На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
222 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-01-010982-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 31 травня, 13:37 |
Очікувана вартість закупівлі | 222 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 17 квітня, 11:31 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 220.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 6 660.00 UAH |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Проведення державної інвентаризації земель на території Хмельницької області2000 гектар Адреса поставки: 29016, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Інститутська, будинок 4/1 Строк: до 21.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71350000-6, Науково-технічні послуги в галузі інженерії |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1) Учасник не надав відсутній документ згідно п. 9 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме, Діючий сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018, який виданий учаснику акредитованим органом з оцінки відповідності, що входить до Міжнародного форуму з акредитації (IAF), крім того, орган, що видав сертифікат повинен входити до переліку органів з сертифікації акредитованих НААУ, на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1. На підтвердження у складі пропозиції надається Атестат про акредитацію, що виданий органу з сертифікації; 2) Учасник не надав відсутній документ згідно п. 9 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме, Звіт з перевірки системи управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018; 3) Учасник не надав відсутній документ згідно п. 9 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме, Сертифікат внутрішнього аудитора, виданого на працівника учасника, який підтверджує проходження навчання по програмі «Внутрішній аудит систем менеджменту» згідно вимог ДСТУ ISO 19011:2019 та вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 та можливість виконувати функції внутрішнього аудитора.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1) Учасник не надав відсутній документ згідно п. 9 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме, Діючий сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018, який виданий учаснику акредитованим органом з оцінки відповідності, що входить до Міжнародного форуму з акредитації (IAF), крім того, орган, що видав сертифікат повинен входити до переліку органів з сертифікації акредитованих НААУ, на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1. На підтвердження у складі пропозиції надається Атестат про акредитацію, що виданий органу з сертифікації; 2) Учасник не надав відсутній документ згідно п. 9 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме, Звіт з перевірки системи управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018; 3) Учасник не надав відсутній документ згідно п. 9 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме, Сертифікат внутрішнього аудитора, виданого на працівника учасника, який підтверджує проходження навчання по програмі «Внутрішній аудит систем менеджменту» згідно вимог ДСТУ ISO 19011:2019 та вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 та можливість виконувати функції внутрішнього аудитора.
Код ЄДРПОУ | 26431921 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мельник Олександр Вікторович |
Телефон | +380673815146 |
Ел. пошта | km_buh@dzk.gov.ua |
Час публікації: 2024-04-19 16:03:13
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-20 16:03:13
Опис
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ХМЕЛЬНИЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: • перелік виявлених невідповідностей: 1) Відсутні документи щодо наміру учасником процедури закупівлі залучати/не залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю; 2) Відсутній документ, а саме: Діючий сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018, який виданий учаснику акредитованим органом з оцінки відповідності, що входить до Міжнародного форуму з акредитації (IAF), крім того, орган, що видав сертифікат повинен входити до переліку органів з сертифікації акредитованих НААУ, на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1. На підтвердження у складі пропозиції надається Атестат про акредитацію, що виданий органу з сертифікації; 3) Відсутній документ, а саме: Звіт з перевірки системи управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018; 4) Відсутній документ, а саме: Сертифікат внутрішнього аудитора, виданого на працівника учасника, який підтверджує проходження навчання по програмі «Внутрішній аудит систем менеджменту» згідно вимог ДСТУ ISO 19011:2019 та вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 та можливість виконувати функції внутрішнього аудитора; 5) Учасником подано документ «Договір № 148 від 19.11.2021 р. з додатками.pdf», в якому відсутні документи (акти виконаних робіт), що підтверджують факт повного виконання договору; 6) Учасником подано документ «Договір ГУ 22 11 21 1.pdf», в якому відсутні документи (акти виконаних робіт), що підтверджують факт повного виконання договору; 7) Учасником подано документ «Договір ГУ сх 22 11 21.pdf», в якому відсутні документи (акти виконаних робіт), що підтверджують факт повного виконання договору. • посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) п. 7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт або послуг)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; 2) п. 9 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; 3) п. 9 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; 4) п. 9 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; 5) п. 3.1. Додатку 2 до ТД «Кваліфікаційні критерії» (п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави встановлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції); 6) 3.1. Додатку 2 до ТД «Кваліфікаційні критерії» (п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави встановлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції); 7) п. 3.1. Додатку 2 до ТД «Кваліфікаційні критерії» (п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави встановлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції). • перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1) Учасник має надати: Документи згідно п. 7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт або послуг)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; 2) Учасник має надати: Документи згідно п. 9 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; 3) Учасник має надати: Документи згідно п. 9 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; 4) Учасник має надати: Документи згідно п. 9 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; 5) Учасник має надати: Документи згідно п. 3.1. Додатку 2 до ТД «Кваліфікаційні критерії» (п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави встановлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції); 6) Учасник має надати: Документи згідно п. 3.1. Додатку 2 до ТД «Кваліфікаційні критерії» (п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави встановлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції); 7) Учасник має надати: Документи згідно п. 3.1. Додатку 2 до ТД «Кваліфікаційні критерії» (п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави встановлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції). Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 19.04.2024 року.
