На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
399 423.48 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-29-007417-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 5 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 квітня, 16:00 |
Дата останніх змін | 26 квітня, 16:37 |
Очікувана вартість закупівлі | 399 423.48 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 9 квітня, 14:06 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 994.23 UAH з ПДВ |
---|
ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі, 15331423-3 консервовані помідори, 15331430-0 консервовані гриби, 15331462-3 консервований горох, 15331470-2 цукрова кукурудза, 15331466-1 консервовані оливки та маслини (оброблені фрукти та овочі): консервований зелений горошок, кукурудза консервована, томати мариновані, ананаси консервовані, ікра кабачкова, гриби мариновані, паста томатна 25%, огірки мариновані, маслини чорні без кісточки, оливки зелені без кісточки (ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі)4847 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15330000-0, Оброблені фрукти та овочі |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42593602 |
---|---|
Поштова адреса | 84122, Україна, Донецька область, Слов'янськ, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 34 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Романов Тарас |
Телефон | 380633790669 |
Ел. пошта | dontehex@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-18 16:49:32
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-19 16:49:32
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «КОВАЛ 97» 1) Відповідно до пункту 1 Додатку 2 тендерної документації по закупівлі згідно з «ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі, 15331423-3 консервовані помідори, 15331430-0 консервовані гриби, 15331462-3 консервований горох, 15331470-2 цукрова кукурудза, 15331466-1 консервовані оливки та маслини (оброблені фрукти та овочі)» учасник надає на підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям: - довідка про наявність автомобільного транспортного засобу для транспортування товару, що належить учаснику на праві власності або користування, що підтверджується документами: правовстановлюючий документ на власність (технічний паспорт автотранспортного засобу) та/або договір на право користування (оренди) разом з технічним паспортом автотранспортного засобу та/ або договір на надання послуг перевезень транспортним засобом та/або договір на транспортно-експедиторські послуги; - договір на санітарну обробку автотранспортних засобів або Акт про проведення робіт з санітарної обробки власними силами на підприємстві; - документ, який підтверджує проходження санітарної обробки автотранспортних засобів, з визначенням дат(и) проходження. На підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію ТОВ «КОВАЛ 97» надано у складі тендерної пропозиції копію підтверджуючого документу в вигляді договору на оренду автомобіля «ГАЗ 33023-14 Спеціалізований вантажний фургон ізотермічний рефрижератор, д.н. АА 1750СС), але відсутні документи підтверджуючі проходження санітарної обробки даного транспортного засобу, що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку 2 тендерної документації. 2) Відповідно до пункту 4 Додатку 2 тендерної документації Учасник надає на підтвердження наявності фінансової спроможності, зокрема: баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів за останній звітний період (2022 рік або 2023 рік) з обсягом річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості предмета закупівлі (лота), а також довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Суб’єкти господарювання, яким згідно з законодавством надано право складати скорочену за показниками фінансову звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати, подають відповідні документи за останній звітний період (2022 рік або 2023 рік) з обсягом річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості закупівлі предмета закупівлі (лота), а також довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Суб’єкти, платники єдиного податку, подають податкову декларацію платника єдиного податку фізичної особи-підприємця, за останній звітний період (2022 рік або 2023 рік) з обсягом річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості закупівлі предмета закупівлі (лота), а також довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. ТОВ «КОВАЛ 97» у складі тендерної пропозиції не надав: - довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. 3) Відповідно до абзацу 2 пункту 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі подається в Додатку 5 «Цінова пропозиція». Учасником закупівлі ТОВ «КОВАЛ 97» надано у складі тендерної пропозиції Технічну специфікацію, при цьому в пункті 1 Інформація про кількісні, технічні та якісні характеристики предмета Додатка 4 (порівняльна таблиця) в стовпчиках «Найменування товару, запропоноване Учасником» та «Технічні характеристики товару, запропонованого Учасником» не відповідають Додатку 5 «Цінова пропозиція» та наданим супроводжувальним документам на товари. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, керуючись частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Ураховуючи зазначене, для виправлення невідповідностей учаснику ТОВ «КОВАЛ 97» необхідно завантажити в електронну систему закупівель: - договір на санітарну обробку автотранспортних засобів або Акт про проведення робіт з санітарної обробки власними силами на підприємстві; - документ, який підтверджує проходження санітарної обробки автотранспортних засобів, з визначенням дат(и) проходження; - довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами; - приведений у відповідність Додаток 5 «Цінова пропозиція» в частині найменування товару до Технічної специфікації запропонованих товарів.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39796819 |
---|---|
Поштова адреса | 01001, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ХОТКЕВИЧА ГНАТА 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Антон Римар |
Телефон | +380688414310 |
Ел. пошта | anton.rymar@gmail.com |
Розрахунки за кожну партію Товару здійснюються на підставі рахунку-фактури Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює передоплату партії Товару у розмірі 50% вартості партії Товару, що визначений у рахунку-фактурі Постачальника, не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання рахунку-фактури Покупцем, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
Остаточний розрахунок у розмірі 50% вартості партії Товару, що визначений у рахунку-фактурі Постачальником, проводиться Покупцем протягом 15-ти календарних днів від дати отримання партії Товару та підписання Сторонами видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03327664 |
Поштова адреса | 01015, Україна, Київська область, Київ, 01015, місто Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А |
Ім'я |
Бойко Інна Гаврилівна |
Телефон | 380442801536 |
Ел. пошта | igboiko@vodokanal.kiev.ua |