На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
197 739.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: З особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.22 (зі змінами)
Скасовано
14 квітня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 14 квітня, 00:02
Опис
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) У зв’язку з допущенням технічної (механічної) помилки в умовах оплати по договору (порядок здійснення розрахунків) була допущена помила, а саме зазначено 45 календарних днів. Проєктом договору та Тендерною документацією передбачено 21 календарний день, було прийнято рішення про відміну торгів. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-02-003355-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 квітня, 08:00 |
Дата останніх змін | 14 квітня, 00:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 197 739.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 988.70 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з технічного обслуговування ліфта лікарняного в/п 500 кг, V=0,5 м/с, 11 зупинок; Послуги з технічного обслуговування ліфта лікарняного в/п 500 кг, V=0,5 м/с, 12 зупинок; Послуги з технічного обслуговування ліфта пасажирського в/п 320кг, V=1 м/с , 11 зупинок; Послуги з технічного обслуговування ліфта вантажного малого в/п 100 кг, V=0,5 м/сек., 2 зупинки9 місяць Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50750000-7, Послуги з технічного обслуговування ліфтів |
Оплата за надані Виконавцем Послуги, здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, на підставі Акту та на підставі виставленого Виконавцем рахунку-фактури: - на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати реєстрації Виконавцем податкової накладної, (Умова зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України); - на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати документа, який підтверджує факт надання Послуг. (Умова зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). У разі якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ′Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081352 |
Поштова адреса | Україна, Київська область, Київ |
Ім'я |
Іванчук Євген Володимирович |
Телефон | 380444069178 |
Ел. пошта | ivanchuk.e@uz.gov.ua |