На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Умови оплати: розрахунки за отриманий товар проводяться Замовником у безготівковому порядку протягом 30 календарних днів після поставки, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками сторін. У разі затримання бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Строк поставки: з дати підписання договору до 31.12.2024. Поставка Товару здійснюється згідно наданої Замовником заявки (телефоном, факсом, листом, або в інший спосіб), один раз на тиждень. Поставка проводиться за умови попереднього узгодження дати та часу поставки. Моментом постачання вважається дата прибуття Товару на місце постачання. За погодженням Сторін термін постачання може бути змінено за згодою Сторін. Місце поставки товару: 44700 Волинська область, м. Володимир, вул Луцька 146 Г
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 4 квітня, 12:18
Опис
Зміна кількості товару
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-28-001396-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 6 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 2 квітня, 09:58 |
---|---|
Дата останніх змін | 4 квітня, 12:25 |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221, 1 кг300 кілограм Адреса поставки: 44700, Україна, Волинська область, м. Володимир, вул. Луцька 146 Г Строк: до 31.12.2024 09:58 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 016:2010: 10.11.11-90.00, Яловичина та телятина, свіжа чи охолоджена, у відрубах Профіль: Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221, 1 кг |
|
Термін збирання | пізня |
---|---|
Клас | перший |
Відповідність ДСТУ 9221 | 1 |
Назва організації | Володимирcька спеціальна школа Волинської обласної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20139094 |
Поштова адреса | 44700, Україна, Волинська область, Володимир, вул. Луцька 146 Г |
Ім'я |
Федорук Тетяна Анатоліївна ( ) |
Телефон | +380638108658 |
Ел. пошта | school-inter-tender@ukr.net |