На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-28-009462-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 23 квітня, 11:19 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 261 662.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 8 квітня, 14:06 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 32 616.62 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 65 233.24 UAH |
Дрова (деревина твердих порід)977 метр кубічний Адреса поставки: 73008, Україна, Херсонська область, Херсон, сел. Чкалова, 37 Строк: до 31.07.2024 16:43 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03410000-7, Деревина |
Приймаючи до уваги, що у термін, встановлений для виправлення невідповідності у своїй ТП, Учасник не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню, як така, що не відповідає вимогам ТД замовника.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Приймаючи до уваги, що у термін, встановлений для виправлення невідповідності у своїй ТП, Учасник не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню, як така, що не відповідає вимогам ТД замовника.
Код ЄДРПОУ | 3041312339 |
---|---|
Поштова адреса | 57374, Україна, Миколаївська область, c. Новософіївка, вул. Набережна, 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Пономаренко Володимир Петрович |
Телефон | +380952267343 |
Ел. пошта | ponomarenko.vp4@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-09 15:30:31
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-10 15:30:31
Опис
Шановний учаснику! Відповідно до вимог пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації (далі – ТД), усі документи тендерної пропозиції повинні бути у вигляді сканованої копії (бажано кольорової) та мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки, підписи і т.ін. Проте усі перелічені документи збережені у форматі docx із подальшим накладанням електронного цифрового підпису, що додає файлу розширення p7s, а це, в свою чергу, не дає можливості відкрити зазначені файли для перегляду їх вмісту. До того копіювально-розмножувальна техніка не здійснює конвертацію сканованих документів у формат docx, оскільки цей формат не забезпечує захист документу від подальшого редагування, зазвичай для сканованих документів використовується формат «pdf», у якому, зрештою, й виконані усі інші документи тендерної пропозиції Учасника. Окрім цього, відповідно до вимог пункту 1 Розділу 3 та Додатку 1 до ТД, Учасники у складі своїх тендерних пропозиціях (далі – ТП) мали, зокрема, надати інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, а саме «Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), не раніше 2022 року укладання, з посиланням на індентифікатор закупівлі у системі «Prozorro», за результатами якої укладався договір». ТП Учасником завантажено файл «Довідка щодо аналогічного договору», проте, документ не може розглядатися замовником як виконання вимог ТД, оскільки його подано у форматі, що не дає змоги замовнику ознайомитися із змістом цього документу. Також, відповідно до вимог Додатку 1 ТД, Учасники мали надати у складі своїх ТП копії відповідних документів, що підтверджують факт повного виконання своїх зобов’язань по зазначеному в довідці договору щодо предмету закупівлі (акти наданих послуг, видаткові накладні або інші фінансові документи у разі наявності та/або інше). В свою чергу, у складі ТП відсутні зазначені документи. Таким чином, Учаснику необхідно надати у складі своєї ТП перелічені документи у форматі, передбаченому вимогами Тендерної документації.
не виправив виявлені замовником після розкриття тп невідповідповідності в інформації та/або документах, що под. ним у складі своєї тп, та/або змінив пз під час виправлення виявлених замовником невідповідностейей, протягом 24години з моменту розміщення замовником в есз повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тп невідповідповідності в інформації та/або документах, що под. ним у складі своєї тп, та/або змінив пз під час виправлення виявлених замовником невідповідностейей, протягом 24години з моменту розміщення замовником в есз повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Код ЄДРПОУ | 2282402487 |
---|---|
Поштова адреса | 54039, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, пров.Вільний, будинок 24, квартира відсутня |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Людмила Кривенко |
Телефон | +380951089334 |
Ел. пошта | krivenconik1606@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-11 15:09:10
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-12 15:09:10
Опис
Відповідно до вимог пункту 1 Розділу 3 тендерної документації (далі – ТД), Учасники у складі своїх пропозицій, зокрема, мали надати інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Згідно до табличної форми 1 Додатку 1 ТД учасники мали надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), не раніше 2022 року укладання, з посиланням на ідентифікатор закупівлі у системі «Prozorro», за результатами якої укладався договір. Так, за результатами дослідження наданої учасником довідки (файл «Дод 1 Досвід») встановлено, що у зазначеному документі присутнє посилання на закупівлю стороннього сервісу та відсутнє посилання на ідентифікатор закупівлі саме у системі «Prozorro», за результатами якої укладався договір. Приймаючи до уваги, що в результаті спроб Замовника знайти окреслену Учасником у довідці закупівлю у системі Prozorro (https://prozorro.gov.ua) шляхом виконання пошукових запитів у полі «Учасник» із введенням реєстраційного коду Учасника (2282402487), а також виконанням пошукового запиту у полі «Замовник» із введенням коду ЄДРПОУ контрагента БО «БФ Карітас Херсон» (код 44963899), зазначена закупівлі не була знайдена, Учасник має подати відповідну довідку, яка відповідає вимогам Додатку 1 до ТД. Також, відповідно до вимог Додатку 1 ТД, Учасники мали надати у складі своїх ТП інформацію, що підтверджує фінансову спроможність Учасника, а саме – фінансову звітність за 2023 рік, при цьому обсяг річного доходу (виручки) має бути не менший ніж 60% очікуваної вартості предмета закупівлі, що має дорівнювати чи бути більшим ніж 1 956 997,2 грн. Так, відповідно до наданого Учасником у складі своєї ТП податкової декларації платника єдиного податку за 2023 рік, обсяг річного доходу Учасника за цей період складає 521 700 грн., тобто ТП Учасника не відповідає вимогам Додатку 1 ТД у частині підтвердження фінансової спроможності Учасника. Нажаль, оскільки у період звернення за роз’ясненнями /оскарження умов ТД, Учасник не звернувся до Замовника через систему публічних закупівель «Prozorro», щодо питання внесення змін до ТД у частині способу підтвердження встановленого кваліфікаційного критерія «фінансова спроможність», Замовник не може приймати до уваги податкову звітність Учасника за періоди 2024 року, так як вимоги Додатку 1 ТД у цій частині містять чіткі часові межи щодо підтвердження відповідності. Також, відповідно до вимог пункту 1 Розділу 3 ТД, Учасники у складі своїх ТП мали, зокрема, подати офіційно зареєстровані технічні умови на деревину, оформлені на продавця деревини або на учасника та висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність технічних умов санітарному законодавству. У складі ТП Учасника відсутні зазначені документи. Нажаль, оскільки у період звернення за роз’ясненнями /оскарження умов ТД, Учасниками не була оскаржена зазначена вимога ТД, то Замовник зобов’язаний розглядати у якості виконання умов ТД саме наявність конкретно визначених документів. Таким чином, Учаснику необхідно надати у складі своєї ТП перелічені документи.
не виправив виявлені зам-ом після розкриття тп невідпов. в інф-ції та/або док-х, що под. ним у складі своєї тп, та/або змінив пз під час випр-ння виявлених зам. нев-ей, протягом 24г. з моменту розм. зам. в есз пов-ння з вимогою про усунення таких нев-ей
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Аномально низька ціна
не виправив виявлені зам-ом після розкриття тп невідпов. в інф-ції та/або док-х, що под. ним у складі своєї тп, та/або змінив пз під час випр-ння виявлених зам. нев-ей, протягом 24г. з моменту розм. зам. в есз пов-ння з вимогою про усунення таких нев-ей
Час публікації: 2024-04-15 10:46:24
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-17 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Код ЄДРПОУ | 2901124635 |
---|---|
Поштова адреса | 65029, Україна, Одеська область, Одеса, Балківська, 31 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Віктор |
Телефон | +380999787450 |
Ел. пошта | vmlawyer88@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-15 10:54:11
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-16 10:54:11
Опис
Відповідно до вимог пункту 1 Розділу 3 ТД, Учасники у складі своїх ТП мали, зокрема, подати офіційно зареєстровані технічні умови на деревину, оформлені на продавця деревини або на учасника та висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність технічних умов санітарному законодавству. Так, у складі ТП Учасника наявний файл «tehnichni_umovi_1908021524», в якому розміщено документ, на першій сторінці якого зазначено «ТУУ-00994207-005:2018, Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги», проте, Учасником не завантажено титульний лист цього документу та інші сторінки, які містять інформацію про особу (фізичну/юридичну), яка розробила цей документ чи на яку офіційно оформлено цей документ. Окрім цього, у складі ТП Учасника відсутній висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність технічних умов санітарному законодавству. Таким чином, Учаснику необхідно надати у складі своєї ТП перелічені документи.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2288519408 |
---|---|
Поштова адреса | 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. Університетська 161б, кв. 28 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Світлана Євшина |
Телефон | +380972112460 |
Ел. пошта | fop.evshina.kh@gmail.com |
Не залучається
Час публікації: 2024-04-18 16:43:27
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-19 16:43:27
Опис
Відповідно до вимог пункту 1 Розділу 3 ТД, Учасники у складі своїх ТП мали, зокрема, подати документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу. Так, у складі ТП Учасника відсутній цей документ. Окрім цього, у складі ТП Учасника у файлі «Договір купівлі дров у постачальника.pdf» на документі не чіткий підпис та відсутня печатка постачальника. Таким чином, Учаснику необхідно надати у складі своєї ТП перелічені документи.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КЕВ м. Херсона |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08294952 |
Поштова адреса | 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, сел. Чкалова, 37 |
Ім'я |
Мальченко Андрій Олександрович (MALCHENKO ANDRII ) |
Телефон | +380552322655 |
Ел. пошта | rp0048.xe@gmail.com |