 9 квітня, 12:51 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 17 791 187.16 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 17 000 000.00 UAH |
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг державного значення Закарпатської області, згідно переліку №1 загальною протяжністю 297,2 км1 послуга Адреса поставки: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, ВУЛИЦЯ СОБРАНЕЦЬКА, будинок 39 (згідно Технічного завдання та умов договору) Строк: до 31.03.2027 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 63712200-5, Послуги з експлуатації автомобільних доріг |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Аномально низька ціна
Час публікації: 2024-04-09 12:51:17
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-11 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Код ЄДРПОУ | 33768346 |
---|---|
Поштова адреса | 46008, Україна, Тернопільська область, місто Тернопіль, ВУЛИЦЯ ШЕПТИЦЬКОГО, будинок 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Петро Тесельський |
Телефон | +380352432306 |
Ел. пошта | t-bc@ukr.net |
Час публікації: 2024-04-19 13:23:41
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-20 13:23:41
Опис
Перелік виявлених невідповідностей: 1.Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав інформацію, а саме Перелік №1 загальною протяжністю 297,2 км, Додатку №3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.Відповідно до пп.1.1 п.1 розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених в пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (надаються згідно з пунктом 6 розділу 3 цієї документації та згідно з Додатком 3 – Технічне завдання до цієї документації). Згідно пп.6.1-6.4 п.6 розділу ІІІ Тендерної документації вказано, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником; Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону; У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент». Якісні та кількісні характеристика предмета закупівлі зазначені у Додатку 3 до Тендерної документації (Технічне завдання). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Усунути невідповідність в документах, що зазначені в п.1 переліку виявлених невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 34252469 |
---|---|
Поштова адреса | 65058, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Романа Кармена, 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Микола Сергійович Тимофеєв |
Телефон | +380487289584 |
Ел. пошта | office_to@automagistral.com.ua |
без субпідрядників
Розрахунки проводяться Замовником виключно Виконавцю після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг» (форма №КБ-2в (УПВ)) і «Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат» (форма №КБ-3), складених у відповідності до Правил визначення вартості, Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг та згідно інших діючих нормативно-кошторисних документів, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Графіку надання послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25449824 |
Поштова адреса | 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, ВУЛИЦЯ СОБРАНЕЦЬКА, будинок 39 |
Ім'я |
Мигалко Ігор Володимирович |
Телефон | 380504446001 |
Ел. пошта | myhalko.iv@restoration.gov.ua |