На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
160 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені в додатку 4 до тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах запланованих витрат, з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", за отриманими пропозиціями.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-29-002754-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 квітня, 18:00 |
Дата останніх змін | 19 квітня, 11:26 |
Очікувана вартість закупівлі | 160 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 8 квітня, 13:52 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 800.00 UAH з ПДВ |
---|
Рейковий стиковий з’єднувач СРС 14, або еквівалент216 штука Адреса поставки: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1 та/або вул.Тбіліська,23 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34946100-1, Конструкційні матеріали для залізничних колій |
Накладки Р-50, або еквівалент1.108 тонна Адреса поставки: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1 та/або вул.Тбіліська,23 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34946121-4, Рейкові накладки та підкладки |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні невідповідності: 1. Учасник ТОВ “АСУ ГРУП” на виконання вимог пункту 1 частини 3 таблиці Додатку 2 до тендерної документації, надав документ/інформацію “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.doxc.pdf” у складі тендерної пропозиції тільки одну номенклатурну пропозицію №1., номенклатурна позиція № 2 не запропонована, що не відповідає умовам тендерної документації. Пропозиція Учасника ТОВ “АСУ ГРУП” не відповідає вимогам за номенклатурними позиціями предмету закупівлі згідно із Технічною специфікацією (Додаток№4 до ТД — Технічна специфікація), оскільки документи/інформація на підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик згідно із вимогами пункту 4 частини 3 таблиці Додатку 2 до ТД за номенклатурною позицією предмета закупівлі № 2 - відсутні, що не відноситься до можливості виправлення невідповідностей згідно із пунктом 43 Особливостей, затверджених Постановою КМУ № 1178. 2. На виконання вимог пункту 4 частини 3 таблиці Додатку 2 до тендерної документації Учасник ТОВ “АСУ ГРУП” надав документ/інформацію “СРС-120_ПС-ТД Светофор 6-01-23.pdf” тільки на одну номенклатурну пропозицію №1, який у свою чергу не відповідає за технічними характеристиками встановленим вимогам до предмету закупівлі у тендерній документації. Відповідно, Учасником ТОВ “АСУ ГРУП” у складі тендерної пропозиції взагалі не запропоновано номенклатурну позицію № 2 предмету закупівлі “Накладки Р-50, або еквівалент” Технічної специфікації та згідно із оголошенням про проведення процедури закупівлі в електронній системі, що не відповідає встановленим вимогам тендерної документації та не відноситься до можливості усунення невідповідностей, передбачених пунктом 43 Особливостей, затверджених Постановою КМУ 1178 від 12.10.20222 зі змінами. 3. Учасник ТОВ “АСУ ГРУП” на виконання вимог пункту 5 частини 3 таблиці Додатку 2 до тендерної документації, не надав гарантійний лист, складений в довільній формі (або за рекомендованою формою — Додаток 6 до ТД), в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не ввезений та не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь , необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності Постановою КМУ від 12.10.2022 за № 1178. 4. Учасник ТОВ “АСУ ГРУП” на виконання вимог пункту 9 частини 3 таблиці Додатку 2 до тендерної документації, не надав інформацію в довільній формі (або за рекомендованою формою — Додаток 8 до ТД) про те, що учасник процедури закупівлі не є: - громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); - юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; - юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. 5. На виконання вимог пункту 10 частини 3 таблиці Додатку 2 до тендерної документації Учасник ТОВ “АСУ ГРУП” не надав інформацію/довідку в довільній формі (або за рекомендованою формою — Додаток 9 до ТД) про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ “АСУ ГРУП” не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСУ ГРУП" підлягає відхиленню на підставі абзацу другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 зі змінами.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні невідповідності: 1. Учасник ТОВ “АСУ ГРУП” на виконання вимог пункту 1 частини 3 таблиці Додатку 2 до тендерної документації, надав документ/інформацію “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.doxc.pdf” у складі тендерної пропозиції тільки одну номенклатурну пропозицію №1., номенклатурна позиція № 2 не запропонована, що не відповідає умовам тендерної документації. Пропозиція Учасника ТОВ “АСУ ГРУП” не відповідає вимогам за номенклатурними позиціями предмету закупівлі згідно із Технічною специфікацією (Додаток№4 до ТД — Технічна специфікація), оскільки документи/інформація на підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик згідно із вимогами пункту 4 частини 3 таблиці Додатку 2 до ТД за номенклатурною позицією предмета закупівлі № 2 - відсутні, що не відноситься до можливості виправлення невідповідностей згідно із пунктом 43 Особливостей, затверджених Постановою КМУ № 1178. 2. На виконання вимог пункту 4 частини 3 таблиці Додатку 2 до тендерної документації Учасник ТОВ “АСУ ГРУП” надав документ/інформацію “СРС-120_ПС-ТД Светофор 6-01-23.pdf” тільки на одну номенклатурну пропозицію №1, який у свою чергу не відповідає за технічними характеристиками встановленим вимогам до предмету закупівлі у тендерній документації. Відповідно, Учасником ТОВ “АСУ ГРУП” у складі тендерної пропозиції взагалі не запропоновано номенклатурну позицію № 2 предмету закупівлі “Накладки Р-50, або еквівалент” Технічної специфікації та згідно із оголошенням про проведення процедури закупівлі в електронній системі, що не відповідає встановленим вимогам тендерної документації та не відноситься до можливості усунення невідповідностей, передбачених пунктом 43 Особливостей, затверджених Постановою КМУ 1178 від 12.10.20222 зі змінами. 3. Учасник ТОВ “АСУ ГРУП” на виконання вимог пункту 5 частини 3 таблиці Додатку 2 до тендерної документації, не надав гарантійний лист, складений в довільній формі (або за рекомендованою формою — Додаток 6 до ТД), в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не ввезений та не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь , необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності Постановою КМУ від 12.10.2022 за № 1178. 4. Учасник ТОВ “АСУ ГРУП” на виконання вимог пункту 9 частини 3 таблиці Додатку 2 до тендерної документації, не надав інформацію в довільній формі (або за рекомендованою формою — Додаток 8 до ТД) про те, що учасник процедури закупівлі не є: - громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); - юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; - юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. 5. На виконання вимог пункту 10 частини 3 таблиці Додатку 2 до тендерної документації Учасник ТОВ “АСУ ГРУП” не надав інформацію/довідку в довільній формі (або за рекомендованою формою — Додаток 9 до ТД) про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ “АСУ ГРУП” не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСУ ГРУП" підлягає відхиленню на підставі абзацу другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 зі змінами.
Код ЄДРПОУ | 37214913 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Кравченко Василь Васильович |
Телефон | +380675664335 |
Ел. пошта | scb@asy-group.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45073922 |
---|---|
Поштова адреса | 49070, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Україна, 49070, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул.Володимира Мономаха, будинок 17А, офіс 706 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Денис Савушкін |
Телефон | 380672593889 |
Ел. пошта | info3@tep.dp.ua |
Оплата за Товар (партію Товару) здійснюється Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування належних до сплати сум за банківськими реквізитами Постачальника, зазначених у Договорі, на підставі рахунку на оплату, протягом 45 (сорок п'ять) робочих днів від дати здійснення поставки Товару (партії Товару) на склад Покупця, за умови надходження коштів з місцевого бюджету на рахунок Покупця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30950099 |
Поштова адреса | 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1 |
Ім'я |
Паламар Катерина Іванівна |
Телефон | 380564092629 |
Ел. пошта | DZYHOLYA@GMAIL.COM |