На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
140 700.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Порядок здійснення оплати. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. 2. Поставка Товару. Поставка Товару здійснюється Постачальником з дати підписання Договору. Поставка Товару повинна здійснюватись Постачальником в період часу з 9:00 години до 16:00 години, крім суботи та неділі. 3. Забезпечення виконання Договору 1. Постачальник вносить забезпечення виконання Договору оголошення №_____________________, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу ___ __________ 2024 року. 2. Забезпеченням виконання Договору є грошові кошти в сумі _____грн. (________________________________) (далі – Забезпечення), що становить 5% відсотків вартості (ціни) Договору про закупівлю, що перераховуються на р/р UA 978201720355169004000005318, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Біла Церква, код ЄДРПОУ 08167863. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі «Плитка», код 44110000-4«Конструкційні матеріали» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»». 2.1. Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Постачальником забезпечення виконання Договору надається Замовнику не пізніше дати укладання Договору. 3. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку, зазначеному в п. 14.2. Договору. 4. Забезпечення не повертається Замовником Учаснику в разі: 4.1. Невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань Учасником за Договором повністю або частково, зокрема, але не виключно: за прострочення постачання Товару; своєчасності та якості Товару; невиконання чи неналежного виконання інших умов та зобов’язань по Договору; 4.2. Дострокового розірвання Замовником Договору у випадку, якщо Учасник не виконує чи неналежним чином виконає свої зобов’язання за Договором; 4.3. Дострокового розірвання Учасником Договору (якщо це передбачено Договором). 5. Право щодо неповернення Учаснику забезпечення виникає у Замовника в момент настання будь-якого з випадків невиконання (неналежного виконання) Учасником Договору. 6. Факт невиконання або неналежного виконання Учасником своїх зобов’язань за Договором підтверджується документами, зокрема, але не виключно: документами, що свідчать про прострочення постачання товару та/або постачання товару неналежної якості тощо. 7. Відповідний односторонній акт про невиконання (неналежне виконання) Учасником зобов’язань за Договором складається не менше як трьома представниками Замовника і скріплюється їхніми підписами. Вказаний акт протягом 14 робочих днів, починаючи від дати його складання, направляється Замовником Учаснику. 8. Про неповернення забезпечення виконання Договору Замовник письмово повідомляє Учасника. До повідомлення додаються документи, що підтверджують невиконання Учасником своїх зобов’язань за Договором. 9. Починаючи від дати відправлення Учаснику письмового повідомлення, кошти, що надійшли як забезпечення виконання Договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. 10. Замовник повертає забезпечення виконання Договору лише після: належного виконання Учасником Договору в повному обсязі та належним чином, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32490244 |
---|---|
Поштова адреса | 04128 , Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БЕРКОВЕЦЬКА, будинок 6-К |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Сушко Юлія Миколаївна |
Телефон | 380677846540 |
Ел. пошта | TENDER.BC@EPICENTRK.COM |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42069908 |
---|---|
Поштова адреса | 81700, Україна, Львівська область, місто Жидачів, ВУЛИЦЯ САДОВА, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Медвідь |
Телефон | +380972955871 |
Ел. пошта | medvidim@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38985773 |
---|---|
Поштова адреса | 10025, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олег Кульбака |
Телефон | +380673191310 |
Ел. пошта | ukrbudkontrakt.zt@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 20971740 |
---|---|
Поштова адреса | 65029, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ НОВОСЕЛЬСЬКОГО, будинок 40 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Волощук |
Телефон | +380972969655 |
Ел. пошта | logis1@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-04-011913-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 140 700.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 9 квітня, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 12 квітня, 15:31 |
Плитка300 метр квадратний Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква Строк: до 15.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 016:2010: 10.39.99-00.00, Роботи субпідрядні як частина виробництва законсервованих та оброблених плодів і овочів Профіль: Плитка |
|
Бренд | AZUVI, STN CERAMICA, ITALICA, GOLDEN TILE, PRISSMACER, HUIDA, ECOCERAMIC, STARGRES, ZEUS CERAMICA, OPOCZNO, AZULIBER, EMIGRES, EL MOLINO, TAU CERAMICA, CERAMIKA PARADYZ, INTERCERAMA, CIFRE, INTER GRES, CERAMIKA COLOR, SALONI, MAINZU, АТЕМ, KONSKIE GROUP, CERSANIT, ALLORE GROUP, CEROSSA CERAMICA |
---|---|
Тип плитки | плитка для підлоги, плитка для стін |
Форма | прямокутна, квадратна, шестикутна |
Відтінок | синій, зелений, жовтий, сірий, коричневий, помаранчевий, білий, червоний, рожевий, чорний, фіолетовий, бежевий |
Тип поверхні | глянцева, глазурована, матова, гладка |
Матеріал | керамограніт, глина, кераміка |
Фактура | під камінь, під мармур, під бетон, під дерево |
Товщина плитки | 4 - 30, мм |
Ширина | 100 - 1800, мм |
Довжина | 100 - 1800, мм |
Кількість в упаковці, кв.м | 0.1 - 3, м² |
Назва організації | КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М. БІЛА ЦЕРКВА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08167863 |
Поштова адреса | 09117, Україна, Київська область, Біла Церква, Київська обл., місто Біла Церква, ВУЛИЦЯ ЯРМАРКОВА, будинок 1 |
Ім'я |
Пащенко Карина Сергіївна |
Телефон | 380456353000 |
Ел. пошта | kevbc-tender@post.mil.gov.ua |