На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 403 125.58 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-27-010648-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 26 квітня, 23:16 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 403 125.58 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 14 031.25 UAH без ПДВ |
---|
Послуги догляду і підтримки людей, які живуть з ВІЛ (ДіП) у Рівненській області3252 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85140000-2, Послуги у сфері охорони здоров’я різні |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 36121231 |
---|---|
Поштова адреса | 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, ВУЛИЦЯ ЧОРНОВОЛА, будинок 74-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Бабчанік |
Телефон | +380673623618 |
Ел. пошта | rivnelgv@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-24 14:03:21
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-25 14:03:21
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав інформацію у довільній формі про повне найменування, місцезнаходження (місце проживання) та код ЄДРПОУ щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця та обсяг залучення до надання послуг у відсотках від вартості договору про закупівлю. Учасник планує залучити такого суб’єкта господарювання: Фізичну-особу підприємця Баборикін Є.В. Фізичну-особу підприємця Прокопчук І.В. Фізичну-особу підприємця Кондрашин Ю.М. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція повинна складатися з: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимоги до надання яких визначено Додатком 1 до цієї тендерної документації. Учасник може для підтвердження своєї відповідності наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. На підтвердження кваліфікаційному критерію відповідно до абзаців 2, 3 пункту 2.4. додатку 1 до тендерної документації. У такому випадку, Учасник надає інформацію у довільній формі про повне найменування, місцезнаходження (місце проживання) та код ЄДРПОУ щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця та обсяг залучення до надання послуг у відсотках від вартості договору про закупівлю (у разі залучення). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію у довільній формі про повне найменування, місцезнаходження (місце проживання) та код ЄДРПОУ щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця та обсяг залучення до надання послуг у відсотках від вартості договору про закупівлю. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Оплата за цим Договором здійснюється Замовником щомісячно, за фактом надання Послуг на підставі погодженої Замовником звітної документації Виконавця та підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг за місяць протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання відповідного Акту. Вимоги до форми та змісту звітної документації викладені в розділі 6 цього Договору та в Додатках до цього Договору. Неподання Виконавцем звітної документації в строки, визначені Договором, є підставою для відмови Замовника від прийняття та оплати наданих Послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40524109 |
Поштова адреса | 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Ярославська, будинок 41 |
Ім'я |
Вращук-Килинч Кароліна Миколаївна |
Телефон | 380973151249 |
Ел. пошта | k.vrashchuk-Kylynych@phc.org.ua |