На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
146 300.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-26-011704-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 31 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 31 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 3 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 17 квітня, 16:32 |
Очікувана вартість закупівлі | 146 300.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 3 квітня, 16:27 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 463.00 UAH з ПДВ |
---|
Чашка (хамелеон з ручкою)50 штука Адреса поставки: 61022, Україна, Харківська область, Харків, майдан Свободи, буд. 5 Строк: до 17.04.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39221121-1, Чашки |
Чашка (LATTE з ручкою)200 штука Адреса поставки: 61022, Україна, Харківська область, Харків, майдан Свободи, буд. 5 Строк: до 17.04.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39221121-1, Чашки |
Чашка (скло прозоре з ручкою)50 штука Адреса поставки: 61022, Україна, Харківська область, Харків, майдан Свободи, буд. 5 Строк: до 17.04.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39221121-1, Чашки |
Пляшка для питної води (з карабіном)150 штука Адреса поставки: 61022, Україна, Харківська область, Харків, майдан Свободи, буд. 5 Строк: до 17.04.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39221140-0, Фляги для води |
Термос100 штука Адреса поставки: 61022, Україна, Харківська область, Харків, майдан Свободи, буд. 5 Строк: до 17.04.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39221150-3, Термоси |
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);. не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Переможець не надав у спосіб та терміни визначені Тендерною документацією документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, які зазначені у Додатку № 4 до Тендерної документації, а саме: - оновлену цінову пропозицію згідно з Додатком 5; - Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. (Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.); - Довідка, складена у довільній формі, про відсутність не виконаних зобов’язань за раніше укладеними договорами або що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів між (Учасником) та (Департаментом у справах сім’ї, молоді та спорту Харківської міської ради). Станом на 08.04.2024 рік на майданчик не надано перелічені документи, що порушує терміни передбачені Додатком 4 Тендерної документації та з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, а саме не надано документи у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Переможець не надав у спосіб та терміни визначені Тендерною документацією документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, які зазначені у Додатку № 4 до Тендерної документації, а саме: - оновлену цінову пропозицію згідно з Додатком 5; - Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. (Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.); - Довідка, складена у довільній формі, про відсутність не виконаних зобов’язань за раніше укладеними договорами або що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів між (Учасником) та (Департаментом у справах сім’ї, молоді та спорту Харківської міської ради). Станом на 08.04.2024 рік на майданчик не надано перелічені документи, що порушує терміни передбачені Додатком 4 Тендерної документації та з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, а саме не надано документи у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Код ЄДРПОУ | 2829609315 |
---|---|
Поштова адреса | 61100, Україна, Харківська область, місто Харків, ПРОСПЕКТ МАРШАЛА ЖУКОВА, будинок 45, квартира 23 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Попов Олександр Іванович |
Телефон | +380935742323 |
Ел. пошта | pobeditel@ukr.net |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не надав в повному обсязі документи, подання яких передбачається тендерною документацією відповідно до вимог п.1 розділу ІІІ. Тендерної документації та Додатку 3 до Тендерної документації, а саме: 1. Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням предмету договору, дати укладання та номеру договору, найменування контрагенту. Учасник процедури надав довідку, що не відповідає вимогам п.1 розділу ІІІ. Тендерної документації (Документи мають бути скановані або електронні, мати належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання) викладені відповідно до Закону України від 25.04.19. № 2704-VIII «Про забезпечення функціонування української мови як державної». Скановане зображення Довідки не відображає весь текст зазначеної інформації, що унеможливлює розбірливе ознайомлення з ним. 2. Оригінал (оригінали) чи завірену копію(копії) зазначеного ним аналогічного(-их) договору(-ів) з додатками. Учасник процедури надав сканований оригінал аналогічного договору, без Додатків до нього. В тексті договору є посилання на Рахунки-Фактури та Додатки до Договору, які відсутні в документах тендерної пропозиції. 3. Довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури не надав зазначеної Довідки в документах тендерної пропозиції. 4. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників тощо); - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. Учасник процедури не надав зазначеної Довідки в документах тендерної пропозиції. Станом на кінцеву дату та час усунення невідповідностей: 09.04.2024 рік 15:38:01 годин, на майданчик не надано перелічені документи, що порушує терміни передбачені розділом V, п. 2 Тендерної документації та з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, а саме не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не надав в повному обсязі документи, подання яких передбачається тендерною документацією відповідно до вимог п.1 розділу ІІІ. Тендерної документації та Додатку 3 до Тендерної документації, а саме: 1. Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням предмету договору, дати укладання та номеру договору, найменування контрагенту. Учасник процедури надав довідку, що не відповідає вимогам п.1 розділу ІІІ. Тендерної документації (Документи мають бути скановані або електронні, мати належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання) викладені відповідно до Закону України від 25.04.19. № 2704-VIII «Про забезпечення функціонування української мови як державної». Скановане зображення Довідки не відображає весь текст зазначеної інформації, що унеможливлює розбірливе ознайомлення з ним. 2. Оригінал (оригінали) чи завірену копію(копії) зазначеного ним аналогічного(-их) договору(-ів) з додатками. Учасник процедури надав сканований оригінал аналогічного договору, без Додатків до нього. В тексті договору є посилання на Рахунки-Фактури та Додатки до Договору, які відсутні в документах тендерної пропозиції. 3. Довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури не надав зазначеної Довідки в документах тендерної пропозиції. 4. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників тощо); - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. Учасник процедури не надав зазначеної Довідки в документах тендерної пропозиції. Станом на кінцеву дату та час усунення невідповідностей: 09.04.2024 рік 15:38:01 годин, на майданчик не надано перелічені документи, що порушує терміни передбачені розділом V, п. 2 Тендерної документації та з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, а саме не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Код ЄДРПОУ | 36462603 |
---|---|
Поштова адреса | 79029, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. М. Залізняка, 13а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Галина Сорока |
Телефон | +380677440923 |
Ел. пошта | h.soroka@akvarium.pro |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3427309110 |
---|---|
Поштова адреса | 23207, Україна, Вінницька область, Вінницький район, с. Сокиринці, вул. 1 травня, 71 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | ФОП Бондаренко Дмитро Анатолійович |
Телефон | +380981324452 |
Ел. пошта | dmitry.prreklama@gmail.com |
Сайт | pr-reklama.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3270113353 |
---|---|
Поштова адреса | 02068, Україна, м. Київ, місто Київ, просп. Григоренка Петра, будинок 31, корпус 2, квартира 117 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Денис Григораш |
Телефон | +380972729889 |
Ел. пошта | 445denis@gmail.com |
Розрахунки проводяться Замовником за фактом поставленого Товару на підставі підписаної уповноваженими сторонами по Договору видаткової накладної, в межах надходження бюджетних асигнувань на казначейський рахунок Замовника протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати отримання Товару на розрахунковий рахунок Постачальника вказаний в розділі «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» цього Договору. Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент у справах сім'ї, молоді та спорту Харківської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 35859047 |
Поштова адреса | 61002, Україна, Харківська область, Харків, вул. Сумська, буд. 64 |
Ім'я |
Сашков Дмитро Олександрович |
Телефон | 380733334090 |
Ел. пошта | sashkov2903@gmail.com |