На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
676 220.50 UAH
ЛОТ 1 - Послуги з шиномонтажу (м. Львів вул. Золота 42)
171 742.50 UAH
ЛОТ 2 - Послуги з шиномонтажу (м. Золочів)
71 800.00 UAH
ЛОТ 3 - Послуги з шиномонтажу (м. Дрогобич)
64 555.00 UAH
ЛОТ 4 - Послуги з шиномонтажу (м. Пустомити)
83 557.50 UAH
ЛОТ 5 - Послуги з шиномонтажу (м. Самбір)
65 140.00 UAH
ЛОТ 6 - Послуги з шиномонтажу (м. Стрий)
63 125.00 UAH
ЛОТ 7 - Послуги з шиномонтажу (м. Червоноград)
92 858.00 UAH
ЛОТ 8 - Послуги з шиномонтажу (м. Яворів)
63 442.50 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-08-004740-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 квітня, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 22 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 6 травня, 09:20 |
Очікувана вартість закупівлі | 171 742.50 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 23 квітня, 14:43 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 717.43 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з шиномонтажу (м. Львів вул. Золота 42)834 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3143609743 |
---|---|
Поштова адреса | 79493, Україна, Львівська область, Рудно, 79493, Львівська обл., місто Львів, селище міського типу Рудне, вул.Шевченка, будинок 1 Е, квартира 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Ірина Лащик |
Телефон | 380979013836 |
Ел. пошта | lashchykxxx@ukr.net |
Час публікації: 2024-04-25 08:28:22
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-26 08:28:22
Опис
Замовник надсилає учаснику ФОП Лащик І.І. повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.) у складі тендерної пропозиції учасника надано Договір та відгук для підвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, які не відповідають один одному, а саме у відгуку вказане посилання на номер договору, який не відповідає номеру долученого аналогічного договору. 1.2) у складі тендерної пропозиції учасника надано гарантійний лист на ознайомлення із проектом Договору про закупівлю, що не містить повної та необхідної інформації передбаченої Замовником. 1.3.) у складі тендерної пропозиції учасника не долучено Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 1.4.) у складі тендерної пропозиції учасника надано лист від учасника закупівлі щодо обладнання, що не містить повної та необхідної інформації передбаченої Замовником. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1.) п. 1 розділу «Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до Документації. 2.2.) п. 9 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації. 2.3.) п.10 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації. 2.4.) п. 2 розділу «Документи, що має надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності товару (роботи чи послуги), що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до Документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.) Відгук, що повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер та дату договору, інформацію про виконання договору про надання послуг з шиномонтажу. 3.2.) Гарантійний лист від учасника, що він ознайомився із проектом договору про закупівлю, що міститься у додатку 5 до цієї документації, і згоден, у разі визначення його переможцем закупівлі, укласти такий договір без змін його основних положень. 3.3.) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Документ повинен бути не більше трьохмісячної давнини стосовно дати розкриття пропозицій учасників. 3.4.) Лист від учасника закупівлі щодо обладнання, а саме: 1) інформації про обладнання, враховуючи виробника, серію, модель; 2) підтвердження, що обладнання повністю відповідає технічним вимогам, викладеним замовником у Додатку 3 документації. Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2473300539 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Христина Стельмащук |
Телефон | +380968541359 |
Ел. пошта | kalsik7@gmail.com |
Очікувана вартість закупівлі | 71 800.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 718.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з шиномонтажу (м. Золочів)360 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Очікувана вартість закупівлі | 64 555.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 645.55 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з шиномонтажу (м. Дрогобич)316 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 23967437 |
---|---|
Поштова адреса | 82100, Україна, Львівська область, місто Дрогобич, ВУЛ. ГАЙДАМАЦЬКА, 7/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Михайло Галик |
Телефон | +380676731806 |
Ел. пошта | galyk@drogobych.com |
Час публікації: 2024-04-25 16:48:55
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-26 16:48:55
Опис
Замовник надсилає учаснику ТОВ «ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ «ДОБРОТА» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.) у складі тендерної пропозиції учасника ненадано Гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що не має ознак, визначених у пункті 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка пропозиції» Документації. 1.2.) у складі тендерної пропозиції учасника надано Додаток 8 Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці, із недотриманням вимоги Замовника, а саме відсутні підпис та печатка на кожній сторінці. 1.3.) у складі тендерної пропозиції учасника не долучено Наказ на призначення особи, яка уповноважена підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів. 1.4.) у складі тендерної пропозиції учасника надано Додаток 3, що не містить повної та необхідної інформації передбаченої Замовником. