На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
331 494.53 UAH
Лот 1. Послуги з виготовлення поліграфічної продукції.
226 597.66 UAH
Лот 2. Послуги з виготовлення реєстраційних журналів для письма кульковою ручкою.
33 216.20 UAH
Лот 3. Послуги з друку та виготовлення візитних карток та різної друкованої продукції.
46 428.67 UAH
25 252.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-25-010717-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 1 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 квітня, 16:00 |
Дата останніх змін | 30 квітня, 15:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 226 597.66 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 5 квітня, 15:29 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 265.98 UAH з ПДВ |
---|
ДК 021:2015: 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком, 79822200-4 Послуги з фотогравірування (послуги пов’язані з друком):послуги з виготовлення поліграфічної продукції (ДК 021:2015: 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком)1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79820000-8, Послуги, пов’язані з друком |
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Додатком 1 тендерної документації встановлена умова, що Учасник-переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти Договір, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; За результатами розгляду документів учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРНО-ГРАФ» по Лотам 1, 2 відповідно до Закону Уповноваженою особою виявлено відсутність документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей відповідно до додатку 1 тендерної документації в електронній системі закупівель. Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей. З урахуванням викладеного Уповноважена особа, розглянувши питання щодо відхилення тендерних пропозицій учасника-переможця по Лотам 1, 2 за предметом закупівлі, визначеного згідно з ДК 021:2015: 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком, 79822200-4 Послуги з фотогравірування (послуги пов’язані з друком), на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону та керуючись пунктом 3 частини десятої статті 11 Закону, ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерні пропозиції учасника-переможця по Лотам 1, 2 Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРНО-ГРАФ» на закупівлю «ДК 021:2015: 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком, 79822200-4 Послуги з фотогравірування (послуги пов’язані з друком)».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Додатком 1 тендерної документації встановлена умова, що Учасник-переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти Договір, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; За результатами розгляду документів учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРНО-ГРАФ» по Лотам 1, 2 відповідно до Закону Уповноваженою особою виявлено відсутність документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей відповідно до додатку 1 тендерної документації в електронній системі закупівель. Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей. З урахуванням викладеного Уповноважена особа, розглянувши питання щодо відхилення тендерних пропозицій учасника-переможця по Лотам 1, 2 за предметом закупівлі, визначеного згідно з ДК 021:2015: 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком, 79822200-4 Послуги з фотогравірування (послуги пов’язані з друком), на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону та керуючись пунктом 3 частини десятої статті 11 Закону, ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерні пропозиції учасника-переможця по Лотам 1, 2 Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРНО-ГРАФ» на закупівлю «ДК 021:2015: 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком, 79822200-4 Послуги з фотогравірування (послуги пов’язані з друком)».
Код ЄДРПОУ | 24635074 |
---|---|
Поштова адреса | 46020, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Текстильна, 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Іван Максимів |
Телефон | 0679097976 |
Ел. пошта | terno-graf@ukr.net |
немає
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43977041 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, 04073, місто Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тетяна Дишкант |
Телефон | 380673873633 |
Ел. пошта | poligraf1@ukrpap.com.ua |
Час публікації: 2024-04-24 16:04:22
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-25 16:04:22
Опис
Відповідно до пункту 2 Додатку 2 тендерної документації учасник на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надає довідку, складену у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з урахуванням предмета закупівлі. Учасником не надано вищезазначеної довідки. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Керуючись частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Ураховуючи зазначене, для виправлення невідповідностей учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель: - довідку, складену у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з урахуванням предмета закупівлі.
