На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
16 200.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 23.12.2024 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору, згідно заявки Замовника (телефоном або електронним листом), впродовж 2 (двох) робочих днів з дати отримання такої заявки, у робочі дні з 8:00 до 15:00 години. Поставка лікарських засобів здійснюється автотранспортом Постачальника, який забезпечує умови зберігання та перевезення товару ("холодовий ланцюг" – якщо його дотримання вимагається умовами зберігання лікарських засобів). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору, враховуючи вимоги постанови КМУ від 02.07.2014 № 240 «Питання декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби» (із змінами) та/або постанови КМУ від 03.04.2019 № 426 «Про референтне ціноутворення на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти» (із змінами), з урахуванням наказу МОЗ України Про затвердження Реєстру граничних оптово-відпускних цін на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти, станом на дату поставки лікарських засобів. Місце постачання товару: склад ДУ «УкрДержНДІМСПІ МОЗ України» м. Дніпро, пров. Феодосія Макаревського, 1-а. Розвантаження товару здійснюється в приміщення складу установи представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копією(ями) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі вимогам технічних регламентів щодо медичних виробів з додатками (при наявності), або повідомлення про введення в обіг та експлуатацію окремих медичних виробів, стосовно яких не виконані вимоги технічних регламентів, але використання яких необхідне в інтересах охорони здоров’я, що завірений(і) Постачальником належним чином, а також сертифікатом(ами)/паспортом(ами) якості, інструкцією(ями) з використання тощо. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування медичних виробів. Приймання-здача товару проводиться на складі ДУ «УкрДержНДІМСПІ МОЗ України» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу до 10 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку.
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-05-011386-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 16 200.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 10 квітня, 13:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 10 квітня, 13:01 |
Барію сульфат порошок для приготування суспензії 80 гр. контейнер300 штука Адреса поставки: 49027, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, провулок Феодосія Макаревського 1-А Строк: до 23.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 016:2010: 01.11.9, Насіння інших олійних культур Профіль: Барію сульфат порошок для приготування суспензії 80 гр. контейнер |
|
Класифікація згідно МНН | Barium sulfate without suspending agents |
---|---|
Класифікація згідно АТХ | V08BA02 |
Форма випуску | Порошок для приготування суспензії |
Доза діючої речовини | 100 % |
Кількість одиниць в упаковці | 1 |
Тип пакування | Контейнер |
Назва організації | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ МЕДИКО-СОЦІАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ ІНВАЛІДНОСТІ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03191673 |
Поштова адреса | 49027, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пров. Феодосія Макаревського, буд. 1-А |
Ім'я |
Владислав Чередниченко |
Телефон | +380987022490 |
Ел. пошта | ukr.derzh.ndimspi@gmail.com |