На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 200 084.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-30-000159-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 1 травня, 17:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 200 084.80 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 11 000.42 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 66 002.54 UAH |
Послуги автоцистерн для перевезення нафти та пластової води між об’єктами ПАТ «Укрнафта»1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 60180000-3, Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 41, 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Розкриття тендерних пропозицій по Закупівлі відбулось 16.04.2024. Очікувана вартість Закупівлі: 2 200 084,80 грн без ПДВ. Тендерна пропозиція єдиного учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАКІ-ТРАНС" (ЄДРПОУ 44733043) з ціновою пропозицією: 2 200 000,00 грн без ПДВ визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. У зв’язку з необхідністю детального розгляду документів, що надані в тендерній пропозиції Учасника та з метою дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки пропозицій, 23.04.2024 ухвалене рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів та оприлюднено повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель. Пунктом 43 Особливостей визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації встановлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось умовами ТД. Так, під час розгляду пропозиції ТОВ "ВАКІ-ТРАНС", щодо підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, 30.04.2024 прийняте рішення про розміщення на електронному майданчику закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Строк усунення таких невідповідностей визначений електронною системою закупівель – до 01.05.2024 (13:07). Невідповідності в інформації та/або документах у визначений електронною системою закупівель строк усунуті належним чином не були: 1) на виконання вимог пункту 1 Розділу 1 Додатку 2 ТД Учасником, на підтвердження наявності в Учасника матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг, надана Довідка про наявність матеріально-технічної бази із зазначенням в графі «Належність (власний/ орендований/власність субпідрядника)» - орендований. Договір оренди транспортного засобу між Учасником та орендодавцем не наданий. Водночас наданий договір позички транспортного засобу, що укладений між Тарас Марією Василівною та ТОВ «ПОСТУП». У договорі відсутній підпис нотаріуса та № за яким цей договір зареєстрований в реєстрі. Також наданий договір №29-04 від 29.04.2024 про надання транспортних послуг укладений між ТОВ «ВАКІ ТРАНС» та ТОВ «ПОСТУП». Відповідно до Листа з інформацією про субпідрядника Вих. №6 від 15.04.2024 Учасник повідомляє про незалучення субпідрядника/співвиконавця до надання послуг, які є предметом цієї процедури закупівлі; 2) на виконання вимог підпункту 6.3. пункту 6 Розділу 1 Додатку 2 ТД учасником не надана Копія свідоцтва про допущення ТЗ до перевезення визначених небезпечних вантажів (1 копія на кожен транспортний засіб, що буде залучатись до надання послуг) які зазначені Учасником в Довідці згідно вимог п.п. 1.1. п.1 цього Розділу. Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на вищевказане замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. На підставі наведеного, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями, Положенням про уповноважену особу затвердженим наказом ПАТ «УКРНАФТА» від 01.12.2022 №216, Положенням про порядок проведення закупівель товарів, робіт і послуг в ПАТ «УКРНАФТА» затвердженим наказом ПАТ «УКРНАФТА» від 31.10.2023 №525, з метою дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель, - ВИРІШИВ: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАКІ-ТРАНС" (ЄДРПОУ 44733043) на підставі абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме коли: - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (абзац п’ятий п.п.1 п.3 Розділ V ТД). 