На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
320 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-04-012388-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 квітня, 01:00 |
Дата останніх змін | 25 квітня, 14:54 |
Очікувана вартість закупівлі | 320 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 600.00 UAH з ПДВ |
---|
ДК 021:2015-64210000-1 Послуги телефонного зв'язку та передачі даних (Телекомунікаційні послуги)1 послуга Адреса поставки: 81131, Україна, Львівська область, Солонка, вулиця Центральна, 3 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 64210000-1, Послуги телефонного зв’язку та передачі даних |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2829304599 |
---|---|
Поштова адреса | 81115, Україна, Львівська область, село Оброшине, вул. Стуса, будинок 15, квартира 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Чоба Володимир |
Телефон | 380676703080 |
Ел. пошта | vchoba@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-23 13:47:38
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-24 13:47:38
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Чоба Володимир Юрійович в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015-64210000-1 Послуги телефонного зв'язку та передачі даних (Телекомунікаційні послуги) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно Розділу 2 Додатку 1 до Тендерної документації: Розділ №2 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасником надається довідка в вказаній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). В формі довідки про аналогічні договори потрібно було заповнити наступну інформацію: Замовник, ЄДРПОУ, адреса, телефон, ПІБ керівника. Учасником в наданій ним такій довідці не зазначено по-батькові керівника замовника. 1.2. Згідно п. 3.8. Розділу 3 Тендерної документації: Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про не залучення субпідрядника/співвиконавця. Зважаючи на те, що предметом закупівлі є послуги, учасником не надано інформації щодо залучення/незалучення до виконання послуг саме співиконавця(ів) згідно вимог п. 3.8. Розділу 3 Тендерної документації. 1.3. Згідно Розділу 2 Додатку 1 до Тендерної документації: 1.1. Учасник повинен мати власні телекомунікаційні канали передачі даних на базі оптоволоконної мережі чи орендувати їх у власника таких мереж в вказаних населених пунктах Солонківської сільської ради. Надати в складі тендерної пропозиції підтверджуючі документи: акт введення в експлуатацію мережі (для власника) чи договір про оренду з актом введення в експлуатацію від власника. Замовником передбачено в тому числі такі населені пункти як Малечковичі та Солонка. Учасником, згідно наданого ним договору про оренду не надано акти введення в експлуатацію від власника на такі населені пункти як Малечковичі та Солонка. 1.4. Згідно п. 5.2.1. Розділу 5 Тендерної документації необхідно надати довідку довільної форми, видану Замовником відкритих торгів не раніше дати оголошення даної процедури про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Такого документу Учасником не надано. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Учасник повинен надати довідка в вказаній у Розділі 2 Додатку 1 до Тендерної документації формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), заповнивши всю необхідну згідно форми інформацію. 2.2. Надати інформацію щодо залучення/незалучення до виконання послуг саме співиконавця(ів) згідно вимог п. 3.8. Розділу 3 Тендерної документації. 2.3. Надати акти введення в експлуатацію від власника на такі населені пункти як Малечковичі та Солонка 2.4. Надати довідку довільної форми, видану Замовником відкритих торгів не раніше дати оголошення даної процедури про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Розрахунки проводяться шляхом оплати Послуг протягом 30 календарних днів з дати підписання актів наданих послуг Замовником. У разі наявності мотивованих зауважень з боку «Замовника» щодо якості та строків надання Послуг Виконавця, останній усуває всі недоліки за свій рахунок, на підставі підписаного обома Сторонами Акту з переліком необхідних доробок і термінів їх усунення.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04369699 |
Поштова адреса | 81131, Україна, Львівська область, с. Солонка, вул. Центральна, 3 |
Ім'я |
Ірина Корда |
Телефон | +380508039155 |
Ел. пошта | korda.iryna@gmail.com |