На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
450 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-28-005417-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 19 квітня, 20:39 |
Очікувана вартість закупівлі | 450 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 8 квітня, 15:35 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 250.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги зі створення комплексної системи захисту інформації в інформаційно-комунікаційній системі «Автоматизована система управління екстреної медичної допомоги» Комунального некомерційного підприємства «Закарпатський центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Закарпатської обласної ради та забезпечення проведення її державної експертизи1 послуга Адреса поставки: 88017, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вул. Собранецька, 154 "в" Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72220000-3, Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник надав скан-копію договору (файл «Договір Дпс України») № 63 від 12.09.2022 з Державною податковою службою України, предметом якого є послуги з розроблення та впровадження комплексної системи захисту інформації в інформаційно-комунікаційній системі «Фінанси і Персонал». Однак відповідно до вимог Додатка 3 до тендерної документації аналогічним договором за аналогічним предметом закупівлі відповідно до вимог тендерної документації вважається виконаний договір, предметом якого є: послуги зі створення комплексної системи захисту інформації в медичній інформаційній системі та забезпечення проведення її державної експертизи. Таким чином, наданий учасником договір не є аналогічним за предметом закупівлі, оскільки предметом цього договору не є послуги зі створення комплексної системи захисту інформації саме в медичній інформаційній системі. Таким чином, надані учасником документи на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію: 1) довідка про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (файл «Відповідність кваліфікаційним критеріям»), 2) лист з позитивним відгуком (файл «відгук»), 3) договір з Державною податковою службою України № 63 від 12.09.2022 (файл «Договір Дпс України»), – не підтверджують досвід виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення Учаснику з вимогою про усунення невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Учасник не надав наступні документи та інформацію, які вимагались згідно з Додатком 3 до тендерної документації: 1) довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), не менше одного, в якій вказано: номер договору, дата укладення договору, предмет договору, стан виконання договору, найменування контрагента, з яким укладався договір; 2) скан-копію аналогічного договору (договорів), зазначеного у цій довідці. Аналогічним договором за аналогічним предметом закупівлі відповідно до вимог тендерної документації вважається виконаний договір, предметом якого є: послуги зі створення комплексної системи захисту інформації в медичній інформаційній системі та забезпечення проведення її державної експертизи; 3) лист з позитивним відгуком (або рекомендаційний лист тощо) про співпрацю від контрагента, з яким укладався аналогічний договір. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник надав скан-копію договору (файл «Договір Дпс України») № 63 від 12.09.2022 з Державною податковою службою України, предметом якого є послуги з розроблення та впровадження комплексної системи захисту інформації в інформаційно-комунікаційній системі «Фінанси і Персонал». Однак відповідно до вимог Додатка 3 до тендерної документації аналогічним договором за аналогічним предметом закупівлі відповідно до вимог тендерної документації вважається виконаний договір, предметом якого є: послуги зі створення комплексної системи захисту інформації в медичній інформаційній системі та забезпечення проведення її державної експертизи. Таким чином, наданий учасником договір не є аналогічним за предметом закупівлі, оскільки предметом цього договору не є послуги зі створення комплексної системи захисту інформації саме в медичній інформаційній системі. Таким чином, надані учасником документи на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію: 1) довідка про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (файл «Відповідність кваліфікаційним критеріям»), 2) лист з позитивним відгуком (файл «відгук»), 3) договір з Державною податковою службою України № 63 від 12.09.2022 (файл «Договір Дпс України»), – не підтверджують досвід виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення Учаснику з вимогою про усунення невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Учасник не надав наступні документи та інформацію, які вимагались згідно з Додатком 3 до тендерної документації: 1) довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), не менше одного, в якій вказано: номер договору, дата укладення договору, предмет договору, стан виконання договору, найменування контрагента, з яким укладався договір; 2) скан-копію аналогічного договору (договорів), зазначеного у цій довідці. Аналогічним договором за аналогічним предметом закупівлі відповідно до вимог тендерної документації вважається виконаний договір, предметом якого є: послуги зі створення комплексної системи захисту інформації в медичній інформаційній системі та забезпечення проведення її державної експертизи; 3) лист з позитивним відгуком (або рекомендаційний лист тощо) про співпрацю від контрагента, з яким укладався аналогічний договір. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 44299990 |
