На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 229 716.84 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: код ДК 021:2015 – 14620000-3 «Сплави»
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-04-010512-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 19:35 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 229 716.84 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 12 квітня, 12:07 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 11 148.58 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 26 757.00 UAH |
Прокат тонколистовий оцинкований 0,45 мм, рулонний52 тонна Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 14620000-3, Сплави |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи подані Учасником не відповідають технічним, якісним, кількісним вимогам предмета закупівлі тендерної документації та іншим вимогам тендерної документації, а саме: - Учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію одного з наступних документів про відповідність: декларації (у тому числі декларації про відповідність), протоколу (у тому числі протоколу випробувань), звіту, висновку, сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності), атестату, іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності, що не відповідає вимогам п. 1.1 Додатку №1 до тендерної документації. - Учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановану копію стандарту EN 10346:2009 згідно якого виробляється продукція, що не відповідає вимогам п. 2.4 Додатку №1 до тендерної документації. - Довідку з відомостями про учасника. Ця довідка надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП, за відповідною формою. Відповідно вимог п. 3.1. Розділу 3 тендерної документації, форми довідок, які визначені тендерною документацією є обов’язковими при подачі тендерних пропозицій учасниками.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Документи подані Учасником не відповідають технічним, якісним, кількісним вимогам предмета закупівлі тендерної документації та іншим вимогам тендерної документації, а саме: - Учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію одного з наступних документів про відповідність: декларації (у тому числі декларації про відповідність), протоколу (у тому числі протоколу випробувань), звіту, висновку, сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності), атестату, іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності, що не відповідає вимогам п. 1.1 Додатку №1 до тендерної документації. - Учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановану копію стандарту EN 10346:2009 згідно якого виробляється продукція, що не відповідає вимогам п. 2.4 Додатку №1 до тендерної документації. - Довідку з відомостями про учасника. Ця довідка надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП, за відповідною формою. Відповідно вимог п. 3.1. Розділу 3 тендерної документації, форми довідок, які визначені тендерною документацією є обов’язковими при подачі тендерних пропозицій учасниками.
Код ЄДРПОУ | 41468654 |
---|---|
Поштова адреса | 01004, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ ЧЕРВОНОАРМІЙСЬКА/БАСЕЙНА, будинок 1-3/2 ЛІТ. "А" |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Даценко Вікторія |
Телефон | +380443909091 |
Ел. пошта | v.datsenko@r-g.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40172470 |
---|---|
Поштова адреса | 61010, Україна, Харківська область, Харків, Червонозаводський район, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСАНДРА ШПЕЙЄРА, будинок 66 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Охріменко Олександр |
Телефон | 380999531523,380509601762,380979647073 |
Ел. пошта | roofprofilegroup@gmail.com |
Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 7 (сьомий) календарний день з дати поставки товару за умови реєстрації контрагентом податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. Для неплатників ПДВ: Для резидентів України Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 7 (сьомий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 7 (сьомий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. Та інших умов Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41149437 |
Поштова адреса | 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Гетьмана Павла Скоропадського, 61 |
Ім'я |
Зіць Олексій Євгенович |
Телефон | 380444652095 |
Ел. пошта | ZITS.O@UZ.GOV.UA |