На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Кількість послуг еквівалентна 40 путівкам. Тривалість зміни: 14 календарних днів. Липень-серпень 2024 року.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-04-004160-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 квітня, 09:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 10:09 |
Очікувана вартість закупівлі | 600 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з відпочинку дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку на території Івано-Франківської області40 послуга Адреса поставки: 12430, Україна, Житомирська область, Житомирський район, село Станишівка, вул. Кооперативна, 3 Строк: до 24.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55240000-4, Послуги центрів і будинків відпочинку |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 34436220 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Кащишин Ярослав Володимирович |
Телефон | +380974341722 |
Ел. пошта | Edelvejs2006@ukr.net |
Час публікації: 2024-04-16 11:33:10
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-17 11:33:10
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Туристично-оздоровчий комплекс "Едельвейс" (34436220) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до умов тендерної документації Пропозиція учасника має містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі. 1) перелік виявлених невідповідностей: у складі пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Туристично-оздоровчий комплекс "Едельвейс" (34436220) ) міститься файл "sign.p7s" від 10 квіт. 15:00, за результатами перевірки якого на веб-порталі Центрального засвідчувального органу встановлено наступне: Підписувачі Підписувач Кащишин Ярослав Володимирович П.І.Б. Кащишин Ярослав Володимирович Країна Україна РНОКПП 2312411830 Організація (установа) ТОВ "Туристично-оздоровчий комплекс "Едельвейс" Код ЄДРПОУ 34436220 Посада Директор Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 15:00:27 10.04.2024 Сертифікат виданий КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 6261F20700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ 4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат Кваліфікований Відповідно до Роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України щодо КЕП від 16.02.2021 року №1/06-3-1587, якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим. Пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Туристично-оздоровчий комплекс "Едельвейс" (34436220) підписана удосконаленим електронним підписом учасника даної закупівлі, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - у підпункті 1.4. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції)) ТД зазначено, що Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі. Замовник перевіряє кваліфікований електронний підпис на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно: - накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Оплата здійснюється у безготівковій формі по закінченню зміни протягом 10 календарних днів. Підставою для оплати є підписаний Сторонами після кожного заїзду Акт наданих послуг, який надається Виконавцем Замовнику протягом 3-х календарних днів після закінчення зміни. Замовник здійснює оплату за фактично надані Послуги в межах бюджетного фінансування на 2024 рік.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Станишівська сільська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04348444 |
Поштова адреса | 12430, Україна, Житомирська область, Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3 |
Ім'я |
Ірина Козенюк |
Телефон | +380412558505,+380976845514 |
Ел. пошта | irina_1204@ukr.net |