На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 600 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-04-011060-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 11:41 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 600 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 12 квітня, 13:48 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 8 000.00 UAH з ПДВ |
---|
ДК 021:2015 (CPV) 90470000-2 - Послуги з чищення каналізаційних колекторів (Послуги з очищення дощової каналізаційної мережі)1 послуга Адреса поставки: 79000, Україна, Львівська область, Львів, територія Львівської міської територіальної громади на яких здійснює свої повноваження Замовник (більш детальніше в Додатку 2 до тендерної документації) Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90470000-2, Послуги з чищення каналізаційних колекторів |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме, всупереч вимогам пункту 1 розділу V Тендерної документації та пункту 31 Особливостей (частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі») учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Аномально низька ціна
на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме, всупереч вимогам пункту 1 розділу V Тендерної документації та пункту 31 Особливостей (частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі») учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Час публікації: 2024-04-12 13:48:24
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-16 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Код ЄДРПОУ | 3011811714 |
---|---|
Поштова адреса | 61204, Україна, Харківська область, місто Харків, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 66-Н, квартира 58 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Лев Малюкін |
Телефон | +380675464274 |
Ел. пошта | admin@depo.ltd |
Час публікації: 2024-04-17 13:32:56
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-18 13:32:56
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Фізичній особі-підприємець Малюкіну Леву Юрійовичу по предмету закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 90470000-2 - Послуги з чищення каналізаційних колекторів (Послуги з очищення дощової каналізаційної мережі) (оголошення № UA-2024-04-04-011060-a) (у відповідності до норм пункту 43 Особливостей) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - всупереч вимогам абзацу 7 пункту 1 Розділу ІV Тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист гарантія про те, що ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, усіх інших витрат передбачених для послуг даного виду. - всупереч вимогам пункту 8 Розділу ІІІ Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформацію про повне найменування, код ЄДРПОУ та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформація у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. - всупереч вимогам пункту 3 Розділу VІ Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника відсутнє письмове погодження учасника із проектом договору про закупівлю згідно предмета закупівлі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції згідно наведеної форми. - всупереч вимогам пункту 4 Розділу VІ Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій, у разі невиконання або ж неналежного виконання умов Договору про закупівлю, зокрема, неякісного виконання робіт, використання неякісних матеріалів та обладнання, порушення строків визначених Договором та недотримання інших взятих на себе зобов`язань. - всупереч вимогам пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація та документи що підтверджують наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг що є предметом закупівлі. - всупереч вимогам пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація та документи що підтверджують наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідних для надання послуг що є предметом закупівлі. - всупереч вимогам пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація та документи що підтверджують наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів). - всупереч вимогам пункту 3 Частини 3 Додатку №1 до Тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасника відсутня довідка за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить відомості про учасника, згідно наведеної форми. - всупереч вимогам пункту 4 Частини 3 Додатку №1 до Тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист-згода на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» (підписана фізичними особами, щодо яких подано інформацію про відсутність звинувачення у скоєнні злочину або засудження до кримінального покарання). - відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Відповідно до статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції учасником надано, зокрема, гарантійний лист №06/01 (файл з назвою «6. Гар_лист.pdf»), довідку про право підпису №07/01 (файл з назвою «7. Право_підпису.pdf»), довідку №09/01 (файл з назвою «9. Дов_раніше укладені.pdf»), довідку №08/01 (файл з назвою «8. Дов_довкілля.pdf»), Додаток 2 до Тендерної документації за № 09/01 (файл з назвою «11. Технічні_умови.pdf») в яких у місцях обов’язкого реквізиту документа «підпису» міститься помітка «підписано за допомогою УЕП». Однак, дані документи не містять обов'язкового реквізиту, а сме електронного підпису автора або підпису, прирівняного до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" , що дають змогу перевірити даний документ та прирівняти його до оригіналу документу згідно із Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг». Також, надані складі тендерної пропозиції розрахунки вартості послуг (файл з назвою «11. Технічні_умови.pdf») не містять обов’язкового реквізиту, а саме підпису автора. