На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-08-009565-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 13:58 |
Очікувана вартість закупівлі | 103 967.60 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 039.68 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з технiчного обслуговування вогнегасників778 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50410000-2, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 30284125 |
---|---|
Поштова адреса | 65031, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ ПРОЦЕНКА, будинок 23/5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Назаров Олександр |
Телефон | 380669475450 |
Ел. пошта | anazarov@markogroup.com |
Час публікації: 2024-05-01 16:57:27
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-02 16:57:27
Опис
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до вимог пп. 1.1. п.1 Додатка 1 до Тендерної документації (далі -ТД) Учасником надано Довідку (Лист від 22.04.2024 № 2204/24-1) «Про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі» в якій відсутня інформація щодо ремонтних експлуатаційних матеріалів та запчастин, необхідних для проведення ТО вогнегасників. - 2.1. Відповідно до вимог абзацу третього пп.3.5. п.3 Додатка 1 до ТД Учасником не надано копію свідоцтва про визнання Державного підприємства «Класифікаційного товариства регістра судноплавства України», що підтверджує можливість здійснення Учасником/співвиконавцем послуг пов’язаних з оглядом та технічним обслуговуванням протипожежного обладнання. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно пп. 1.1. п.1 Додатка 1 до ТД Учасником надається Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців). В листі обов’язково зазначити інформацію про наявність: - компресорне обладнання, робочі столи, інструмент та ремонтні експлуатаційні матеріали, запасні частини які потрібні для проведення ТО вогнегасників. 2.2. Згідно абзацу третього пп. 3.5. п.3 Додатка 1 до ТД Учасником надається копія свідоцтва про визнання Державного підприємства «Класифікаційного товариства регістра судноплавства України», що підтверджує можливість здійснення Учасником/співвиконавцем послуг пов’язаних з оглядом та технічним обслуговуванням протипожежного обладнання. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ "МАРКО ЛТД" надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника ремонтно - експлуатаційних матеріалів та запасних частинин, які потрібні для проведення ТО вогнегасників. 3.2. Копію свідоцтва про визнання Державного підприємства «Класифікаційного товариства регістра судноплавства України», що підтверджує можливість здійснення Учасником/співвиконавцем послуг пов’язаних з оглядом та технічним обслуговуванням протипожежного обладнання.
Замовник здійснює оплату за фактично надані Послуги шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунка Замовника у розмірі 100% (сто відсотків) від вартості фактично наданих послуг, після підписання Акту приймання-передачі послуг протягом 20 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого рахунку від Виконавця та *належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством. (* у разі якщо Виконавець є платником ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Одеська філія ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728457 |
Поштова адреса | 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1 |
Ім'я |
Колесник Вікторія Володимирівна |
Телефон | 0487293544 |
Ел. пошта | VVKO@ODS.USPA.GOV.UA |