На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Код ЄДРПОУ | 2896105555 |
---|---|
Поштова адреса | 03134, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Булгакова, будинок 15-А, квартира 40 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олександр Криворученко |
Телефон | +380961021011 |
Ел. пошта | kristal640@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-18 11:45:51
Ідентифікатор: da069cd140ff468790c7201cdaceb4e6
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-19 11:45:40
Опис
Під час розгляду пропозиції учасника ФОП Воропаєв Дмитро Вікторович виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані для участі в спрощеній закупівлі. Відповідно до пп. 4 п. 8 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. 1.1. В п. 2 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовник вимагав надання відомостей про учасника процедури закупівлі відповідно до наданої форми. 1.2. Учасником ФОП Воропаєв Дмитро Вікторович, надано відомості про учасника, що за формою не відповідає вимогам Замовника. 1.3. Учаснику ФОП Воропаєв Дмитро Вікторович необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель документа «Відомості про учасника процедури закупівлі» відповідно до форми визначеної Замовником у п.2 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі 2.1. В п. 3 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовник вимагав надання листа-погодження учасника з умовами проекту договору. 2.2. Учасником ФОП Воропаєв Дмитро Вікторович в складі пропозиції надано довідку-гарантійний лист змістом якого учасник підтверджує ознайомлення та гарантує підписання договору згідно проекту договору, однак в тесті документа відсутня інформація про погодження з умовами проекту договору. 2.3. Учаснику ФОП Воропаєв Дмитро Вікторович необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель листа-погодження з умовами проекту договору відповідно до вимог п. 3 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3.1. В п. 5 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовник вимагав довідку у довільній формі з інформацією про наявність в учасника закупівлі досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі. У якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надати не менше двох завірених учасником копій договору протягом останніх 2 років з копією документу передбаченого умовами договору, що підтверджує його повне виконання (накладна, видаткова накладна). 3.2. Учасником ФОП Воропаєв Дмитро Вікторович в складі пропозиції надано довідку про виконання аналогічного договору, яка містить інформацію про виконання лише одного аналогічного договору. 3.3. Учаснику ФОП Воропаєв Дмитро Вікторович необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель довідки про досвід виконання аналогічного договору відповідно до вимог п. 5 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної, яка містить інформацію про виконання не менше 2 (двох) договорів разом з наданням не менше двох завірених учасником копій договору протягом останніх 2 років з копією документу передбаченого умовами договору, що підтверджує його повне виконання (накладна, видаткова накладна). 4.1. В п. 8 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовник вимагав надання копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, у разі відсутності з релігійних переконань, та сканованої копія паспорту (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)- для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців. 4.2. Учасником ФОП Воропаєв Дмитро Вікторович в складі пропозиції не надано довідку про присвоєння ідентифікаційного коду. 4.3. Учаснику ФОП Воропаєв Дмитро Вікторович необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель довідки про присвоєння ідентифікаційного коду відповідно до вимог п. 8 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 5.1. В п. Додатку №5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовник вимагав надання учасниками заповненої та підписаної учасником тендерної пропозиції (додаток №5). 5.2. Учасником ФОП Воропаєв Дмитро Вікторович в складі пропозиції надано тендерну пропозицію, яка в п. 8 не містить найменування товару, а зазначено лише марку та модель (Bremsi BP3441). 5.3. Учаснику ФОП Воропаєв Дмитро Вікторович необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель тендерної пропозиції із зазначенням найменувань товару відповідно до форми Додатку №5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 6.1. Відповідно до п.9 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. 6.2. Учасником ФОП Воропаєв Дмитро Вікторович в складі пропозиції надано документи, які складені безпосередньо учасником, які не містять дати складання документу та номеру вказаного документа. 6.3. Учаснику ФОП Воропаєв Дмитро Вікторович необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель документів, які складені безпосередньо учасником (довідок, гарантійних листів, тендерної пропозиції, тощо) із зазначенням дати та вихідного (реєстраційного номеру документа).
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 36585046 |
---|---|
Поштова адреса | 25016, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, м.Кропивницький провул.Санаторний, 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Чайка Олександр Філімонович |
Телефон | +380506488083 |
Ел. пошта | 36585046pp@i.ua |
Час публікації: 2024-04-22 12:13:32
Ідентифікатор: aff5d29b50bc437d83f168af07fc3052
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-23 11:17:37
Опис
Під час розгляду пропозиції учасника ПП «Інтеграл – Авто Плюс» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані для участі в спрощеній закупівлі. Відповідно до пп. 4 п. 8 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. 1.1. В п. 5 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовник вимагав довідку у довільній формі з інформацією про наявність в учасника закупівлі досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі. У якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надати не менше двох завірених учасником копій договору протягом останніх 2 років з копією документу передбаченого умовами договору, що підтверджує його повне виконання (накладна, видаткова накладна). 1.2. Учасником ПП «Інтеграл – Авто Плюс» в складі пропозиції надано довідку про виконання аналогічного договору, яка містить інформацію про виконання трьох аналогічних договорів, однак документи, що підтверджують повне виконання договір надано лише по одному з договорів. 1.3. Учаснику ПП «Інтеграл – Авто Плюс» необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель документів (накладних, видаткових накладаних) про виконання договорів, які вказані в довідці про досвід виконання аналогічного договору відповідно до вимог п. 5 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної.
Контакти
Документи
Субпідрядник
-
Код ЄДРПОУ | 3154702251 |
---|---|
Поштова адреса | 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ ПОРИКА, будинок 44, квартира 315 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Гапонов Андрій |
Телефон | 380635601472 |
Ел. пошта | avtodetali2019@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-04-007068-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 27 150.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 135.75 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 10 квітня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 13 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 24 квітня, 14:13 |
Аукціон |
15 квітня, 15:00 Переглянути |
Амортизатор підвіски задньої масляний KYB 4433032 штука Адреса поставки: Україна, Житомирська область Строк: до 15.05.2024 14:05 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34320000-6, Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів |
Гальмівні колодки Bremsi BP30711 комплект Адреса поставки: Україна, Житомирська область Строк: до 15.05.2024 14:05 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34320000-6, Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів |
Зчеплення Luk 623 3043 001 комплект Адреса поставки: Україна, Житомирська область Строк: до 15.05.2024 14:05 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34320000-6, Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів |
Циліндр зчеплення, робочий SACHS 62836006171 штука Адреса поставки: Україна, Житомирська область Строк: до 15.05.2024 14:05 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34320000-6, Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів |
Опора кульова Moog FI-BJ-05122 штука Адреса поставки: Україна, Житомирська область Строк: до 15.05.2024 14:05 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34320000-6, Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів |
Ремкомплект гальмівного супорта заднього Autofren D42575K5 комплект Адреса поставки: Україна, Житомирська область Строк: до 15.05.2024 14:05 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34320000-6, Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів |
Гальмівні колодки передні Bremsi BP34393 комплект Адреса поставки: Україна, Житомирська область Строк: до 15.05.2024 14:05 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34320000-6, Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів |
Гальмівні колодки задні Bremsi BP34413 комплект Адреса поставки: Україна, Житомирська область Строк: до 15.05.2024 14:05 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34320000-6, Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина А4089 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26632335 |
Поштова адреса | 00000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. |
Ім'я |
Камінський Дмитро Юрійович |
Телефон | +380976488747 |
Ел. пошта | logistic_a4089@ukr.net |