На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 040 040.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: 1.Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на реєстраційний рахунок Постачальника. Замовник здійснює розрахунки за фактом отримання товару з відстрочкою платежу до 30 календарних днів за умови наявності (надходження) коштів на розрахунковий рахунок. 2. Поставка товару здійснюється дрібними партіями з понеділка по п’ятницю з 7:00 до 10:00 у період дії договору згідно заявок Замовника. Строк виконання однієї заявки 1 календарний день. Заявки можуть надаватись щоденно. Поставка, що здійснюється після 10:00 – вважається недобросовісним виконанням заявок Замовника та Договору. Доставка, завантаження та розвантаження товару здійснюється автотранспортом Постачальника за власні кошти та власними силами. 3. Строк поставки: до 31.12.2024р. 4. Постачальник здійснює поставку товару за кінцевим місцем призначення Замовника (постачання товару здійснюється за адресами закладів дошкільної освіти Замовника).
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-29-007755-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 1 040 040.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 5 квітня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 5 квітня, 00:02 |
Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143, 1 кг5000 кілограм Адреса поставки: Україна Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 016:2010: 01.11.32-00.00, Жито Профіль: Філе стегна куряче, охолоджене, ДСТУ 3143, 1 кг |
|
Частина | філе |
---|---|
Термічний стан | охолоджене |
Відповідність ДСТУ 3143 | 1 |
З шкірою | |
Наявність кісток |
Філе стегна куряче, охолоджене, ДСТУ 3143, 1 кг3000 кілограм Адреса поставки: Україна Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 016:2010: 01.11.32-00.00, Жито Профіль: Філе стегна куряче, охолоджене, ДСТУ 3143, 1 кг |
|
Частина | філе стегна |
---|---|
Термічний стан | охолоджене |
Відповідність ДСТУ 3143 | 1 |
З шкірою | |
Наявність кісток |
Назва організації | Відділ освіти Бучанської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34357364 |
Поштова адреса | 08292, Україна, Київська область, Буча, вул. Володимира Вернадського, будинок 36-А |
Ім'я |
Тищук Юлія Романівна |
Телефон | 380459740072 |
Ел. пошта | tender-osvita@bucha-rada.gov.ua |