На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-25-010541-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 5 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 16:18 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 242 444.44 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 9 квітня, 12:25 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 12 424.44 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 37 000.00 UAH |
Послуги з управління побутовими відходами3752 метр кубічний Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
В порушення вимог п.2 Розділу ІІІ Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції не надав забезпечення тендерної пропозиції, яке вимагається Замовником. Також, в порушення вимог п. 6 розділу ІІІ до тендерної документації, Учасником наданий документ «Технічні вимоги». У якому відсутня інформація, яка викладена у Додатку № 2 до тендерної документації, а саме: Учасник самостійно оформлює дозвіл на вивезення відходів згідно Положення про забезпечення пропускного та внутрішньооб’єктового режиму в Одеському морському порту та об’єктах Одеської філії ДП "Адміністрація морських портів України", а саме: вантаж (побутові відходи) та матеріальні цінності вивозяться з порту на підставі листа встановленого зразка, який візується у начальника загону охорони морського порту або його заступника. Якщо матеріальні цінності, що вивозяться, раніше ввозилися до порту, необхідно до листа на вивезення додати лист на їх ввезення. Перед вивезенням вантажу (побутових відходів) та матеріальних цінностей представник Виконавця послуг із завізованим листом прибуває до бюро перепусток, де черговий бюро перепусток проводить звірку підписів та печаток на листі зі зразками підписів та печаток відповідальних осіб підприємства, що були затверджені, у разі їх збігу засвідчує вказаний лист печаткою бюро перепусток, підписом та датою обробки цього документа. Під час вивезення з території порту вантажу (побутових відходів) та матеріальних цінностей контролер на КПП організовує та здійснює контроль на безпеку транспортного засобу (салон, кабіна та кузов в залежності від типу транспорту), вантажу (побутових відходів) та матеріальних цінностей, отримує лист та інші супровідні документи на вантаж (побутові відходи) та матеріальні цінності ставить друкованими літерами на листі свої П.І.Б., підпис і дату виїзду. Після зміни вказані документи контролер на КПП здає до бюро перепусток або змінному помічнику начальника команди . Для набуття права підпису на документах, згідно яким відбувається переміщення вантажів (побутових відходів) та матеріальних цінностей через КПП порту, Виконавець сторона подає в штаб загону охорони морського порту для погодження з начальником загону охорони морського порту або його заступником лист (у 6 екземплярах) з проханням узгодити зразки підписів посадових осіб та печаток підприємства (за наявності), що будуть підписувати документи, на підставі яких буде відбуватися переміщення вантажів (побутових відходів) та матеріальних цінностей через КПП порту. Тому, враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам Замовника та не підлягає усуненню впродовж 24 годин. Підстава: пп. 1абзац 4 п. 44 Особливостей (учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником) пп.2 абзац 1 п. 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
В порушення вимог п.2 Розділу ІІІ Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції не надав забезпечення тендерної пропозиції, яке вимагається Замовником. Також, в порушення вимог п. 6 розділу ІІІ до тендерної документації, Учасником наданий документ «Технічні вимоги». У якому відсутня інформація, яка викладена у Додатку № 2 до тендерної документації, а саме: Учасник самостійно оформлює дозвіл на вивезення відходів згідно Положення про забезпечення пропускного та внутрішньооб’єктового режиму в Одеському морському порту та об’єктах Одеської філії ДП "Адміністрація морських портів України", а саме: вантаж (побутові відходи) та матеріальні цінності вивозяться з порту на підставі листа встановленого зразка, який візується у начальника загону охорони морського порту або його заступника. Якщо матеріальні цінності, що вивозяться, раніше ввозилися до порту, необхідно до листа на вивезення додати лист на їх ввезення. Перед вивезенням вантажу (побутових відходів) та матеріальних цінностей представник Виконавця послуг із завізованим листом прибуває до бюро перепусток, де черговий бюро перепусток проводить звірку підписів та печаток на листі зі зразками підписів та печаток відповідальних осіб підприємства, що були затверджені, у разі їх збігу засвідчує вказаний лист печаткою бюро перепусток, підписом та датою обробки цього документа. Під час вивезення з території порту вантажу (побутових відходів) та матеріальних цінностей контролер на КПП організовує та здійснює контроль на безпеку транспортного засобу (салон, кабіна та кузов в залежності від типу транспорту), вантажу (побутових відходів) та матеріальних цінностей, отримує лист та інші супровідні документи на вантаж (побутові відходи) та матеріальні цінності ставить друкованими літерами на листі свої П.І.Б., підпис і дату виїзду. Після зміни вказані документи контролер на КПП здає до бюро перепусток або змінному помічнику начальника команди . Для набуття права підпису на документах, згідно яким відбувається переміщення вантажів (побутових відходів) та матеріальних цінностей через КПП порту, Виконавець сторона подає в штаб загону охорони морського порту для погодження з начальником загону охорони морського порту або його заступником лист (у 6 екземплярах) з проханням узгодити зразки підписів посадових осіб та печаток підприємства (за наявності), що будуть підписувати документи, на підставі яких буде відбуватися переміщення вантажів (побутових відходів) та матеріальних цінностей через КПП порту. Тому, враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам Замовника та не підлягає усуненню впродовж 24 годин. Підстава: пп. 1абзац 4 п. 44 Особливостей (учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником) пп.2 абзац 1 п. 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 39052559 |
---|---|
Поштова адреса | 67400, Україна, Одеська область, місто Роздільна,, ВУЛИЦЯ ЛЕНІНА , будинок 42, квартира 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Евгения Осадчая |
Телефон | +30963283944 |
Ел. пошта | avtogrand1@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32635131 |
---|---|
Поштова адреса | 67801, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, селище міського типу Овідіополь, ВУЛИЦЯ ОДЕСЬКА, будинок 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Анна |
Телефон | +380503911286 |
Ел. пошта | anna_mk@ecoservice.od.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 36796670 |
---|---|
Поштова адреса | 65078, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ КОСМОНАВТІВ, будинок 32 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталья Радченко |
Телефон | +380482349808 |
Ел. пошта | eko-lider@ukr.net |
субпідрядники не залучаються
Замовник здійснює оплату за фактично надані Послуги шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100% (сто відсотків) від вартості фактично наданих Послуг, після підписання Акту приймання - передачі наданих Послуг, протягом 20 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Одеська філія ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728457 |
Поштова адреса | 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1 |
Ім'я |
Карабанов Святослав Олександрович |
Телефон | 380487293064 |
Ел. пошта | ksa@ods.uspa.gov.ua |