На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - 13246, Україна, Житомирська область, Житомирський р-н, селище міського типу Вакуленчук, Військове містечко № 10, будинок 151. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-08-007179-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 16:25 |
Очікувана вартість закупівлі | 174 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 17 квітня, 13:21 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 740.00 UAH з ПДВ |
---|
Електрична енергія30000 кіловат-година Адреса поставки: 13246, Україна, Житомирська область, Вакуленчук, військове містечко №10, буд. 151 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09310000-5, Електрична енергія |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 41835359 |
---|---|
Поштова адреса | 21037 , Україна, Вінницька область, Вінниця, 21037, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА, будинок 131 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Качалка Микола Миколайович |
Телефон | 380501797888 |
Ел. пошта | INFO@VIN.ENERA.UA |
Час публікації: 2024-04-22 16:26:15
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-23 16:26:15
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ": 1) перелік виявлених невідповідностей: - Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ", на виконання вимог п.4.1. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації не надав у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо строку дії своєї пропозиції, чим не дотримано вимог п.4.1. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. - Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ", на виконання вимог п.4 Додатку 1 надав у складі пропозиції ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА ЗАКУПІВЛІ від 11.04.2024р. №1.08-1534, в якій відсутні: - відомості про органи управління юридичної особи (вищий, наглядовий (у разі створення вказати склад), виконавчий (посада, прізвище, ім’я, по батькові, № телефону); - прізвище, ім’я, по батькові осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори, та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи, чим не дотримано вимог п.4. Додатку 1 Тендерної документації. - Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ", на виконання вимог Додатку 1 не надав у складі пропозиції Лист на фірмовому бланку учасника, за власноручним підписом його керівника чи уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі її наявності), у якому учасник гарантує, що відповідає за зміст поданої ним пропозиції, за достовірність інформації, зазначеної у поданій ним пропозиції, та зазначає, що під час проведення закупівлі дотримується норм чинного законодавства України про публічні закупівлі та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, чим не дотримався вимог Додатку 1 Тендерної документації. - Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ", на виконання вимог п. 8 Додатку 3 не надав у складі тендерної пропозиції гарантійний лист (складений у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її наявності)), щодо дотримання технічних вимог предмету закупівлі з посиланням на ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (EN 50160:2022, IDT) та іншим вимогам, встановленим державними стандартами, технічними умовами, нормативно-технічними документами щодо його якості, чим не дотримався вимог п.8 Додатку 3 Тендерної документації. - Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ", на виконання вимог пп.1 п.9 Додатку 3, надав у складі тендерної пропозиції ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ від 11.04.2024 р. № 1.08-1543 щодо особистого кабінету споживача в якому відсутня інформація про значення попередніх та поточних показів засобу вимірювання, чим не дотримався вимог пп.1 п.9 Додатку 3 до Тендерної документації. - Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ", на виконання вимог пп.2 п.9 Додатку 3, не надав у складі тендерної пропозиції лист підписаний уповноваженою особою, щодо гарантування виконання договірних зобов’язань з постачання електричної енергії, в разі перемоги на торгах. В тому числі, що у разі невиконання або неналежного виконання свого зобов’язання щодо забезпечення постачання електричної енергії, а саме: у разі непогодження оператором системи розподілу (обленерго) зміни постачальника, зважаючи на що покупець буде змушений укласти договір з постачальником «останньої надії» або у разі набуття постачальником статусу «дефолтного», в зв‘язку з чим постачання електричної енергії покупцю буде здійснюватись постачальником «останньої надії», постачальник зобов’язаний відшкодувати різницю між тарифом постачальника «останньої надії» та договірною ціною (тарифом) договору та повне відшкодування збитків завданих у зв’язку з неможливістю виконання постачальником своїх гарантійних зобов’язань, чим не дотримався вимог пп.2 п.9 Додатку 3 до Тендерної документації. - Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ", на виконання вимог пп.4 п.9 Додатку 3, не підтвердив у складі тендерної пропозиції відповідність своєї участі у тендері вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно з листом Мінекономрозвитку № 3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року, та не подав у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен міститись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція або програма) підприємства щодо виконання вказаної політики, чим не дотримався вимог пп.4 п.9 Додатку 3 до Тендерної документації. - Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ", на виконання вимог Додатку 3, не підтвердив країну походження товару, шляхом надання у складі своєї тендерної пропозиції Довідки (складеної у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завіреною печаткою (у разі її наявності)), про країну походження товару, чим не дотримався вимог Додатку 3 до Тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.4.1. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п.4. Додатку 1 до тендерної документації, Додаток 1 до тендерної документації, п.8, пп.1, пп.2, пп.4 пункту 9 Додатку 3 до тендерної документації, Додаток 3 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: - гарантійний лист щодо строку дії своєї пропозиції; - Довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності), що відповідає даним Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», яка обов’язково повинна містити такі відомості про учасника: а) для юридичної особи: - повне найменування юридичної особи та скорочене у разі його наявності; - ідентифікаційний код юридичної особи; - місцезнаходження юридичної особи (юридична та фактична адреса, телефон, факс, електронна пошта, веб-сайт (за наявності)); - організаційно-правова форма; - відомості про кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи (прізвище, ім’я, по батькові, розмір частки, громадянство); - відомості про органи управління юридичної особи (вищий, наглядовий (у разі створення вказати склад), виконавчий (посада, прізвище, ім’я, по батькові, № телефону); - прізвище, ім’я, по батькові осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори, та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи; - інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором. система оподаткування; - Лист на фірмовому бланку учасника, за власноручним підписом його керівника чи уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі її наявності), у якому учасник гарантує, що відповідає за зміст поданої ним пропозиції, за достовірність інформації, зазначеної у поданій ним пропозиції, та зазначає, що під час проведення закупівлі дотримується норм чинного законодавства України про публічні закупівлі та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178; - З метою підтвердження відповідності параметрів якості електричної енергії в точках приєднання споживачів, Учасник процедури закупівлі обов’язково повинен надати в складі тендерної пропозиції Гарантійний лист (складений у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її наявності)), щодо дотримання технічних вимог предмету закупівлі з посиланням на ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (EN 50160:2022, IDT) та іншим вимогам, встановленим державними стандартами, технічними умовами, нормативно-технічними документами щодо його якості; - Гарантійний лист в довільній формі про те, що учасником виконано вимоги «Правил роздрібного ринку електричної енергії» щодо особистого кабінету споживача, зокрема, що в особистому кабінеті споживача реалізована технічна можливість донесення до Споживача інформації про: • діючі ціни (тарифи), за якими здійснюється розрахунок за електричну енергію; • значення попередніх та поточних показів засобу вимірювання; • обсяг електричної енергії у порядку надання електропостачальником споживачу даних щодо споживання ними електричної енергії; • надлишок (переплату) оплаченої, але не спожитої електричної енергії або недоплату за спожиту, але не оплачену електричну енергію; • телефони для подання претензій, скарг та надання повідомлень про загрозу для безпеки експлуатації електросистем; • реквізити для оплати спожитої електричної енергії (розрахунковий рахунок електропостачальника, номер особового рахунка або номер договору споживача); • період, за який проводиться розрахунок; • суму до оплати та дату, до якої необхідно сплатити. Наведена у гарантійному листі інформація повинна бути достовірною та може бути перевірена замовником; - Учасник повинен надати гарантійний лист підписаний уповноваженою особою, щодо гарантування виконання договірних зобов’язань з постачання електричної енергії, в разі перемоги на торгах. В тому числі, що у разі невиконання або неналежного виконання свого зобов’язання щодо забезпечення постачання електричної енергії, а саме: у разі непогодження оператором системи розподілу (обленерго) зміни постачальника, зважаючи на що покупець буде змушений укласти договір з постачальником «останньої надії» або у разі набуття постачальником статусу «дефолтного», в зв‘язку з чим постачання електричної енергії покупцю буде здійснюватись постачальником «останньої надії», постачальник зобов’язаний відшкодувати різницю між тарифом постачальника «останньої надії» та договірною ціною (тарифом) договору та повне відшкодування збитків завданих у зв’язку з неможливістю виконання постачальником своїх гарантійних зобов’язань; - Учасники повинні підтвердити відповідність своєї участі у тендері вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно з листом Мінекономрозвитку № 3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року. З огляду на це учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен міститись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція або програма) підприємства щодо виконання вказаної політики; - Учасник процедури закупівлі має підтвердити країну походження товару, шляхом надання у складі своєї тендерної пропозиції Довідки (складеної у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завіреною печаткою (у разі її наявності)), про країну походження товару. Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Код ЄДРПОУ | 42827548 |
---|---|
Поштова адреса | 79026, Україна, Львівська область, Львів, вул.Стрийська, будинок 86-В, квартира 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ЖУК РОМАН ЄВСТАХІЙОВИЧ |
Телефон | 380934108320 |
Ел. пошта | gasenergotendr@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-25 13:41:24
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-26 13:41:24
