На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
387 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Строк поставки товару: протягом 15 (пятнадцяти) робочих днів з моменту отримання письмової рознарядки. Кількість: 100 000 рул. Термін постачання: до 31.12.2024 ( 2 партії протягом 2024 року). Рік виготовлення: 2024 рік Місце поставки: м. Київ (більш детальну інформацію щодо місця поставки товару буде надано переможцю при укладанні договору). Умови оплати: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ, за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. (* для платників ПДВ); або Для резидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. (* для неплатників ПДВ) Для нерезидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ та відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлений ТОВАР. (* для неплатників ПДВ.) Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. Товар повинен бути новим таким, що не був у використанні, термін та умови зберігання не порушені. Пропозиції щодо постачання не нового Товару, а також Товару, який був у використанні до розгляду не приймаються та участі у торгах не беруть. Гарантійні зобов'язання: Гарантійний строк зберігання: Відповідно до нормативного документу виробника, але не менше 12 місяців з дати постачання. Умови зберігання: Відповідно до нормативного документу виробника. Умови транспортування: Відповідно до нормативного документу виробника. Умови пакування, маркування: відповідно до нормативного документу виробника. Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43977041 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, 04073, місто Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр |
Телефон | 380673873633,380671633630 |
Ел. пошта | tender2@ukrpap.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39671918 |
---|---|
Поштова адреса | 79013, Україна, Львівська область, Львів, Вул. Глибока 14/7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Парубій Володимир Володимирович |
Телефон | +380322321937 |
Ел. пошта | yugana@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39200703 |
---|---|
Поштова адреса | 49127, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Автопаркова, буд. 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Бондаренко Ольга |
Телефон | 380937226666 |
Ел. пошта | oi.bondarenko@biosphere-corp.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-29-008759-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 387 000.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 3 квітня, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 15 квітня, 11:25 |
Папір туалетний, загальний профіль100000 штука Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 016:2010: 01.44.10, Верблюди та інші тварини родини верблюдячих, живі Профіль: Папір туалетний, загальний профіль |
|
Кількість шарів | від 1 |
---|---|
Кількість рулонів | від 1 |
Матеріал основи | Макулатура, Целюлоза |
Довжина рулону | від 1 |
Назва організації | ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43665271 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Галина Міщенко |
Телефон | 380443097731 |
Ел. пошта | mishchenko.g.i@uz.gov.ua |