---|---|
Поштова адреса | 03151, Україна, Київська область, Київ, 03151, місто Київ, пр.Повітрофлотський, будинок 90 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Руденок |
Телефон | 380503555568 |
Ел. пошта | a_rudenok@ukr.net |
Час публікації: 2024-04-11 15:33:28
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-12 15:33:28
Опис
Під час розгляду документів тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ ЗАХИСТУ" було виявлено наступні невідповідності. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учасник надав: 1) довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (файл «Відповідність кваліфікаційним критеріям»), 2) лист з позитивним відгуком (файл «відгук»), 3) договір з Державною податковою службою України № 63 від 12.09.2022 (файл «Договір Дпс України»). Предметом наданого договору є послуги з розроблення та впровадження комплексної системи захисту інформації в інформаційно-комунікаційній системі «Фінанси і Персонал», а не в медичній інформаційній системі. Тобто наданий учасником договір не є аналогічним за предметом закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до вимог Додатка 3 до тендерної документації аналогічним договором за аналогічним предметом закупівлі відповідно до вимог цієї тендерної документації вважається виконаний договір, предметом якого є: послуги зі створення комплексної системи захисту інформації в медичній інформаційній системі та забезпечення проведення її державної експертизи. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник має подати наступні документи відповідно до вимог Додатка 3 до тендерної документації: 1) довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), не менше одного, в якій вказано: номер договору, дата укладення договору, предмет договору, стан виконання договору, найменування контрагента, з яким укладався договір; 2) скан-копію аналогічного договору (договорів), зазначеного у цій довідці. Аналогічним договором за аналогічним предметом закупівлі відповідно до вимог тендерної документації вважається виконаний договір, предметом якого є: послуги зі створення комплексної системи захисту інформації в медичній інформаційній системі та забезпечення проведення її державної експертизи; 3) лист з позитивним відгуком (або рекомендаційний лист тощо) про співпрацю від контрагента, з яким укладався аналогічний договір, що зазначений в довідці та наданий у складі тендерної пропозиції (не менше одного).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42292899 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Касьян Наталія |
Телефон | 380677151584 |
Ел. пошта | INFO@ZAHYST-UA.COM |
Час публікації: 2024-04-17 16:37:10
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-18 16:37:10
Опис
Під час розгляду документів тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЗАХИСТ.ЮЕЙ" було виявлено наступні невідповідності. Учасник надав у формі електронних документів: 1) тендерну пропозицію (файл 1_Тендерна пропозиція), 2) довідку з інформацією про те, що учасник раніше не укладав із замовником договори (файл 4_Довідка Пункт 47), 3) довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (файл 3_Досвід виконання аналогічних договорів). За результатами перевірки підписів учасника на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify було з’ясовано наступне: щодо кваліфікованих електронних підписів учасника на зазначених вище електронних документах час підпису не підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача. Так само, на тендерну пропозицію учасника в цілому накладений кваліфікований електронний підпис, щодо якого час підпису не підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача, що також підтверджується перевіркою підпису учасника на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно з вимогами пункту 1.3 розділу ІІІ тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Відповідно до частини четвертої статті 26 Закону України "Про електронні довірчі послуги" від 05.10.2017 року № 2155-VIII використання кваліфікованої електронної позначки часу для постійного зберігання електронних даних є обов’язковим. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відповідно до вимог пункту 1.3 розділу ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП); якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Таким чином, учасник повинен подати з урахуванням вимог пункту 1.3 розділу ІІІ тендерної документації: 1) тендерну пропозицію, 2) інформацію на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до абзацу 14 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування від 12.10.2022 р. № 1178, 3) довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Також учасник повинен накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому з урахуванням вказаних вище вимог.
Оплата наданих послуг відбувається згідно з рахунком та актом приймання-передачі наданих послуг протягом 10 робочих днів з дати підписання обома сторонами акта приймання-передачі наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство «Закарпатський центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Закарпатської обласної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26528843 |
Поштова адреса | 88015, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20 |
Ім'я |
Яна Єфтодій |
Телефон | +380504320779 |
Ел. пошта | tender.ztcemd@gmail.com |