На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Одиниця виміру «паков», зазначена у Розділі ІХ тендерної документації, відповідає одиниці виміру «пачка», зазначеної в оголошенні цієї закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-05-011862-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 квітня, 23:00 |
Дата останніх змін | 24 квітня, 16:41 |
Очікувана вартість закупівлі | 16 270 376.40 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 16 квітня, 12:01 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 81 351.88 UAH з ПДВ |
---|
Плівка матуюча з плотерною прорізкою / або кольоровим УФ друком, прикатка, монтажна плівка1280 метр квадратний Адреса поставки: Україна, Об’єкти поштового зв’язку у Вінницької, Житомирської, Київської, Кіровоградської, Миколаївської, Одеської, Херсонської, Черкаської областях відповідно до заявки Замовника Строк: до 30.04.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39174000-2, Вивіски |
Ширма-перегородка з банерної тканини 1700х2200мм155 штука Адреса поставки: Україна, Об’єкти поштового зв’язку у Вінницької, Житомирської, Київської, Кіровоградської, Миколаївської, Одеської, Херсонської, Черкаської областях відповідно до заявки Замовника Строк: до 30.04.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39174000-2, Вивіски |
Вивіска стандартна529 штука Адреса поставки: Україна, Об’єкти поштового зв’язку у Вінницької, Житомирської, Київської, Кіровоградської, Миколаївської, Одеської, Херсонської, Черкаської областях відповідно до заявки Замовника Строк: до 30.04.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39174000-2, Вивіски |
Напівпрозора полімерна ПВХ-плівка з надрукованими іміджевими та продуктовими сюжетами3331 метр квадратний Адреса поставки: Україна, Об’єкти поштового зв’язку у Вінницької, Житомирської, Київської, Кіровоградської, Миколаївської, Одеської, Херсонської, Черкаської областях відповідно до заявки Замовника Строк: до 30.04.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39174000-2, Вивіски |
Табличка, "Графік роботи"422 штука Адреса поставки: Україна, Об’єкти поштового зв’язку у Вінницької, Житомирської, Київської, Кіровоградської, Миколаївської, Одеської, Херсонської, Черкаської областях відповідно до заявки Замовника Строк: до 30.04.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39174000-2, Вивіски |
Вивіска для історичної частини міста10 штука Адреса поставки: Україна, Об’єкти поштового зв’язку у Вінницької, Житомирської, Київської, Кіровоградської, Миколаївської, Одеської, Херсонської, Черкаської областях відповідно до заявки Замовника Строк: до 30.04.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39174000-2, Вивіски |
Вивіска базова 2600х600 мм827 штука Адреса поставки: Україна, Об’єкти поштового зв’язку у Вінницької, Житомирської, Київської, Кіровоградської, Миколаївської, Одеської, Херсонської, Черкаської областях відповідно до заявки Замовника Строк: до 30.04.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39174000-2, Вивіски |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3232424735 |
---|---|
Поштова адреса | 40035, Україна, Сумська область, Суми, ПРОСПЕКТ М.ЛУШПИ, будинок 11, квартира 148 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Дубинський |
Телефон | +380669409231,+380505717760 |
Ел. пошта | sumy.wolf.ua@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-22 11:07:28
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-23 11:07:28
Опис
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника Фізична особа-підприємець Дубинський Сергій Сергійович (надалі – Учасник) на закупівлю ДК 021:2015 - 39170000-4 Магазинні меблі (Вивіски інформаційні (виготовлення та монтаж) Вінницький, Житомирський, Київський, Кіровоградський, Миколаївський, Одеський, Херсонський, Черкаський регіони) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-05-011862-a. Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Пунктом 1 Розділу Х тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно розділу VII тендерної документації. Пунктом 1.1 Розділу VII тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням: найменування контрагента; сфери господарської діяльності контрагента на території України; кількості мережевих одиниць контрагента; предмету договору; номеру та дати укладення договору; кількість товару, поставленого та змонтованого за договором; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Під аналогічним(и) за предметом закупівлі договором(ами) слід розуміти виконаний/частково виконаний договір або договори на поставку та монтаж інформаційних фасадних (зі світловими елементами) вивісок. При цьому загальна сумарна кількість поставлених та змонтованих інформаційних фасадних (зі світловими елементами) вивісок за договором (договорами) повинна бути не менше 20 одиниць однієї мережевій компанії, яка має не менше 10 мережевих одиниць та здійснює на території України свою господарську діяльність, пов’язану з наданням послуг населенню (банківська, логістична сфера та ін.) або з роздрібною торгівлею. Пунктом 1.2 Розділу VII тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. Якщо учасником надається інформація про виконання декількох аналогічних договорів, сумарною загальною кількістю поставлених та змонтованих інформаційних фасадних (зі світловими елементами) вивісок не менше 20 одиниць (за усіма договорами) однієї мережевій компанії, лист-відгук надається на підтвердження виконання кожного з таких договорів або надається один лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання всіх зазначених договорів, із зазначенням номерів таких договорів та дат їх укладення. Пунктом 1.3 Розділу VII тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції документ (и), що підтверджує (ють) поставку та/або монтаж інформаційних фасадних (зі світловими елементами) вивісок, загальною кількістю не менше 20 одиниць згідно аналогічного (их) договору (ів), зазначеного (их) у довідці по п.1.1 (Акт(и) приймання-передачі та/або видаткова(і) накладна(і) та/або акт(и) на монтаж). Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про досвід виконання аналогічного договору (файл «1.1_Аналогічні_договори.pdf»), лист-відгук (файл «1.2 Лис-відгук.pdf»), копію договору (файл «1.3 Dohovir №020523-17Е.pdf»), зведені акти (файли «1.3 Zvedenyi_Akt_02_liutyi_2024.pdf», «1.3 Zvedenyi_Akt_09_veresen_2023.pdf», «1.3 Zvedenyi_Akt_11_lystopad_2023.pdf», «1.3 Zvedenyi_Akt_12_hruden_2023.pdf»). У довідці (файл «1.1_Аналогічні_договори.pdf») Учасником зазначено інформацію щодо договору, в тому числі щодо кількості вивісок. Таким чином інформація, зазначена у довідці, не підтверджує кількість товару саме поставленого та змонтованого за договором, що не відповідає вимогам пункту 1.1 Розділу VII тендерної документації. Відповідно інформації, зазначеної у листі-відгуку (файл «1.2 Лис-відгук.pdf») між Учасником та АТ «Укрпошта» укладено договір №310821-03У від 31 серпня 2021 року Вивіски інформаційні (виготовлення та монтаж), що не відповідає інформації щодо номеру договору, зазначеного у довідці (файл «1.1_Аналогічні_договори.pdf»), а саме: №310821-03Е, що є невідповідністю. Зведені акти (файли «1.3 Zvedenyi_Akt_02_liutyi_2024.pdf», «1.3 Zvedenyi_Akt_09_veresen_2023.pdf», «1.3 Zvedenyi_Akt_11_lystopad_2023.pdf», «1.3 Zvedenyi_Akt_12_hruden_2023.pdf») на виконання договору №020523-17Е від 02 травня 2023р., укладеного між Учасником та АТ «Укрпошта», не підтверджують поставку та/або монтаж саме інформаційних фасадних (зі світловими елементами) вивісок, загальною кількістю не менше 20 одиниць, що не відповідає вимогам пункту 1.3 Розділу VII тендерної документації. Пунктом 5 Розділу Х тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції відомості про учасника (згідно розділу XІ тендерної документації). Учасником у складі тендерної пропозиції надано відомості про учасника (файл «5 Відомості про учасника.pdf»), в якій відсутнє підтвердження та гарантування, що Учасник не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Ісламської Республіки Іран, що не відповідає вимогам пункту 12 розділу XІ тендерної документації. Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі - Особливості) для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, а саме: уточнену довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням інформації, передбаченої п.1.1 Розділу VII тендерної документації, в тому числі уточненої інформації про кількість товару, поставленого та змонтованого за договором; уточнений позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору; документ (и), що підтверджує (ють) поставку та/або монтаж інформаційних фасадних (зі світловими елементами) вивісок, загальною кількістю не менше 20 одиниць згідно аналогічного (их) договору (ів), зазначеного (их) у довідці по п.1.1 (Акт(и) приймання-передачі та/або видаткова(і) накладна(і) та/або акт(и) на монтаж); уточнені відомості про учасника (згідно розділу XІ тендерної документації).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43028286 |
---|---|
Поштова адреса | 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Коріатовичів Князів, будинок 24 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дідук Сергій |
Телефон | 380679873009 |
Ел. пошта | reklamax.vin@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 31634884 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Заградский Александр |
Телефон | 380675420499 |
Ел. пошта | a.zagradskiy@megapolisplus.com.ua |
не має
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації, оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем до 20 числа місяця, наступного за місяцем поставки Товару, на підставі підписаного Сторонами Зведеного акту узгодження вартості поставленого Товару, примірна форма якого визначена у Додатку 6 до Договору, та за умови реєстрації Постачальником до дати оплати в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої(-их) податкової(-их) накладної (-их) за операціями поставки Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21560045 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Ім'я |
Павлушков Валерій Віталійович |
Телефон | 380501602636 |
Ел. пошта | pavlushkov1-vv@ukrposhta.ua |