На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Постачання Товару має бути здійснено однією партією у строк до 20.04.2024 року включно. Місце поставки (передачі) товару: м. Чернігів (конкретна адреса буде надана при укладенні договору). Приймання товарів за кількістю та якістю буде здійснено Покупцем в присутності представника Продавця відразу після прибуття товарів до місця поставки. Покупець може відкласти приймання товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів. Доставка товару здійснюється Продавцем за його рахунок. При поставці товару Продавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Покупцю приналежні документи (гарантійний талон, сертифікат якості, інструкцію з експлуатації, тощо). У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості/некомплектність одиниці товару, Покупець спільно з представником Продавця відображає це у видатковій накладній та складає окремий акт на підставі якого Покупець пред’являє претензію Продавцю. Крім цього, Покупець може пред’явити претензію Продавцю, щодо якості/комплектності отриманих товарів, - протягом 15 робочих днів після отримання таких товарів на склад від Продавця. В цих випадках, усунення недоліків здійснюється Продавцем власними силами та за власний рахунок в термін, що не перевищує 3 (три) робочі дні з дня отримання претензії. Претензія надсилається Продавцю електронним листом на його електронну скриньку Гарантійний строк експлуатації товару складає 12 місяців з дня поставки товару Покупцю. Продавець, в період гарантійного строку/терміну експлуатації, зобов'язаний протягом 1-го (одного) місяця з дня звернення Покупцю замінити або відремонтувати товар, що вийшов з ладу.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3488607996 |
---|---|
Поштова адреса | 81780, Україна, Львівська область, Жидачівський р-н, селище міського типу Журавно, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Іван Кізима |
Телефон | +380931131745 |
Ел. пошта | ivankizyma19@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3620905632 |
---|---|
Поштова адреса | 50042, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Покровська, будинок 17, квартира 40 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Навроцький Андрій |
Телефон | 380950212461 |
Ел. пошта | navrotskyy19@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41219179 |
---|---|
Поштова адреса | 15600, Україна, Чернігівська область, Мена, Суворова, б.1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Цигипа Юрій Леонідович |
Телефон | 380634094363,380503444378 |
Ел. пошта | primeoffice@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-28-008092-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 12 999.60 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 2 квітня, 07:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 4 квітня, 15:52 |
Шредери (знищувачі документів)1 штука Адреса поставки: Україна, Чернігівська область, Чернігів Строк: до 20.04.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 016:2010: 01.11.11, Пшениця тверда Профіль: Шредери (знищувачі документів) |
|
Гарантія | до 0, міс |
---|---|
Знищує | CD диски, скріпки, папір, мікрофільми, банківські картки, скоби |
Тип різання | перехресний, поздовжній |
Робочий цикл | перервний, безперервний |
Об'єм | 5 - 500, л |
Кількість знищуваних листів (80 г/м2) за одну подачу | 3 - 800 |
Автоматичний старт/стоп | 1, |
Реверс | 1, |
Автоматична подача | 1, |
Рівень безпеки (DIN 66399) | 1 - 7 |
Бренд | REXEL, DAHLE, HSM, DA, AGENT, FELLOWES, SHREDMARK, KOBRA |
Назва організації | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321765 |
Поштова адреса | Україна, Чернігівська область, Чернігів |
Ім'я |
Данилова Тетяна Володимирівна |
Телефон | 380956763775 |
Ел. пошта | TDanylova@dpsu.gov.ua |