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1.) п. 1 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації. 2.2.) п.4 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації. 2.3.) п. 1 розділу «Документи, що надаються учасником у складі пропозиції, для підтвердження повноваження щодо підпису документів пропозиції уповноваженої особи учасника закупівлі» Додатку 2 до Документації. 2.4.) п. 4 розділу «Документи, що має надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності товару (роботи чи послуги), що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до Документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.) Гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що не має ознак, визначених у пункті 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка пропозиції» цієї документації, та він чи його засновники не перебувають під дією зазначених спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, у тому числі відсутності підстав для застосування мораторію відповідно до Постанови КМУ від 3 березня 2022 р. N 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації». 3.2.) Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8). Підпис і печатка мають бути на кожній сторінці. 3.3.) Для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та протокол зборів засновників (у разі якщо він передбачений для діяльності учасника), тощо. 3.4.) Додаток 3 до Документації. Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Очікувана вартість закупівлі | 83 557.50 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 835.58 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з шиномонтажу (м. Пустомити)406 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3143609743 |
---|---|
Поштова адреса | 79493, Україна, Львівська область, Рудно, 79493, Львівська обл., місто Львів, селище міського типу Рудне, вул.Шевченка, будинок 1 Е, квартира 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Ірина Лащик |
Телефон | 380979013836 |
Ел. пошта | lashchykxxx@ukr.net |
Час публікації: 2024-04-25 08:29:40
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-26 08:29:40
Опис
Замовник надсилає учаснику ФОП Лащик І.І. повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.) у складі тендерної пропозиції учасника надано Договір та відгук для підвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, які не відповідають один одному, а саме у відгуку вказане посилання на номер договору, який не відповідає номеру долученого аналогічного договору. 1.2) у складі тендерної пропозиції учасника надано гарантійний лист на ознайомлення із проектом Договору про закупівлю, що не містить повної та необхідної інформації передбаченої Замовником. 1.3.) у складі тендерної пропозиції учасника не долучено Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 1.4.) у складі тендерної пропозиції учасника надано лист від учасника закупівлі щодо обладнання, що не містить повної та необхідної інформації передбаченої Замовником. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1.) п. 1 розділу «Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до Документації. 2.2.) п. 9 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації. 2.3.) п.10 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації. 2.4.) п. 2 розділу «Документи, що має надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності товару (роботи чи послуги), що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до Документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.) Відгук, що повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер та дату договору, інформацію про виконання договору про надання послуг з шиномонтажу. 3.2.) Гарантійний лист від учасника, що він ознайомився із проектом договору про закупівлю, що міститься у додатку 5 до цієї документації, і згоден, у разі визначення його переможцем закупівлі, укласти такий договір без змін його основних положень. 3.3.) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Документ повинен бути не більше трьохмісячної давнини стосовно дати розкриття пропозицій учасників. 3.4.) Лист від учасника закупівлі щодо обладнання, а саме: 1) інформації про обладнання, враховуючи виробника, серію, модель; 2) підтвердження, що обладнання повністю відповідає технічним вимогам, викладеним замовником у Додатку 3 документації. Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Очікувана вартість закупівлі | 65 140.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 651.40 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з шиномонтажу (м. Самбір)320 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Очікувана вартість закупівлі | 63 125.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 631.25 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з шиномонтажу (м. Стрий)308 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Очікувана вартість закупівлі | 92 858.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 928.58 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з шиномонтажу (м. Червоноград)454 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Очікувана вартість закупівлі | 63 442.50 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 634.42 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з шиномонтажу (м. Яворів)314 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Назва організації | Львівська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 45204941 |
Поштова адреса | 79039, Україна, Львівська область, місто Львів, вул. Золота, будинок 42 |
Ім'я |
Ірина Василик |
Телефон | +380967824978 |
Ел. пошта | i.vasylyk@grmu.com.ua |