На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
220 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: скреч-картки номіналом 5,10,15,20 літрів Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки: 1. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством (ГОСТ, ДСТУ або ТУ), державними, галузевими стандартами та іншими нормативними документами. 1.2. При поставці товару копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару надаються на кожну партію товару (посвідчення (сертифікат, тощо) якості, або декларація виробника, де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання, або висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України). 1.3. В заклад забороняється завозити недоброякісний товар або товар з терміном придатності, що минув. На недоброякісний товар складається акт і він повертається. 1.4. Строк придатності до споживання товару повинен складати не менше, ніж 90 % до загального терміну придатності до споживання. 1.5. Замовник у будь-який момент на протязі усього терміну постачання товару може провести лабораторні дослідження товару у державній акредитованій лабораторії на відповідність якості та безпеки товару за рахунок Постачальника. 2. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами Учасника по заявці Замовника. 2.1. Поставка (передача) товару здійснюється партіями, згідно наданих заявок замовником, які можуть бути подані електронною поштою, факсом або телефоном та відповідно до накладної 2.2. Товар повинен мати відповідне пакування, яке забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. 2.3. Приймання товару по якості і кількості здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін. 2.4. У разі виявлення неякісного товару або такого, що не відповідає умовам договору, Учасник зобов’язаний замінити неякісний товар протягом однієї доби з моменту виявлення неякісного товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Замовника. 3. Замовник залишає за собою право у буд-який час відбирати зразки поставленої продукції для проведення досліджень на відповідність наданим документам щодо якості та безпеки в спеціальних акредитованих на це лабораторіях. Вартість проведення досліджень сплачує учасник (постачальник). У разі встановлення невідповідності товару заданим параметрам замовник залишає за собою право повернення товару учаснику (постачальнику) та в подальшому – розірвання існуючого договору на постачання (надати гарантійний лиcт). 4. Оплата здійснюється відповідно до вимог діючого законодавства в Україні, таким чином Замовник після отримання товару, відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про його оплату та надає доручення на здійснення платежу, органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним п. 5 ч. 1 ст. 49 Бюджетного Кодексу України. 5.1. На підставі викладеного здійснення передплати непередбачено. 5.2.Обсяги закупівлі товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків Покупця. Примітка*** Всі витрати (податки, збори, транспортні на страхування та інші), що несе Учасник у зв’язку з поставкою, включаються до ціни пропозиції. Учасник забезпечує поставку товару за адресою Замовника. Вартість товару включає всі витрати Учасника, пов’язані з його доставкою за адресою Замовника. Затрати на транспортування до місця поставки, навантаження, розвантаження та страхування товару несе Учасник.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44858321 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Букачук Олена Георгіївна |
Телефон | 380501007950 |
Ел. пошта | avias.livayn@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-03-012308-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 220 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 6 квітня, 17:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 13 квітня, 21:06 |
Бензин А-95 (Євро 5), талон, 1л2000 літр Адреса поставки: 59031, Україна, Чернівецька область, c.Череш, вул, Банилівська,5 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 016:2010: 07.10.10, Руди залізні Профіль: Дизельне паливо (Євро 5), талон, 1л |
|
Октанове число (за дослідним методом) | 95, од |
---|---|
Спосіб реалізації | талон |
Відповідність ДСТУ 7687:2015:1 | 1 |
Дизельне паливо (Євро 5), талон, 1л2000 літр Адреса поставки: 59031, Україна, Чернівецька область, c.Череш, вул, Банилівська,5 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 016:2010: 07.10.10, Руди залізні Профіль: Дизельне паливо (Євро 5), талон, 1л |
|
Цетанове число | 51, од |
---|---|
Спосіб реалізації | талон |
Відповідність ДСТУ 7688:2015:1 | 1 |
Назва організації | Черешський психоневрологічний будинок-інтернат |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03190001 |
Поштова адреса | 59031, Україна, Чернівецька область, с. Череш, вул. Банилівська,5 |
Ім'я |
Holubiak Iryna |
Телефон | +380955515999 |
Ел. пошта | budintern@ukr.net |