Очікувана вартість закупівлі | 33 216.20 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 5 квітня, 15:54 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 332.16 UAH з ПДВ |
---|
ДК 021:2015: 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком, 79822200-4 Послуги з фотогравірування (послуги пов’язані з друком):послуги з виготовлення реєстраційних журналів для письма кульковою ручкою (ДК 021:2015: 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком)1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79820000-8, Послуги, пов’язані з друком |
Не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону. не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей;
1. Учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в абзаці першому частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзаці дев’ятому пункті 37 Особливостей. Відповідно до абзацу шостого підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли Учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в Законі та Особливостях. З урахуванням викладеного Уповноважена особа, розглянувши питання щодо відхилення тендерної пропозиції учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРНО-ГРАФ» по Лоту 2 за предметом закупівлі, визначеного згідно з ДК 021:2015: 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком, 79822200-4 Послуги з фотогравірування (послуги пов’язані з друком), на підставі абзацу шостого підпункту 1 пункту 44 Особливостей та пункту 3 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015: 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком, 79822200-4 Послуги з фотогравірування (послуги пов’язані з друком)» з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону та керуючись пунктом 3 частини десятої статті 11 Закону, ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРНО-ГРАФ» по Лоту 2 на закупівлю «ДК 021:2015: 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком, 79822200-4 Послуги з фотогравірування (послуги пов’язані з друком)».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Аномально низька ціна
1. Учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в абзаці першому частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзаці дев’ятому пункті 37 Особливостей. Відповідно до абзацу шостого підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли Учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в Законі та Особливостях. З урахуванням викладеного Уповноважена особа, розглянувши питання щодо відхилення тендерної пропозиції учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРНО-ГРАФ» по Лоту 2 за предметом закупівлі, визначеного згідно з ДК 021:2015: 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком, 79822200-4 Послуги з фотогравірування (послуги пов’язані з друком), на підставі абзацу шостого підпункту 1 пункту 44 Особливостей та пункту 3 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015: 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком, 79822200-4 Послуги з фотогравірування (послуги пов’язані з друком)» з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону та керуючись пунктом 3 частини десятої статті 11 Закону, ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРНО-ГРАФ» по Лоту 2 на закупівлю «ДК 021:2015: 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком, 79822200-4 Послуги з фотогравірування (послуги пов’язані з друком)».
Час публікації: 2024-04-17 16:30:54
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-19 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Код ЄДРПОУ | 24635074 |
---|---|
Поштова адреса | 46020, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Текстильна, 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Іван Максимів |
Телефон | 0679097976 |
Ел. пошта | terno-graf@ukr.net |
немає
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43977041 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, 04073, місто Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тетяна Дишкант |
Телефон | 380673873633 |
Ел. пошта | poligraf1@ukrpap.com.ua |
Час публікації: 2024-04-24 16:04:39
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-25 16:04:39
Опис
Відповідно до пункту 2 Додатку 2 тендерної документації учасник на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надає довідку, складену у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з урахуванням предмета закупівлі. Учасником не надано вищезазначеної довідки. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Керуючись частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Ураховуючи зазначене, для виправлення невідповідностей учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель: - довідку, складену у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з урахуванням предмета закупівлі.
Очікувана вартість закупівлі | 46 428.67 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 464.29 UAH з ПДВ |
---|
ДК 021:2015: 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком, 79822200-4 Послуги з фотогравірування (послуги пов’язані з друком):послуги з друку та виготовлення візитних карток та різної друкованої продукції (ДК 021:2015: 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком)1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79820000-8, Послуги, пов’язані з друком |
Очікувана вартість закупівлі | 25 252.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 252.52 UAH з ПДВ |
---|
ДК 021:2015: 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком, 79822200-4 Послуги з фотогравірування (послуги пов’язані з друком):послуги з нанесення на лабораторний посуд ідентифікаційних міток способом лазерного гравірування (ДК 021:2015:79822200-4 Послуги з фотогравірування)1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79820000-8, Послуги, пов’язані з друком |
Назва організації | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03327664 |
Поштова адреса | 01015, Україна, Київська область, Київ, 01015, місто Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А |
Ім'я |
Бойко Інна Гаврилівна |
Телефон | 380442801536 |
Ел. пошта | igboiko@vodokanal.kiev.ua |