На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
700 710.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (код ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце надання послуг: м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3 Кількість: - Розробка та погодження проектної документації - 1 послуга; - Монтаж та пусконалагоджування автоматичної установки пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу – 1 послуга; - Монтаж та пусконалагоджування системи контролю загазованості – 1 послуга. 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 700 710,00 грн. з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 20.05.2024 року. 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 29.04.2024 до 01:00 год. 7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата за надані послуги проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни: у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). 13) До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-29-003979-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 26 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 29 квітня, 01:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 10:44 |
Очікувана вартість закупівлі | 700 710.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 30 квітня, 14:35 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 7 007.10 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Розробка та погодження проектної документації1 послуга Адреса поставки: 76005, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3 Строк: до 20.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 51700000-9, Послуги зі встановлення протипожежного устаткування |
Монтаж та пусконалагоджування автоматичної установки пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу1 послуга Адреса поставки: 76005, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3 Строк: до 20.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 51700000-9, Послуги зі встановлення протипожежного устаткування |
Монтаж та пусконалагоджування системи контролю загазованості1 послуга Адреса поставки: 76005, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3 Строк: до 20.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 51700000-9, Послуги зі встановлення протипожежного устаткування |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 40220120 |
---|---|
Поштова адреса | 04080, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ЮРКІВСЬКА/КИРИЛІВСЬКА, будинок 2-6/32, ЛІТ. А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ярослав Жуковець |
Телефон | +380687118086 |
Ел. пошта | tenderelitps@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-02 09:32:51
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-03 09:32:51
Опис
Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Вимога про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: - на підтвердження наявності в учасника закупівлі матеріально-технічної бази Учасник надав «08. Договір оренди офісно-складського приміщення ТОВ». Відповідно до Додаткової угоди № 7 до Договору № 420 оренди нежилого приміщення, термін дії договору закінчився 31 грудня 2023 року. Учасник не підтвердив пролонгацію вищезазначеного договору на 2024 рік. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 1 до тендерної документації «Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - документальне підтвердження чинності Договору оренди нежилого приміщення, наданого Учасником в складі тендерної пропозиції, на момент здійснення даної процедури закупівлі.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42082117 |
---|---|
Поштова адреса | 01001, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Хрещатик, будинок 16, офіс 717 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Михайло Подоляк |
Телефон | +380976619363 |
Ел. пошта | topfire2022@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 45068069 |
---|---|
Поштова адреса | 01013, Україна, м. Київ, вул.Будіндустрії, будинок 5, офіс 312 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Литвин Володимир |
Телефон | 380507037753 |
Ел. пошта | Alena.budperspektyva@gmail.com |
не залучаються
Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата за надані послуги проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Національна академія внутрішніх справ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08751177 |
Поштова адреса | 03035, Україна, м. Київ, м. Київ, пл. Солом'янська, буд. 1 |
Ім'я |
Леся Барановська |
Телефон | +380966881605 |
Ел. пошта | baranovskalesja@ukr.net |