На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
463 524.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: детальніше див. тендерну документацію Джерело фінансування – власні кошти Мова, якою повинні готуватися пропозиції – українська. Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 (зі змінами)«Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-03-010976-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 08:16 |
Очікувана вартість закупівлі | 463 524.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 317.62 UAH без ПДВ |
---|
ОД-24П_197_ВО: Послуги з проведення медичних оглядів працівників виробничих підрозділів Херсонського регіону Херсонської області. (ДК 021:2015 – 85110000-3 «Послуги лікувальних закладів та супутні послуги»)837 людина Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, Місце надання послуг: на території виконавця. Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85110000-3, Послуги лікувальних закладів та супутні послуги |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 04850391 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Вікторія Бускас |
Телефон | |
Ел. пошта | OLVL.KHOR@GMAIL.COM |
Час публікації: 2024-05-01 13:45:12
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-02 13:45:12
Опис
Вирішено звернутись до учасника. Вимога про усунення невідповідностей Шановний учасник! У складі тендерної пропозиції були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Перелік невідповідностей: - У наданих учасником документах: Довідці «про наявність працівників відповідної спеціалізації, що мають необхідні знання та досвід» від 09.04.2024 № 03/158 та документах (посвідченнях та/або сертифікатах), які надані для підтвердження підготовки з професійної патології працівників, що входять до складу лікарсько-експертної комісії, встановлено невідповідність, а саме: у документах лікаря – отоларинголога Корби Віктора Івановича, відсутня інформація, яка підтверджує наявність підготовки з професійної патології. - Учасником надана довідка від 09.04.2024 № 03/158 «Про досвід роботи на ринку надання проведення профілактичних медичних оглядів» з переліком договорів та актів наданих послуг, які не є підтвердженням виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, а саме не містять інформацію про виконання аналогічних договорів згідно наказу Міністерства транспорту і зв’язку України від 29.04.2010 № 240 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій залізничного транспорту, метрополітенів та підприємств міжгалузевого промислового залізничного транспорту України» 2. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності: - п.п.2.1, п.2; частини 5, розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» . - п.п.2.2 п.2; частини 5, розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» 3. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: - Документ на лікаря – отоларинголога Корбу Віктора Івановича, який підтверджує наявність підготовки з професійної патології. - Довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), із зазначенням предмету договору(ів), найменування Замовника(ів), його(їх) коду ЄДРПОУ, № та дати договору(ів) з доданням скан-копій документів (акту(ів) приймання наданих послуг, що підтверджують виконання зазначеного(их) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Термін сплати за надані послуги настає на 45 (сорок п'ятий) календарний день з дати надання послуги за умови реєстрації контрагентом податкової накладної, (якщо контрагент платник ПДВ). Якщо дата оплати припадає на вихідний день оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. У разі, якщо Виконавець не є платником ПДВ, термін сплати за надані послуги здійснюється на 45 (сорок п'ятий) календарний день з дати надання послуг (від дати підписання акту наданих послуг, уповноваженими особами виробничого підрозділу, для якого надавались послуги).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081200 |
Поштова адреса | Україна, Одеська область, Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Ім'я |
Герасимова Наталя Юріївна |
Телефон | 0487273675 |
Ел. пошта | ntvk2@odz.gov.ua |