На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Необхідні умови та технічні характеристики зазначені у Додатку до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (з особливостями) “ДОКУМЕНТАЦІЯ ЩОДО ЗАКУПІВЛІ”. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що вимагаються замовником, зазначені у Додатку 1 “Специфікація товару” до документації. Строк поставки товару у повному обсязі не повинен перевищувати 50 (п’ятдесят) робочих днів від дати підписання договору уповноваженими особами сторін. Перелік документів, які передбачені документацією та повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції, наведений в Додатку 2 до документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-26-012376-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 1 квітня, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 5 квітня, 11:00 |
Дата останніх змін | 16 квітня, 14:25 |
Очікувана вартість закупівлі | 25 230.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 8 квітня, 14:43 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 200.00 UAH з ПДВ |
---|
Стілець розкладний IKEA TORPARO або еквівалент15 штука Адреса поставки: 02232, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Пухівська, 7 Строк: до 08.07.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них |
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю
Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю
Код ЄДРПОУ | 3092617498 |
---|---|
Поштова адреса | 69096, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя,, ВУЛИЦЯ ЛАДОЗЬКА, будинок 4, квартира 81 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Тамбулатов |
Телефон | +380986878270 |
Ел. пошта | tambolprivat@gmail.com |
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3109220928 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Собко Людмила Володимирівна |
Телефон | +380671662674 |
Ел. пошта | sobkoludmila67@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-11 17:57:36
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-12 17:57:36
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: у складі пропозиції, що підготовлена та надана учасником ФОП Собко Людмила Володимирівна (РНОКПП: 3109220928) на закупівлю “Стільці розкладні - 39112000-0”, код ДК 021:2015 – 39110000-6 “Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них” (UA-2024-03-26-012376-a) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй пропозиції, а саме: учасником надано документ “Таблиця цін”, який заповнений не за формою, що наведена у Додатку 4 до документації закупівлі, а саме: - не зазначено конкретне найменування товару, яке буде зазначене у видатковій накладній, а також торгову марку/ виробника товару; - не зазначено ціну за одиницю та загальну вартість. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2 Додатку 2 “Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції”. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Документ “Таблиця цін”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 4 до документації закупівлі.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2918502294 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Борисенко Юрій Григорович |
Телефон | +380978684461 |
Ел. пошта | yuriyborisenko1979@gmail.com |
Оплата здійснюється за фактично отриманий та прийнятий товар протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання представниками сторін документів, що підтверджують факт поставки товару (видаткові накладні)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Національний Банк України |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00032106 |
Поштова адреса | 01601, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, 9 |
Ім'я |
Богдан Тодосієнко |
Телефон | +380442539808,+380632269833 |
Ел. пошта | bohdan.todosiienko@bank.gov.ua |