На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
743 333.33 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Номенклатура: Послуги по здійсненню аудиту фінансової звітності Замовника за рік, що закінчився 31.12.2023, на відповідність до Міжнародних стандартів фінансової звітності, 1 послуга, ДК 021:2015: 79212300-6 Послуги з проведення обов’язкової аудиторської перевірки. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Забезпечення тендерних пропозицій вимагається.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-08-005881-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 19 квітня, 16:05 |
Очікувана вартість закупівлі | 743 333.33 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 17 квітня, 14:39 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 7 433.33 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 22 300.00 UAH |
Послуги по здійсненню аудиту фінансової звітності Замовника за рік, що закінчився 31.12.2023, на відповідність до Міжнародних стандартів фінансової звітності1 послуга Адреса поставки: 79000, Україна, Львівська область, Львів, АЕРОПОРТ ЦА Строк: до 26.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79212300-6, Послуги з проведення обов’язкової аудиторської перевірки |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 33833362 |
---|---|
Поштова адреса | 04210, Україна, Київська область, Київ, Оболонська набережна, 33 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Московенко Наталія Вікторівна |
Телефон | 380938866987 |
Ел. пошта | TENDER@CROWE-AC.COM.UA |
Час публікації: 2024-04-18 14:53:37
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-19 14:53:37
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1.1. Подана у складі пропозиції Учасника Довідка про незалежність від 15.04.2024, вих.№15-04/24/Т/15 містить інформацію про те, що ТОВ АК «Кроу Україна» (надалі – Учасник) підтверджує, що Учасник, його власники (засновники, учасники), посадові особи, ключові партнери, їхні близькі родичі та члени сім’ї є незалежними від Замовника в розумінні статті 10 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність». Згідно з тендерною документацією, для підтвердження інформації про відповідність Учасника - суб’єкта аудиторської діяльності, вимогам статті 10 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», подаються окремі документи відповідно до підпункту 2.5. та підпункту 2.6. пункту 2 Додатку №2 тендерної документації. 1.2. Підпункт 2.5. та підпункт 2.6. пункту 2 Додатку №2 тендерної документації. 1.3. Виправити невідповідність шляхом подання: - Довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією що Учасник - суб'єкт аудиторської діяльності, його власники (засновники, учасники), посадові особи, ключові партнери з аудиту та залучені до надання таких послуг працівники незалежні від ДП «МА «Львів» ім. Данила Галицького», фінансова звітність якого підлягає перевірці, не брали участі у підготовці та прийнятті управлінських рішень підприємства у відповідності до вимог статті 10 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність»; - Довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією що до Учасник - суб'єкта аудиторської діяльності, не встановлено обмеження на одночасне надання суб’єктами аудиторської діяльності підприємствам, що становлять суспільний інтерес, послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності та надання такими суб’єктами аудиторської діяльності та/або пов’язаними з ними особами таких неаудиторських послуг, передбачених статтю 10 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність». 2.1. Надана Учасником Довідка про працівників від 15.04.2024, вих. №15-04/24/Т/4, не відповідає вимогам підпункту 2.1. пункту 2 таблиці пункту 1 Додатку №3 тендерної документації: відсутня інформація про те, чи у ній наведено перелік загальної чисельності штатних кваліфікованих працівників Учасника - суб’єкта аудиторської діяльності, а також відсутні реєстрові номери аудиторів (за наявності). 2.2. Підпункт 2.1. пункту 2 таблиці пункту 1 Додатку №3 тендерної документації. 2.3. Подати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника із переліком загальної чисельності штатних кваліфікованих працівників Учасника - суб’єкта аудиторської діяльності у кількості не менше 50 осіб із зазначенням їх ПІБ, посади, стажу (досвіду) роботи, реєстрового номера аудитора (за наявності), з яких: - не менше 20 осіб, які працюють в Учасника за основним місцем роботи на умовах нормальної тривалості робочого часу не менше 40 годин на тиждень (крім працівників, яким законодавством встановлено скорочену тривалість робочого часу) та повинні знаходитись у Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності; - не менше 5 осіб в Учасника, які залучаються до виконання завдань мають мати документ (надати копії), що підтверджує проходження повної програми сертифікації, виданий однією з організацій, що є членом Міжнародної федерації бухгалтерів (IFAC), а саме: Асоціацією присяжних сертифікованих бухгалтерів (АССА), Американським інститутом сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), Інститутом присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW). На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, надати документи, що засвідчують працевлаштування (копії сторінок трудової книжки, копії наказів про прийняття на роботу тощо). 3.1. У складі пропозиції Учасника відсутня Довідка за підписом уповноваженої особи Учасника про працівників, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договору, за формою таблиці, наведеної у підпункті 2.2. пункту 2 таблиці пункту 1 Додатку №3 тендерної документації. 3.2. Підпункт 2.2. пункту 2 таблиці пункту 1 Додатку №3 тендерної документації. 3.3. Подати Довідку за підписом уповноваженої особи Учасника про працівників, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договору, за формою таблиці, наведеної у підпункті 2.2. пункту 2 таблиці пункту 1 Додатку №3 тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 36694398 |
---|---|
Поштова адреса | 01015, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ РЕДУТНА, будинок 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Богданова |
Телефон | +380504486128 |
Ел. пошта | o.bogdanova@crowe.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 34764976 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Манжула Олександр |
Телефон | 380444843364 |
Ел. пошта | INFO@UA.GT.COM |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 20197074 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, м. Дніпро, вул. Андрія Фабра, 4, 4 поверх |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ольга Рожкова |
Телефон | 0504515500 |
Ел. пошта | OROZHKOVA@BDO.UA |
Учасник не планує залучати субпідрядника
Замовник здійснює оплату вартості послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку на умовах відтермінування платежу 20 (двадцять) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, а також за умови реєстрації податкової накладної в ЄРПН складеної в порядку визначеному чинним законодавством України (у випадку якщо Виконавець є платником ПДВ та/або операція не є звільненою від оподаткування відповідно до чинного законодавства України)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "ЛЬВІВ" ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33073442 |
Поштова адреса | 79000, Україна, Львівська область, Львів, АЕРОПОРТ ЦА |
Ім'я |
Партика Юлія Олександрівна |
Телефон | 380322298295 |
Ел. пошта | YPARTYKA@LWO.AERO |