На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
87 480.00 UAH
Замовник
ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-03-006630-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 11 квітня, 10:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 87 480.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 874.80 UAH з ПДВ |
---|
1. Контролер Honeywell (SDC12-31N) або еквівалент3 штука Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31710000-6, Електронне обладнання |
Оплата за кожну партію поставленого Товару за цим Договором проводиться Покупцем на 14 (чотирнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію Товару, за умови реєстрації податкової накладної, оформленої у відповідності до вимог законодавства України, та при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. (для резидентів України платників ПДВ) або Оплата за кожну партію поставленого Товару за цим Договором проводиться Покупцем на 14 (чотирнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію Товару, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору (для резидентів України не платників ПДВ). або Оплата за кожну партію поставленого Товару за цим Договором проводиться Покупцем на 14 (чотирнадцятий) календарний день з дати поставки партії Товару, відповідно до рахунку-фактури (інвойсу) на поставлену партію Товару, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору (для нерезидентів України).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40123444 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Козак Ирина |
Телефон | 380443096103 |
Ел. пошта | kozak.ursc@uz.gov.ua |