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі про підстави такого відхилення, відповідно до пункту 46 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 41, 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Розкриття тендерних пропозицій по Закупівлі відбулось 16.04.2024. Очікувана вартість Закупівлі: 2 200 084,80 грн без ПДВ. Тендерна пропозиція єдиного учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАКІ-ТРАНС" (ЄДРПОУ 44733043) з ціновою пропозицією: 2 200 000,00 грн без ПДВ визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. У зв’язку з необхідністю детального розгляду документів, що надані в тендерній пропозиції Учасника та з метою дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки пропозицій, 23.04.2024 ухвалене рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів та оприлюднено повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель. Пунктом 43 Особливостей визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації встановлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось умовами ТД. Так, під час розгляду пропозиції ТОВ "ВАКІ-ТРАНС", щодо підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, 30.04.2024 прийняте рішення про розміщення на електронному майданчику закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Строк усунення таких невідповідностей визначений електронною системою закупівель – до 01.05.2024 (13:07). Невідповідності в інформації та/або документах у визначений електронною системою закупівель строк усунуті належним чином не були: 1) на виконання вимог пункту 1 Розділу 1 Додатку 2 ТД Учасником, на підтвердження наявності в Учасника матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг, надана Довідка про наявність матеріально-технічної бази із зазначенням в графі «Належність (власний/ орендований/власність субпідрядника)» - орендований. Договір оренди транспортного засобу між Учасником та орендодавцем не наданий. Водночас наданий договір позички транспортного засобу, що укладений між Тарас Марією Василівною та ТОВ «ПОСТУП». У договорі відсутній підпис нотаріуса та № за яким цей договір зареєстрований в реєстрі. Також наданий договір №29-04 від 29.04.2024 про надання транспортних послуг укладений між ТОВ «ВАКІ ТРАНС» та ТОВ «ПОСТУП». Відповідно до Листа з інформацією про субпідрядника Вих. №6 від 15.04.2024 Учасник повідомляє про незалучення субпідрядника/співвиконавця до надання послуг, які є предметом цієї процедури закупівлі; 2) на виконання вимог підпункту 6.3. пункту 6 Розділу 1 Додатку 2 ТД учасником не надана Копія свідоцтва про допущення ТЗ до перевезення визначених небезпечних вантажів (1 копія на кожен транспортний засіб, що буде залучатись до надання послуг) які зазначені Учасником в Довідці згідно вимог п.п. 1.1. п.1 цього Розділу. Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на вищевказане замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. На підставі наведеного, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями, Положенням про уповноважену особу затвердженим наказом ПАТ «УКРНАФТА» від 01.12.2022 №216, Положенням про порядок проведення закупівель товарів, робіт і послуг в ПАТ «УКРНАФТА» затвердженим наказом ПАТ «УКРНАФТА» від 31.10.2023 №525, з метою дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель, - ВИРІШИВ: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАКІ-ТРАНС" (ЄДРПОУ 44733043) на підставі абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме коли: - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (абзац п’ятий п.п.1 п.3 Розділ V ТД). 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі про підстави такого відхилення, відповідно до пункту 46 Особливостей.
Код ЄДРПОУ | 44733043 |
---|---|
Поштова адреса | 20300, Україна, Черкаська область, Умань, вул.8-го Березня, будинок 68А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мосінз Вадим |
Телефон | 380934046807 |
Ел. пошта | vaki-trans@ukr.net |
не залучається
Час публікації: 2024-04-30 13:07:47
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-01 13:07:47
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимог пункту 1 Розділу 1 Додатку 2 ТД Учасником, на підтвердження наявності в Учасника матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг надана копія договору оренди транспортного засобу №10-04 від 10.04.2024. Відповідно до пункту 5.1. вказаного договору, договір підлягає нотаріальному посвідченню. Інформація щодо нотаріального посвідчення в тендерній пропозиції відсутня. На виконання вимог підпункту 6.3. пункту 6 Розділу 1 Додатку 2 ТД учасником не надано Копії свідоцтва про допущення ТЗ до перевезення визначених небезпечних вантажів (1 копія на кожен транспортний засіб, що буде залучатись до надання послуг) які зазначені Учасником в Довідці згідно вимог п.п. 1.1. п.1 цього Розділу. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 1 Розділу 1 Додатку 2 до ТД (пункт 5 Розділу 3 ТД); - підпункт 6.3. пункту 6 Розділу 1 Додатку 2 ТД. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати оформлені належним чином документи визначені пунктом 1 та підпунктом 6.3. пункту 6 Розділу 1 Додатку 2 ТД.
Протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00135390 |
Поштова адреса | 04053, Україна, Київська область, Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Ім'я |
Жук Богдан Петрович |
Телефон | 380935852909 |
Ел. пошта | Bohdan.Zhuk@ukrnafta.com |