На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
576 772.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 43905443, категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування. Умови оплати - розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів з Особливостями є ціна (питома вага критерію – ціна 100%). Забезпечення тендерної пропозиції – не вимагається. Забезпечення виконання договору- не вимагається.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-04-009260-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 24 квітня, 06:35 |
Очікувана вартість закупівлі | 576 772.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 12 квітня, 14:53 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 883.86 UAH з ПДВ |
---|
Влаштування вазонів на опорах та догляд за ними (ДК 021:2015 – 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)1 послуга Адреса поставки: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, м. Івано-Франківськ Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77310000-6, Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41856541 |
---|---|
Поштова адреса | 77407, Україна, Івано-Франківська область, Тисменицький р-н, село Пшеничники, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 44 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Василь |
Телефон | +380679690617 |
Ел. пошта | 29gvv@ukr.net |
Субпідрядники відсутні.
Час публікації: 2024-04-17 11:30:11
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-18 11:30:11
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: В результаті розгляду та вивчення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС", виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, у частині її відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону а саме: - у складі пропозиції учасником надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які будуть використовуватися при наданні послуг Вих.№2 від 11.04.2024 у якій зазначено, що при наданні послуг Учасник буде використовувати Трактор колісний, марки ISEKI TF173F – UQ (реєстраційний номер 21041АТ) на підставі Договору позички транспортного засобу від 27.04.2021, укладеного між Гоцуляком Василем Васильовичем і ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС". Згідно вимог тендерної документації на підтвердження даної інформації у довідці, Учасником надано скан-копію Договору позички транспортного засобу, у якому фізична особа Гоцуляк Василь Васильович передає у користування вищезазначений транспортний засіб Товариству з обмеженою відповідальністю "ПРОДМАШБУДСЕРВІС" в особі Гоцуляк Надії Володимирівни, проте документ, що надає повноваження на право підпису Гоцуляк Надії Володимирівній діяти від імені ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС", в тому числі підписувати угоди не надано у складі тендерної пропозиції. Згідно усіх установчих документів, які надані у складі тендерної пропозиції право підпису належить Гоцуляку Василю Васильовичу, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника, а саме: підпункту 1.1. пункту 1 Додатку №1: якщо учасник буде використовувати обладнання, матеріально-технічну базу та технології відповідно до договорів оренди, або лізингу, або послуг тощо або інше що визначене законодавством України, то учасник у складі пропозиції для підтвердження вказаної інформації у вищезазначеній довідці та для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій тощо надає сканкопії з оригіналів договорів оренди, або лізингу, або послуг тощо або інше, що визначене законодавством України. Інформація, яка міститься у вище вказаній довідці повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються у складі пропозиції; - у складі пропозиції учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №3 від 11.04.2024 у якій зазначає, що Гоцуляк Василь Васильович приступає до виконання обов’язків директора за сумісництвом відповідно до НАКАЗУ №2-К2018 від 10.07.2018 року та надає копію даного наказу, що суперечить вимогам тендерної документації замовника, а саме: підпункту 2.2 пункту 2 Додатку № 1, де передбачалося, що для підтвердження наявності працівників в учасника за основним місцем роботи, учасник надає у складі тендерної пропозиції сканкопії з оригіналів наказів про призначення про працевлаштування або витяги з наказів про працевлаштування, або першу та останню сторінку трудової книжки з інформацією про працевлаштування, або цивільно-правові угоди відповідно до КЗпП, ЦКУ, на кожну особу зазначену в вищевказаній довідці; - у складі пропозиції учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №3 від 11.04.2024 у якій зазначає, що Гоцуляк Андрій Васильович, Вагилевич Володимир Михайлович та Петелюк Василь Михайлович мають досвід роботи 1 рік за спеціальністю, проте згідно наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу від 5 березня 2024 року вони приступили до виконання своїх обов’язків з 06.03.2024 року, що не відповідає інформації вказаній у стовпці № 5 Довідки про наявність працівників та суперечить вимогам тендерної документації, а саме : підпункту 2.2. пункту 2 Додатку № 1, де зазначено, що інформація, яка міститься у довідці повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються у складі тендерної пропозиції. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищенаведене, учасник даної процедури закупівлі, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС", повинно усунути невідповідності шляхом завантаження в електронну систему: - документ, що підтвержує право підпису Гоцуляк Надії Володимирівни згідно договору позички транспортного засобу від 27 квітня 2021 року; - сканкопію з оригіналу наказу НАКАЗУ №2-К2018 від 10.07.2018 року; - усунути невідповідності між довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та документами, що підтвержують наявність працівників за основним місцем роботи. Інформація, яка міститься у довідці повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються у складі тендерної пропозиції.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42067193 |
---|---|
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Грюнвальдська , будинок 16Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | СИНЯКОВ КОСТЯНТИН ІГОРОВИЧ |
Телефон | +380967070703 |
Ел. пошта | elektroledbud50@gmail.com |
Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43905443 |
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 7 |
Ім'я |
Вікторія Протас |
Телефон | +380342537647 |
Ел. пошта | tender2021db@gmail.com |