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги абзацу 7 пункту 1 Розділу ІV Тендерної документації; вимоги пункту 8 Розділу ІІІ Тендерної документації; вимоги пункту 3 Розділу VІ Тендерної документації; вимоги пункту 4 Розділу VІ Тендерної документації; вимоги пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 3 Частини 3 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 4 Частини 3 Додатку №1 до Тендерної документації; пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати лист гарантію про те, що ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, усіх інших витрат передбачених для послуг даного виду. - надати інформацію про повне найменування, код ЄДРПОУ та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформація у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. - надати лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій, у разі невиконання або ж неналежного виконання умов Договору про закупівлю, зокрема, неякісного виконання робіт, використання неякісних матеріалів та обладнання, порушення строків визначених Договором та недотримання інших взятих на себе зобов`язань. - надати, у відповідності до пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, інформацію та документи що підтверджують наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг що є предметом закупівлі. - надати, у відповідності до пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, інформацію та документи що підтверджують наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідних для надання послуг що є предметом закупівлі. - надати, у відповідності до пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, інформацію та документи що підтверджують наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів). - надати довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить відомості про учасника, згідно наведеної у пункті 3 Частини 3 Додатку №1 до Тендерної документації форми. - надати лист-згоду на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» (підписана фізичними особами, щодо яких подано інформацію про відсутність звинувачення у скоєнні злочину або засудження до кримінального покарання). - у відповідності до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» надати підтвердження щодо наявності обов’язкового реквізиту «підпису» на електронних документах поданих у складі тендерної пропозиції та що підтверджує що дані документи є оригіналами електронних документів, до прикладу наданням файлу підпису що дає змогу перевірити дані документи за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
3.1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Спецавтотранс-Львів» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме, всупереч вимогам пункту 1 розділу V Тендерної документації та пункту 31 Особливостей (частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі») учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Аномально низька ціна
3.1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Спецавтотранс-Львів» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме, всупереч вимогам пункту 1 розділу V Тендерної документації та пункту 31 Особливостей (частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі») учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Час публікації: 2024-04-18 16:30:27
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-20 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Код ЄДРПОУ | 30053219 |
---|---|
Поштова адреса | 79495, Україна, Львівська область, Винники, вулиця Галицька будинок 54 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Прончак Маркіян Романович |
Телефон | 380637888080,380678261010 |
Ел. пошта | office@sat-lviv.com.ua |
Час публікації: 2024-04-22 15:17:13
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-23 15:17:13
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «Спецавтотранс-Львів» по предмету закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 90470000-2 - Послуги з чищення каналізаційних колекторів (Послуги з очищення дощової каналізаційної мережі) (оголошення № UA-2024-04-04-011060-a) (у відповідності до норм пункту 43 Особливостей) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - всупереч вимогам абзацу 7 пункту 1 Розділу ІV Тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист гарантія про те, що ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, усіх інших витрат передбачених для послуг даного виду. - всупереч вимогам пункту 3 Розділу VІ Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника відсутнє письмове погодження учасника із проектом договору про закупівлю згідно предмета закупівлі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції згідно наведеної форми. - всупереч вимогам пункту 4 Розділу VІ Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій, у разі невиконання або ж неналежного виконання умов Договору про закупівлю, зокрема, неякісного виконання робіт, використання неякісних матеріалів та обладнання, порушення строків визначених Договором та недотримання інших взятих на себе зобов`язань. - всупереч вимогам пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація та документи що підтверджують наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг що є предметом закупівлі. - на виконання вимог пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасник надав у складі тендерної пропозиції скан-копію штатного розкладу підприємства. Однак, всупереч вимогам пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасника відсутня довідка за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми, а також відсутні документальне підтвердження такої інформації, окрім штатного розкладу підприємства. - всупереч вимогам пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація та документи що підтверджують наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів). - всупереч вимогам пункту 12 Частини 2 Додатку №1 до Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація в довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документи, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. - всупереч вимогам пункту 1 Частини 3 Додатку №1 до Тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи учасника представляти його інтереси під час проведення процедури за предметом закупівлі, підписувати тендерну пропозицію (документи тендерної пропозиції) за предметом закупівлі, а також інформацію та документи, що підтверджують правомочність службової (посадової) особи/осіб учасника на укладання та підписання договору про закупівлю, а саме: протокол або виписка/витяг з протоколу та/або довіреність та/або доручення, що підтверджує відповідні повноваження, наказ на призначення, чи інший нормативно-правовий документ що підтверджує повноваження службової (посадової) особи учасника. - в складі тендерної пропозиції учасника міститься довідка вих. №137/04/24 від 11.04.2024 що містить відомості про учасника, однак, слід зазначити що дана довідка надана учасником не за встановленою у пункті 3 Частини 3 Додатку №1 до Тендерної документації формою, а також не містить усієї передбаченої формою інформації. - всупереч вимогам пункту 6 Частини 3 Додатку №1 до Тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист гарантія про відсутність підстав передбачених абзацом 2 пунктом 2 Особливостей. