На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
190 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-29-005814-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 квітня, 12:00 |
Дата останніх змін | 15 квітня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 190 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 950.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Банкетка зі спинкою тримісна20 штука Адреса поставки: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Панікахи 53 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;. не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; Замовник встановив вимоги до предмета закупівлі у Додатку 2 до тендерної документації: -Гарантійний термін товару повинен складати не менше 24 місяців. Учасник надає паспорт якості, в якому вказан ВИРОБНИК ТОВ АМФ Україна ГАРАНТІЯ 12 МІС. -Для підтвердження якісних характеристик учасники в складі пропозиції повинні надати наступні документи: сертифікат відповідності на ДВП та/або ДСП; копію звіту про санітарно-гігієнічну оцінку на фурнітуру (обов’язково наявність радіологічних та санітарно-хімічних досліджень). Учасником в складі пропозиції не надано відповідні документи. Крім того, згідно Додатка№3 до тендерної документації під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на постачання товару за предметом закупівлі за четвертим знаком національного класифікатора ДК021:2015«Єдиний закупівельний словник»), в закупівлі замовника це ДК 021:2015-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них. ФОП Кутенкова О.О. надає договір поставки товари за предметом закупівлі за ДК 021:2015:39130000-2 Офісні меблі Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Кутенкова О.О. не відповідає тендерній документації замовника та підлягає відхиленню.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; Замовник встановив вимоги до предмета закупівлі у Додатку 2 до тендерної документації: -Гарантійний термін товару повинен складати не менше 24 місяців. Учасник надає паспорт якості, в якому вказан ВИРОБНИК ТОВ АМФ Україна ГАРАНТІЯ 12 МІС. -Для підтвердження якісних характеристик учасники в складі пропозиції повинні надати наступні документи: сертифікат відповідності на ДВП та/або ДСП; копію звіту про санітарно-гігієнічну оцінку на фурнітуру (обов’язково наявність радіологічних та санітарно-хімічних досліджень). Учасником в складі пропозиції не надано відповідні документи. Крім того, згідно Додатка№3 до тендерної документації під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на постачання товару за предметом закупівлі за четвертим знаком національного класифікатора ДК021:2015«Єдиний закупівельний словник»), в закупівлі замовника це ДК 021:2015-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них. ФОП Кутенкова О.О. надає договір поставки товари за предметом закупівлі за ДК 021:2015:39130000-2 Офісні меблі Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Кутенкова О.О. не відповідає тендерній документації замовника та підлягає відхиленню.
Код ЄДРПОУ | 2974300628 |
---|---|
Поштова адреса | 04205, Україна, Київська область, Киів, пр Оболонський 22в/51 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Кутенкова Ольга Олександрівна |
Телефон | +380675265812 |
Ел. пошта | kutmary@ukr.net |
Оплата проводиться після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної ЗАМОВНИКОМ
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37899762 |
Поштова адреса | 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. ПАНІКАХИ, буд. 53 |
Ім'я |
Наталя Олександрівна Воронцова |
Телефон | +380981608821 |
Ел. пошта | zakupki_centr3@ukr.net |