На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-05-004625-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 квітня, 07:00 |
Дата останніх змін | 29 квітня, 11:57 |
Очікувана вартість закупівлі | 927 600.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 15 квітня, 11:27 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 9 200.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані інженерних мереж електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення, а також забезпечення належного функціонування внутрішнього облаштування адмінбудинків Головного управління ДПС у м. Києві1 послуга Адреса поставки: 04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19; вул. Верховинна, 9; вул. Політехнічна, 5, літ. А; вул. Смілянська, 6; вул. Жилянська, 23, літ. А та літ. Б; вул. Кошиця, 3; вул. Закревського, 41; бульвар Верховної Ради, 24 Б (корп.1); бульвар Верховної Ради, 24 Б (корп.2); просп. Володимира Івасюка, 58; вул. Лєскова, 2; вул. Лєскова, 4; вул. Загорівська, 26; вул. Тетянинська, 2 вул. Політехнічна, 5, літ. А; вул. Смілянська, 6; вул. Жилянська, 23, літ. А та літ. Б; вул. Кошиця, 3; вул. Закревського, 41; бульвар Верховної Ради, 24 Б (корп.1); бульвар Верховної Ради, 24 Б (корп.2); просп. Володимира Івасюка, 58; вул. Лєскова, 2; вул. Лєскова, 4; вул. Загорівська, 26; вул. Тетянинська, 2 Строк: до 31.12.2024 12:03 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 70330000-3, Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 38748221 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, Київська область, м.Київ, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 182 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Максим Каримов |
Телефон | +380971882068 |
Ел. пошта | your@griffin.ua |
Час публікації: 2024-04-16 09:33:02
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-17 09:33:02
Опис
Відповідно до пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Перелік виявлених невідповідностей у пропозиції ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» (код 38748221): 1) В Додатку 2.2. «Довідка по наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відсутня інформація а саме: 1.1) Прізвище, ім’я, по батькові працівників відповідної кваліфікації; 1.2) Посада яку займає працівників відповідної кваліфікації; 1.3) Номер диплома та дата видачі; 1.4) Номер посвідчення та/або протоколу про навчання з датою проходження; 1.5) Досвід роботи працівників відповідної кваліфікації; 1.6.) Накази про прийняття на роботу та/або копії трудових договорів та/або копії трудових книжок, та/або копії цивільно-правових договорів на кожного працівника, який буде мати безпосереднє відношення до виконання договору. 2) В Додатку 2.1. «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник надав інформацію яка не відповідає предмету закупівлі. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) Додаток 2 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника», Таблиц1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» пункт 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», підпункт 2.1. «Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою згідно з Додатком 2.2 до тендерної документації)». 2) Додаток 2 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника», Таблиц1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі», пункт 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій». підпункту 1.1. «Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що є достатніми для виконання умов договору відповідно до предмета закупівлі «Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані інженерних мереж електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення, а також забезпечення належного функціонування внутрішнього облаштування адмінбудинків Головного управління ДПС у м. Києві» за формою згідно з Додатком 2.1 до тендерної документації». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати інформацію про працівників відповідної кваліфікації які офіційно працевлаштовані, відповідно до Технічного завдання, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням їх П.І.Б., посад та інформацією щодо наявності у них відповідної кваліфікації та достатнього досвіду роботи та інформацію згідно з Додатком 2.2. На підтвердження наявності працівників необхідно надати копії завірених належним чином:наказів про прийняття на роботу та/або копії трудових договорів та/або копії трудових книжок, та/або копії цивільно-правових договорів на кожного працівника, який буде мати безпосереднє відношення до виконання договору. На підтвердження кваліфікації згідно інформації викладеної у довідці про працівників, учасник надає наступні документи: - для працівників робочих професій надати копії посвідчень про проходження навчання з"Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями" (НПАОП 0.00-1.71-13) та копію витягу з протоколу про перевірку знань; - для електриків: копію посвідчення про проходження навчання на ІІІ або IV групу допуску з електробезпеки (Нова редакція ПТЕЕС)» та копію витягу з протоколу про перевірку знань; 2) Надати інформацію про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази для надання послуг відповідно до предмета закупівлі «Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані інженерних мереж електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення, а також забезпечення належного функціонування внутрішнього облаштування адмінбудинків Головного управління ДПС у м. Києві» згідно з Додатком 2.1. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 35047973 |
---|---|
Поштова адреса | 79026, Україна, Львівська область, м. Львів, ВУЛИЦЯ САХАРОВА, будинок 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Грабовецький |
Телефон | +380500294660 |
Ел. пошта | i.hrabovetskyi@cpg.fm |
Не залучаються
Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дня надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника на підставі підписаного Сторонами Акту наданих послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління ДПС у м. Києві |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44116011 |
Поштова адреса | 04116, Україна, м. Київ, м Київ, вул. Шолуденка, 33/19 |
Ім'я |
Фефілін Максим Петрович ( ) |
Телефон | +380442362998 |
Ел. пошта | maxyfox_1981@ukr.net |