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги абзацу 7 пункту 1 Розділу ІV Тендерної документації; вимоги пункту 3 Розділу VІ Тендерної документації; вимоги пункту 4 Розділу VІ Тендерної документації; вимоги пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 12 Частини 2 Додатку №3 до Тендерної документації; вимоги пункту 1 Частини 3 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 3 Частини 3 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 6 Частини 3 Додатку №1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати лист гарантію про те, що ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, усіх інших витрат передбачених для послуг даного виду. - надати письмове погодження учасника із проектом договору про закупівлю згідно предмета закупівлі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції згідно наведеної у пункті 3 Розділу VІ Тендерної документації форми. - надати лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій, у разі невиконання або ж неналежного виконання умов Договору про закупівлю, зокрема, неякісного виконання робіт, використання неякісних матеріалів та обладнання, порушення строків визначених Договором та недотримання інших взятих на себе зобов`язань. - надати, у відповідності до пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, інформацію та документи що підтверджують наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг що є предметом закупівлі. - надати, у відповідності до пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, інформацію та документи що підтверджують наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідних для надання послуг що є предметом закупівлі. - надати, у відповідності до пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, інформацію та документи що підтверджують наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів). - надати інформація в довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документи, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. - надати документи, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи учасника представляти його інтереси під час проведення процедури за предметом закупівлі, підписувати тендерну пропозицію (документи тендерної пропозиції) за предметом закупівлі, а також інформацію та документи, що підтверджують правомочність службової (посадової) особи/осіб учасника на укладання та підписання договору про закупівлю, а саме: протокол або виписка/витяг з протоколу та/або довіреність та/або доручення, що підтверджує відповідні повноваження, наказ на призначення, чи інший нормативно-правовий документ що підтверджує повноваження службової (посадової) особи учасника. - надати довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить відомості про учасника, згідно наведеної у пункті 3 Частини 3 Додатку №1 до Тендерної документації форми. - надати лист гарантію про відсутність підстав передбачених абзацом 2 пунктом 2 Особливостей.
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);. не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
3.1. Відхилити тендерну пропозицію переможця ФОП Курило І.О. на підставі: - абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей - переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. А саме, всупереч абзацу 15 пункту 47 Особливостей, вимогам пп. 4 п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації та Частини 2 Додатку №1 до Тендерної документації, переможцем процедури закупівлі не надано замовнику, у строк що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
3.1. Відхилити тендерну пропозицію переможця ФОП Курило І.О. на підставі: - абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей - переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. А саме, всупереч абзацу 15 пункту 47 Особливостей, вимогам пп. 4 п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації та Частини 2 Додатку №1 до Тендерної документації, переможцем процедури закупівлі не надано замовнику, у строк що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Код ЄДРПОУ | 3459602814 |
---|---|
Поштова адреса | 82400, Україна, Львівська область, Стрий, ХАРКОВА, будинок 2, квартира 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Курило Ігор |
Телефон | 380639643084 |
Ел. пошта | kymc0_1994@mail.ru |
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «АТМОТЕРРА» подану на закупівлю ДК 021:2015 (CPV) 90470000-2 - Послуги з чищення каналізаційних колекторів (Послуги з очищення дощової каналізаційної мережі), на підставі: - абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. А саме, всупереч вимогам пункту 5 Примітки Технічної специфікації Додатку №2 до Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист гарантія про зобов’язання після надання послуг забезпечити прибирання та вивіз сміття з території (Об’єкту) протягом 1 (одного) дня.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «АТМОТЕРРА» подану на закупівлю ДК 021:2015 (CPV) 90470000-2 - Послуги з чищення каналізаційних колекторів (Послуги з очищення дощової каналізаційної мережі), на підставі: - абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. А саме, всупереч вимогам пункту 5 Примітки Технічної специфікації Додатку №2 до Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист гарантія про зобов’язання після надання послуг забезпечити прибирання та вивіз сміття з території (Об’єкту) протягом 1 (одного) дня.
Код ЄДРПОУ | 40159601 |
---|---|
Поштова адреса | 61140 , Україна, Харківська область, Харків, 61157, Харківська обл., місто Харків, вул.Службова, будинок 107 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Крикунов Максим Олександрович |
Телефон | 380505685060 |
Ел. пошта | atmoterra@yandex.ua |
Субпідрядники не залучаються
Кошти місцевого бюджету. Всі виплати Виконавцю здійснюються Замовником після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. Розрахунок за надані послуги здійснюється Замовником згідно бюджетного законодавства на підставі виставленого Виконавцем рахунка
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04056115 |
Поштова адреса | 79058, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
Ім'я |
Потурай Орислава Василівна |
Телефон | 380322521984 |
Ел. пошта | o.poturay@ukr.net |