На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
402 635.31 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Процедура закупівлі – відкриті торги, проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. У разі, якщо учасником - переможцем процедури закупівлі є учасник – платник ПДВ, при укладанні договору про закупівлю сума ПДВ буде додаватися до ціни пропозиції без врахування ПДВ відповідно до законодавства України. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-08-010628-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 квітня, 11:00 |
Дата останніх змін | 26 квітня, 09:39 |
Очікувана вартість закупівлі | 402 635.31 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 18 квітня, 15:58 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 013.18 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з відновлення та заправки картриджів. Код, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі ДК 021:2015 : 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки. Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє протягом одного року, а в частині проведення розрахунків – до їх повного здійснення. Надання послуг проводиться протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової заявки Замовника. Строк надання послуг з заправки картриджа – 3 (три) робочих дні від дня підписання замовлення прийому-передачі картриджа. Строк надання послуг з заправки картриджа з відновленням – 3 (три) робочих дні від дня підписання замовлення прийому-передачі картриджа. Передача картриджів здійснюється за місцезнаходження обладнання у підрозділах Замовника. Час прибуття представника Виконавця (за адресою вказаною в замовленні) – протягом 3 робочих днів з моменту одержання замовлення. Надання послуг проводиться за місцем знаходження Виконавця. Детальна інформація у тендерній документації3226 послуга Адреса поставки: Україна, Івано-Франківська область, Передача картриджів Виконавцю здійснюється на території Замовника м. Івано-Франківськ, м. Коломия. Надання послуг проводиться за місцем знаходження Виконавця. Строк: до 09.05.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3013606396 |
---|---|
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, село Крихівці вулиця Данила Галицького будинок 61 квартира 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Дзюбак Петро Петрович |
Телефон | 380503730825 |
Ел. пошта | alex@ptd.com.ua |
ФОП ДЗЮБАК ПЕТРО ПЕТРОВИЧ повідомляємо , що не має намірів і не буде залучати до виконання послуг субпідрядника/співвиконавця. Надання послуг будуть надаватись власними силами фізичної особи підприємця.
Час публікації: 2024-04-22 18:31:29
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-23 18:31:29
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ФОП Дзюбак Петpо Петpович повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: Наданий учасником Лист – відгук від Територiального управлiння державної судової адмiнiстрацiї України в Iвано-Франкiвськiй області від 03.09.2021p. №04-07/1087/21 не містить інформації про виконання Учасником аналогічного за предметом закупівлі договору, щодо надання учасником послуг з заправки і відновлення картриджів до принтера(ів) або копіювально-розмножувальної техніки. Разом з тим учасник надав договір №195/20 від 04.11.2020, укладений з Територiальним управлiнням державної судової адмiнiстрацiї України в Iвано-Франкiвськiй області, який не містить інформації про надання учасником послуг з відновлення картриджів. Акти здачі-прийняття робіт №333 від 08.12.2020 №352 від 18.12.2020 не містять інформації про надання учасником послуг з відновлення картриджів. Учасник надав аналогічний за предметом закупівлі договір від 11.11.2021 укладений з АТ «Укрзалізниця» за номером №Л/ДН-4-21756/НЮ, проте не надав документ(и), що підтверджує (підтверджують) фактичне виконання такого договору/акт(и) наданих послуг (виконаних робіт) тощо. Лист – відгук від адміністрації виробничого підрозділу «Служба роботи станцій» регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Укрзалізниця» від 11.04.2024 № Д-2/2184 про виконання Учасником аналогічного за предметом закупівлі договору від 11.11.2021 укладеного з АТ «Укрзалізниця» містить некоректно вказаний номер договору № Л/ДН-47-21756, отже не підтверджує досвід виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору, укладеного з АТ «Укрзалізниця». Надана учасником Довідка щодо відсутності підстав, визначених абзацом 14 пункту 47 особливостей, для відмови в участі у процедурі закупівлі, датована 12.04.2024 не містить інформації про підтвердження відсутності підстави, визначеної в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, щодо АТ «Укрзалізниця». Надана учасником довідка «Відомості про учасника», датована 12.04.2024 містить інформацію про систему оподаткування, на якій перебуває учасник, як суб’єкт підприємницької діяльності із зазначенням відсоткової ставки, а саме: Платник ЄП 3 групи на ставці 5%. Проте учасником не надано Свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку, або Витяг з реєстру платників єдиного податку. Учасником не надано Лист-згоду учасника процедури закупівлі відповідно до Додатку 3 до тендерної документації. 2) Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»; п.1 Додатку 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ УЧАСНИКІВ ПРО ЇХ ВІДПОВІДНІСТЬ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ; п 2 Додатку 2 «Інформація про відсутність підстав, визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей»; Додаток 3 «ЛИСТ-ЗГОДА УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ»; п. 8 додатку 4 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції». 3) Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати аналогічний за предметом закупівлі договір та документ(и), що підтверджує (підтверджують) фактичне виконання такого договору/акт(и) наданих послуг (виконаних робіт) тощо./ Або надати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента про належне виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору. (Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір за умовами якого Учасником було надано послуги з заправки та/або відновлення картриджів до принтера(ів) або копіювально-розмножувальної техніки). Надати уточнену інформацію (довідку довільної форми) про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з АТ «Укрзалізниця», що призвело до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Або надати документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Надати Свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку, або Витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). Надати Лист-згоду учасника процедури закупівлі відповідно до Додатку 3 до тендерної документації. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 24095427 |
---|---|
Поштова адреса | 01010, Україна, м. Київ, вул. Івана Мазепи, будинок 4/6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Єрмолович Олеся Сергіївна |
Телефон | 380503889817 |
Ел. пошта | Tender@vm.ua |
не застосовується
Для платників ПДВ: Замовник здійснює оплату на 45-ий календарний день з дати реєстрації Виконавцем складеної відповідно до Податкового кодексу України податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Виконавця, розрахунок здійснюється на 45-ий календарний день з дня отримання Замовником від Виконавця копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Оплата здійснюється за умови наявності належним чином оформленого та підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих та виставленого на оплату рахунку. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. Для неплатників ПДВ: Замовник здійснює оплату на 45-ий календарний день з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг та виставленого на оплату рахунку. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081195 |
Поштова адреса | 79007, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
Ім'я |
Скробач О. М. |
Телефон | 0322263022 |
Ел. пошта | tender@railway.lviv.ua |