На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
960 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-27-011601-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 квітня, 01:00 |
Дата останніх змін | 7 травня, 16:32 |
Очікувана вартість закупівлі | 960 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 23 квітня, 13:27 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 800.00 UAH без ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Послуги з технічного обслуговування та ремонту ліфтів (50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів)1 послуга Адреса поставки: Україна, Донецька область, Дружківка Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50750000-7, Послуги з технічного обслуговування ліфтів |
Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону. зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Аномально низька ціна
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Час публікації: 2024-04-23 13:27:54
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-25 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Код ЄДРПОУ | 37785145 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, м. Київ, Київ, Харківське шосе, будинок 182 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Іванов Вадим Павлович |
Телефон | +380503660023 |
Ел. пошта | usllift8994@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-25 12:22:24
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-26 12:22:24
Опис
У складі своєї пропозиції ТОВ «УСЛ» (надалі – Учасник) надано файл «Працівники.pdf» в якому міститься довідка вих. № 3 від 19.04.2024 р. Однак, у цій довідці відсутня інформація про знання та досвід вказаних в ній працівників. Також в складі пропозиції Учасника відсутнє документальне підтвердження відомостей, що вказано у довідці, а саме відсутня копія цивільно-правової угоди укладеного Учасником з Халецьким Денисом Володимировичем (електромеханіка з ліфтів щодо якого у таблиці вищевказаної довідки Учасником зазначено: «Форма трудових відносин» - «цивільно-правовий договір»). Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», - Учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації (перелік), які мають необхідні знання та досвід, з обов’язковим вказанням інформації про наявність таких працівників, а саме: - працівника відповідального за організацію робіт з технічного обслуговування і ремонту ліфтів та працівника, який буде виконувати обов’язки вищевказаного працівника на час його відпустки, непрацездатності, відсутності тощо (повинно бути не менше двох працівників); - працівників, які є членами комісії з перевірки знань з питань охорони праці (повинно бути не менше трьох працівників); - інженера з охорони праці або працівника на якого покладено функції служби охорони праці в порядку сумісництва або стороннього спеціаліста залученого на договірних засадах для виконання функцій служби охорони праці який має відповідну підготовку; - електромеханіків з ліфтів, які будуть виконувати технічне обслуговування лівтів (повинно бути не менше двох працівників); - електромеханіків з ліфітів, що будуть залучені до роботи у цілодобовій аварійній службі (повинно бути не менще трьох працівників). Для документального підтвердження відомостей вказаних у довідці Учасник повинен в складі своєї тендерної пропозиції надати наступні документи: - копії трудових книжок (заповнені сторінки) або копії наказів про призначення на посаду, або наказ (накази) про сумісництво (за наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю, або інші документи, передбачені законодавством України, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці. Просимо надати уточнену довідку або довідку в новій редакції, яка буде містити інформацію про знання (освіту, освітньо-кваліфікаційний рівень тощо) та досвід (стаж роботи) всіх вказаних в ній працівників, а також цивільно-правовий договір укладений з Халецьким Д.В., який буде підтверджувати наявність правовідносин Учасника з останнім. В складі пропозиції Учасником надано файл «Довідка досв.pdf» де міститься довідка за вих. № 4 від 19.04.2024 р. в якій надано інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору № б/н від 01.06.2023 р. (надалі – Договір) за предметом «Технічне обслуговування ліфтів» укладеного з Об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку «Ювілейний-1» (в таблиці у стовбці «Відомості про виконання договору» Учасником заначено «виконано»). Також Учасником надано файл «Аналог Юв1 акти.pdf», в якому містяться копії актів надання послуг №№1-7 за червень-грудень 2023 р. та файл «Відгук.pdf», в якому міститься копія відгуку від контрагента по Договору де вказано, що Учасник «належно, своєчасно, якісно та у повному обсязі виконує роботи по технічному обслуговуванню ліфтів» (мова оригіналу). Однак, Учасником не надано документів, що підтверджують повне виконання Договору, зокрема не надано підписані сторонами Договору акти надання послуг за січень, лютий та березень 2024 року. