На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
260 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-08-010720-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 квітня, 01:00 |
Дата останніх змін | 30 квітня, 14:35 |
Очікувана вартість закупівлі | 260 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 300.00 UAH з ПДВ |
---|
Коробка перемикання передач на РУТА 25 NEXT або еквівалент1 штука Адреса поставки: 38754, Україна, Полтавська область, с.Мачухи, вул. Історична,1 Строк: до 30.04.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34321200-5, Коробки передач |
Коробка перемикання передач на КАМАЗ 45143-012-15 або еквівалент1 штука Адреса поставки: 38754, Україна, Полтавська область, с.Мачухи, вул. Історична,1 Строк: до 30.04.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34321200-5, Коробки передач |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 3154702251 |
---|---|
Поштова адреса | 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ ПОРИКА, будинок 44, квартира 315 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Гапонов Андрій |
Телефон | 380635601472 |
Ел. пошта | avtodetali2019@gmail.com |
-
Час публікації: 2024-04-17 16:13:12
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-18 16:13:12
Опис
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно п. 2 «Інша інформація» Розділ «Оцінки тендерної документації» Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран. Таким документом може бути: довідка / лист / інший документ в довільній формі або сертифікат про походження товару або декларація про походження товару або сертифікат про регіональне найменування товару або інший документ; Відповідно п.1 Додаток № 1 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі; Відповідно п.4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб підприємців)» Додаток № 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; Відповідно п.5 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб підприємців)» Додаток № 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, Форму «Тендерна пропозиція», згідно Додатку 5; Відповідно п.6 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб підприємців)» Додаток № 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, Відомості про учасника, згідно Додаток 6; Відповідно п.7 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб підприємців)» Додаток № 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, Лист-згоду щодо дозволу на обробку персональних даних, згідно Додаток 7; Відповідно п.9 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб підприємців)» Додаток № 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, Інформацією у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані замовником; п. 12 таблиці Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб підприємців) Додатку 1 Тендерної документації Учасник надає наступні документи: - довідка про те, що технічні, якісні характеристики товару, що пропонується учасником, відповідають (або є краще) характеристикам зазначеним у Додатку № 3 до Документації; - гарантійний лист щодо наявності Товару на складі; - довідка про дотримання та можливість виконання Учасником технічних вимог до предмету закупівлі, наведених в Додатку №3 до Документації; - документ, що засвідчують якість запропонованого Товару (копії сертифікатів відповідності та/або сертифікат якості, та технічний паспорт тощо); - гарантійний лист, в якому Учасник повинен зазначити гарантійний строк експлуатації Товару, визначений виробником; - довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про, Товар із зазначенням адреси його виготовлення, країни походження та року виготовлення. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран. Таким документом може бути: довідка / лист / інший документ в довільній формі або сертифікат про походження товару або декларація про походження товару або сертифікат про регіональне найменування товару або інший документ. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду, Учасник не надав довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за формою 1 відповідно Додатку № 1 тендерної документації; Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документ, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; Учасник у складі тендерної пропозиції надав документ, Форму «Тендерна пропозиція», згідно Додатку 5, неналежно заповнену; Учасник надав у складі своєї тендерної пропозиції Відомості про учасника, згідно Додаток 6, що не відповідає формі зазначеній у тендерній документації; Учасник надав у складі своєї тендерної пропозиції Лист-згоду щодо дозволу на обробку персональних даних, згідно Додаток 7, що не відповідає формі зазначеній у тендерній документації; Учасник у складі тендерної пропозиції не надав, Інформацією у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані замовником; Учасник не надав документ: - довідка про те, що технічні, якісні характеристики товару, що пропонується учасником, відповідають (або є краще) характеристикам зазначеним у Додатку № 3 до Документації; - гарантійний лист щодо наявності Товару на складі; - довідка про дотримання та можливість виконання Учасником технічних вимог до предмету закупівлі, наведених в Додатку №3 до Документації; - документ, що засвідчують якість запропонованого Товару (копії сертифікатів відповідності та/або сертифікат якості, та технічний паспорт тощо); - гарантійний лист, в якому Учасник повинен зазначити гарантійний строк експлуатації Товару, визначений виробником; - довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про, Товар із зазначенням адреси його виготовлення, країни походження та року виготовлення. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран. Таким документом може бути: довідка / лист / інший документ в довільній формі або сертифікат про походження товару або декларація про походження товару або сертифікат про регіональне найменування товару або інший документ; Довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі; Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; Форму «Тендерна пропозиція», згідно Додатку 5, з усіма заповненими рядками; Відомості про учасника, згідно Додаток 6 тендерної документації; Лист-згоду щодо дозволу на обробку персональних даних, згідно Додаток 7; Довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані замовником; Довідка про те, що технічні, якісні характеристики товару, що пропонується учасником, відповідають (або є краще) характеристикам зазначеним у Додатку № 3 до Документації; Гарантійний лист щодо наявності Товару на складі; Довідка про дотримання та можливість виконання Учасником технічних вимог до предмету закупівлі, наведених в Додатку №3 до Документації; Документ, що засвідчують якість запропонованого Товару (копії сертифікатів відповідності та/або сертифікат якості, та технічний паспорт тощо); Гарантійний лист, в якому Учасник повинен зазначити гарантійний строк експлуатації Товару, визначений виробником; Довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про, Товар із зазначенням адреси його виготовлення, країни походження та року виготовлення.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАЧУХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41858617 |
Поштова адреса | 38754, Україна, Полтавська область, Полтавський р-н,, с. Мачухи |
Ім'я |
Наталія Кулак |
Телефон | +380680768970 |
Ел. пошта | kulaknata900@gmail.com |