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД": 1) перелік виявлених невідповідностей: - Учасник ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", на виконання вимог п.1.1. Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додатку 2 надав у складі своєї тендерної пропозиції ФОРМУ "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" Вих.№ 9 від 15.04.2024 р., що не відповідає Додатку 2 Тендерної документації. - Учасник ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", на виконання вимог Додатку 1 надав у складі пропозиції Лист-довідку Вих.№ 11 від 15.04.2024 р. в якому відсутня інформація що під час проведення закупівлі Учасник дотримується Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, чим не дотримався вимог Додатку 1 тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1.1. Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Додаток 2, Додаток 1 тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: - Форму «Тендерна пропозиція» оформлена згідно з Додатком 2 до тендерної документації. - Лист на фірмовому бланку учасника, за власноручним підписом його керівника чи уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі її наявності), у якому учасник гарантує, що відповідає за зміст поданої ним пропозиції, за достовірність інформації, зазначеної у поданій ним пропозиції, та зазначає, що під час проведення закупівлі дотримується норм чинного законодавства України про публічні закупівлі та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 42095943 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Безсмертний Андрій |
Телефон | 380965315038 |
Ел. пошта | A.BEZSMERTNIY@ZTOEK.COM.UA |
Час публікації: 2024-04-29 13:49:23
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-30 13:49:23
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ": 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ", на виконання вимог п.1.1. Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додатку 2 надав у складі своєї тендерної пропозиції ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ № 832-05/1 від 15.04.2024., що не відповідає Додатку 2 Тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1.1. Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Додаток 2 тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: - Форму «Тендерна пропозиція» оформлена згідно з Додатком 2 до тендерної документації. Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 32654545 |
---|---|
Поштова адреса | 20702, Україна, Черкаська область, Сміла, ВУЛИЦЯ ОЛЬГИ ОЛІЙНИК, будинок 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Бурячинський Сергій Васильович |
Телефон | 380979270601 |
Ел. пошта | smila_skysoft@ukr.net |
-
Час публікації: 2024-05-01 13:24:58
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-02 13:24:58
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙ СОФТ": 1) перелік виявлених невідповідностей: - Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙ СОФТ", на виконання вимог п.4 Додатку 1 надав у складі пропозиції ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА Вих. № 9849 від «16» квітня 2024 р, в якій відсутня наступна інформація: - відомості про кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи (прізвище, ім’я, по батькові, розмір частки, громадянство) (а саме розмір частки у відсотках); - відомості про органи управління юридичної особи (вищий, наглядовий (у разі створення вказати склад), виконавчий (посада, прізвище, ім’я, по батькові, № телефону) (відсутня інформація про наглядовий (у разі створення вказати склад, якщо не створений, вказати що не створений), виконавчий (посада, прізвище, ім’я, по батькові, № телефону) органи управління); - прізвище, ім’я, по батькові осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори, та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи (відсутні дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи), чим не дотримано вимог п.4. Додатку 1 Тендерної документації. - Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙ СОФТ", на виконання вимог Додатку 1 надав у складі пропозиції Гарантійний лист щодо змісту тендерної пропозиції Вих. № 9860 від «16» квітня 2024 р., що не відповідає вимогам Додатку 1 Тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.4. Додатку 1 до тендерної документації, Додаток 1 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: - Довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності), що відповідає даним Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», яка обов’язково повинна містити такі відомості про учасника: а) для юридичної особи: - повне найменування юридичної особи та скорочене у разі його наявності; - ідентифікаційний код юридичної особи; - місцезнаходження юридичної особи (юридична та фактична адреса, телефон, факс, електронна пошта, веб-сайт (за наявності)); - організаційно-правова форма; - відомості про кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи (прізвище, ім’я, по батькові, розмір частки, громадянство); - відомості про органи управління юридичної особи (вищий, наглядовий (у разі створення вказати склад), виконавчий (посада, прізвище, ім’я, по батькові, № телефону); - прізвище, ім’я, по батькові осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори, та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи; - інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором. система оподаткування; - Лист на фірмовому бланку учасника, за власноручним підписом його керівника чи уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі її наявності), у якому учасник гарантує, що відповідає за зміст поданої ним пропозиції, за достовірність інформації, зазначеної у поданій ним пропозиції, та зазначає, що під час проведення закупівлі дотримується норм чинного законодавства України про публічні закупівлі та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк 20 (двадцять) календарних днів з моменту отримання рахунку Споживачем.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Вакуленчуківська гімназія |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22067654 |
Поштова адреса | 13246, Україна, Житомирська область, Житомирський р-н, селище міського типу Вакуленчук, Військове містечко № 10, будинок 151 |
Ім'я |
Оксана Коваленко |
Телефон | +380961218437,+380985260918 |
Ел. пошта | vakulenchuk_school@ukr.net |