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації (таблиця) на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів», - учасник повинен надати довідку в довільній формі якій зазначається інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у 2022-2023 р.р. (з обов’язковим зазначенням інформації про аналогічний договір, із зазначенням найменування контрагента, реквізитів контрагента дати договору, його суми, предмету договору, засобів зв’язку контрагента, номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). До зазначеної довідки надається документальне підтвердження відомостей зазначених в ній, а саме: - копія аналогічного договору, вказаного у вищезазначеній довідці та документи, що підтверджують виконання договору (акти приймання-передачі послуг тощо), які підтверджують повне виконання договору; - лист-відгук на фірмовому бланку, належно оформлений (повинен містити: вихідний номер та дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печатки (якщо печатка передбачена для даного підприємства), про позитивну співпрацю з учасником від Замовника на поставку товару, що є предметом закупівлі (відповідно договору який наведено в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору). Просимо надати документи, які підтверджують повне виконання вказаного у довідці договору станом на квітень 2024 р., а саме підписані сторонами Договору акти надання послуг за січень, лютий та березень 2024 року. В складі пропозиції Учасником надано файл «676. Декларація ТОВ УСЛ.PDF» де міститься Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці ТОВ «УСЛ» від 15.07.2020 р., яка зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці 20.07.2020 р. за № 676 (надалі – Декларація). У Декларації Учасником вказано наступну інформацію, - «Директор Іванов Вадим Павлович має посвідчення: - № 000-233-2019-23 – про проходження навчання і перевірки знань Законів і нормативно-правових актів з питань охорони праці, пожежної та електробезпеки, вибухонебезпечності виробництв і вибухозахисту, гігієни праці та виробничої санітарії, надання першої допомоги потерпілим, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила безпечної роботи з інструментом і пристосуваннями», НПАОП 0.00-1.61-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті», НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», НПАОП 0.00-1.02-08 «Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів», виданого ТОВ «НВК «Вектор» на підставі протоколу від 14.06.2019 №233-2019; - № 135-2019-12 – про проходження навчання та перевірки знань ПТЕ І ПБЕ електроустановок споживачів, група електробезпеки IV з допуском до роботи з напругою до 1000В, виданого ТОВ «НВК «Вектор» на підставі протоколу від 14.06.2019 №135-2019.» Також в складі пропозиції Учасником надано файл «Посвідчення Іванов В.П..pdf» де містяться копії: - посвідчення №S13042023Е/18 видане ТОВ «НВК «ВЕКТОР» про те, що Іванов Вадим Павлович пройшов навчання і перевірку знань законодавчих актів з: НПАОП 0.00-1.02-08, Загальний курс з ОП, підстава: протокол №S13042023; - посвідчення №: L13042023E/16 видане ТОВ «НВК «ВЕКТОР» директору ТОВ «УСЛ» Іванову Вадиму Павловичу про допуск до роботи в електроустановках напругою до та понад 1000 В, група з електробезпеки IV, дата видачі 13.04.2023, пр. № L13042023E. Таким чином, Учасником в складі пропозиції надано Декларацію з неоновленою інформацією про проведення навчання з питань охорони праці директора Іванова В.П., а саме номери посвідчень надані Учасником у тендерній документації не вказані у Декларації (фактично директором 13.04.2023 р. отримано нові посвідчення відомості про які не внесено до Декларації). Відповідно до п. 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011 р., - у разі зміни відомостей або виявлення суб’єктом господарювання помилки в поданій декларації суб’єкт господарювання в порядку, встановленому цим пунктом для подання декларації, подає оновлену декларацію протягом семи робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки. Відповідно до п. 3. «Інша інформація», Додатку 2 до тендерної документації, - учасником надається, зокрема, копія виданого Держпраці дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (ліфти) або копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з Постановою КМ № 357 від 24.03.2022 р. Просимо надати оновлену декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці ТОВ «УСЛ» зареєстровану в Територіальному органі Держпраці, в якій буде вказано оновлену інформацію щодо посвідчень директора Іванова Вадима Павловича наданих у складі тендерної пропозиції.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38531207 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, м. Київ, Київ |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Янюк Михайло Павлоич |
Телефон | +380666238617 |
Ел. пошта | donetsklift.kram@gmail.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМСЕРВІС" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37937252 |
Поштова адреса | 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вул. КОЗАЦЬКА, буд. 73 |
Ім'я |
Євген Вознюк |
Телефон | +380677158243 |
Ел. пошта | komservis.kp@gmail.com |