На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
513 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями). Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, згідно тендерної документації.
Скасовано
22 квітня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Дата скасування відміни: 22 квітня, 00:04
Опис
Під час проведення Закупівлі у зв’язку з об’єктивними обставинами, що настали для Замовника внаслідок дії обставин непереборної сили, а саме на етапі підготовки та опублікування тендерної документації стався збій в роботі документів Word формату, внаслідок чого виникли неточності (в тому числі при копіюванні та друку тексту) в тексті додатків 2 та 3 до тендерної документації. А саме, посилання на словосполучення Додаток 4 та Додаток 2 перефразовано на «Помилка! Джерело посилання не знайдено». Що призвело до спотворення технічних вимог та додатку до проекту договору, яке унеможливило коректну підготовку пропозиції Учасника. Враховуючи викладене, для Замовника настали дії обставин непереборної сили. Відповідно до підпункту 4 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі, коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-29-003676-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 квітня, 18:00 |
Дата останніх змін | 22 квітня, 00:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 513 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 565.00 UAH з ПДВ |
---|
послуги з консультування з питань ПМГ1 послуга Адреса поставки: 61058, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13 Строк: до 31.07.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72314000-9, Послуги зі збирання та зіставлення даних |
Оплата Послуг за Звітний період здійснюється Замовником у національній валюті України на підставі Акту здачі-приймання наданих послуг наданими Виконавцем. Акт надається Виконавцем та має бути оплаченим Замовником протягом 14 банківських днів з дня підписання Акту, в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, вказаний у цьому Договорі. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 14 банківських днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02003563 |
Поштова адреса | 61058, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13 |
Ім'я |
Бабай Наталія Анатоліївна |
Телефон | 0577050223 |
Ел. пошта | tk_okb@ukr.net |