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації зазначено, що «Усі документи, які подаються учасником, мають бути чинними на момент подання тендерних пропозицій». Тендерна пропозиція учасника ТОВ Земельно-аграний центр "Карат" була подана 15 квітня 2024 року. Документи «Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018» (Документ «ІСО 9001.jpeg») та «Звіт за результатами другого етапу сертифікаційного аудиту системи управління якістю» (Документ «ІСО + звіт.pdf»), які учасник ТОВ Земельно-аграний центр "Карат" надав шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (ч. 9 ст. 26 Закону) є зареєстрованими/виданими в органі оцінки відповідності ДП «Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» Тернопільська філія за №UA.TER.Q.088-24 від 29 травня 2024 року, тобто після подання тендерної пропозиції Учасником, отже не є чинними на дату подання Пропозиції.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації зазначено, що «Усі документи, які подаються учасником, мають бути чинними на момент подання тендерних пропозицій». Тендерна пропозиція учасника ТОВ Земельно-аграний центр "Карат" була подана 15 квітня 2024 року. Документи «Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018» (Документ «ІСО 9001.jpeg») та «Звіт за результатами другого етапу сертифікаційного аудиту системи управління якістю» (Документ «ІСО + звіт.pdf»), які учасник ТОВ Земельно-аграний центр "Карат" надав шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (ч. 9 ст. 26 Закону) є зареєстрованими/виданими в органі оцінки відповідності ДП «Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» Тернопільська філія за №UA.TER.Q.088-24 від 29 травня 2024 року, тобто після подання тендерної пропозиції Учасником, отже не є чинними на дату подання Пропозиції.
Код ЄДРПОУ | 23832648 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Хмельницька область, Городок |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Антонюк Вячеслав Вікторович |
Телефон | +380382652532 |
Ел. пошта | zats.karat@gmail.com |
не залучається
Час публікації: 2024-05-30 12:46:45
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-31 12:46:45
Опис
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ Земельно-аграний центр "Карат" (беручи до уваги Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 20 травня 2024 року № 8799-р/пк-пз, оприлюднене в електронній системі закупівель 22 травня 2024 року) виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: • перелік виявлених невідповідностей: 1) Відсутній документ, а саме: Діючий сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018, який виданий учаснику акредитованим органом з оцінки відповідності, що входить до Міжнародного форуму з акредитації (IAF), крім того, орган, що видав сертифікат повинен входити до переліку органів з сертифікації акредитованих НААУ, на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1. На підтвердження у складі пропозиції надається Атестат про акредитацію, що виданий органу з сертифікації; (Наданий в складі ТП сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 призупинений – 04.04.2024; Сертифікат анульований – 16.04.2024) 2) Відсутній документ, а саме: Звіт з перевірки системи управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (Використання звіту з перевірки системи управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 у разі призупинення або скасування (анулювання) дії сертифікату відповідності, у відповідності до вимог національних та міжнародних стандартів, розцінюється зацікавленими у результатах сертифікації осіб, як некоректне посилання на статус сертифікації або оманливе застосування документів щодо сертифікації з боку сертифікованої організації). • посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) п. 9 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; 2) п. 9 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. • перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1) Учасник має надати: Документи згідно п. 9 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 2) Учасник має надати: Документи згідно п. 9 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 30.05.2024 року.
Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг (далі – Акт) за умови належного виконання Сторонами умов цього Договору. У разі затримки фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39767479 |
Поштова адреса | 29016, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Інститутська, 4/1 |
Ім'я |
Олег Джума |
Телефон | +380382723342 |
Ел. пошта | khm.geo.tender@gmail.com |