На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 340 541.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: з організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: y_franko@sunpp.atom.gov.ua, тел.05136 4-21-77. з технічних питань: Фахівець: тел. 05136 4-41-13 Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-25-010420-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 09:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 268 861.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 12 700.00 UAH без ПДВ |
---|
Обойма (ТСдоПЗ-У(т).03.271-2024, табл. 1, поз. 2.21.1)2 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 31.07.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42132000-3, Частини кранів та клапанів |
Тарілка (ТСдоПЗ-У(т).03.271-2024, табл. 1, поз. 2.21.3)3 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 31.07.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42132000-3, Частини кранів та клапанів |
Втулка різьбова (ТСдоПЗ-У(т).03.271-2024, табл. 1, поз. 2.56.3)1 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 31.07.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42132000-3, Частини кранів та клапанів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 39264856 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Знаменська Світлана Володимирівна |
Телефон | 380505824605 |
Ел. пошта | sznamenska@stankom.com |
Час публікації: 2024-05-02 15:56:01
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-03 15:56:01
Опис
У відповідності до п.43 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ "СТАН КОМПЛЕКТ" на закупівлю товарів за темою: код CPV 42130000-9 по ДК 021-2015 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (ЗІП до арматури): лот № 1- код CPV 42132000-3 по ДК 021-2015 – Частини кранів та клапанів (ЗІП до арматури) (UA-P-2024-01-25-006022-c) Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-03-25-010420-a (У відповідності до п. 43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Учасник ТОВ "СТАН КОМПЛЕКТ" у завантаженій Анкеті згідно додатку 5.1 «Анкета (для резидентів)» вказав у п. 1 та п. 2 розділу ДОКУМЕНТИ, опис змін та протокол про призначення директора відповідно, але не долучив їх до пакету тендерної пропозиції. 1.2 Учасник завантажив зведений перелік у якому зазначено гарантію виробника (постачальника) на товар на протязі 12 (дванадцяти) місяців, згідно ТСдоПЗ-У(т).03.271-2024 середній строк служби не менше 48 місяців. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п.1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасник торгів, у складі тендерної пропозиції повинен завантажити файл у форматі pdf, відсканований з: - Анкета для резидентів відповідно до додатку 5.1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації), підписаний уповноваженою особою учасника. - Файл (файли) у форматі pdf відскановані з документів, що зазначені в розділі «ДОКУМЕНТИ» Анкети відповідно до додатку 5.1 (для резидента). - Файл у форматі pdf, відсканований з підписаного уповноваженою особою учасника зведеного переліку на закупівлю товару, складеного у відповідності до додатку 1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Файл у форматі pdf, відсканований з Анкети для резидентів відповідно до додатку 5.1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації), підписаний уповноваженою особою учасника. - Файл (файли) у форматі pdf відскановані з документів, що зазначені в розділі «ДОКУМЕНТИ» Анкети відповідно до додатку 5.1 (для резидента). - Файл у форматі pdf, відсканований з додатку 1 Зведений перелік на закупівлю товару з уточненням у примітках Замовника торгів щодо гарантії виробника (постачальника). Просимо усунути вказану невідповідність та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийняте на засіданні УО від 02.05.2024 № 679 Захарченко А.В.
Очікувана вартість закупівлі | 1 071 680.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 10 800.00 UAH без ПДВ |
---|
Втулка різьбова (ТСдоПЗ-У(т).03.271-2024, табл. 1, поз. 2.55.3)4 штука Адреса поставки: Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ Строк: до 31.07.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42132000-3, Частини кранів та клапанів |
Назва організації | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20915546 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Захарченко Андрій Вікторович |
Телефон | 380513641164 |
Ел. пошта | a_zakharchenko@sunpp.atom.gov.ua |