На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
545 580.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-08-012278-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 12:45 |
Очікувана вартість закупівлі | 545 580.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 455.80 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з метрологічної повірки теплолічильників1 послуга Адреса поставки: 11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул. Шевченка,8а Строк: до 01.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50410000-2, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41218018 |
---|---|
Поштова адреса | 07330, Україна, Київська область, с.м.т.Димер, вулиця Благовісна, будинок 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Семерунь Вячеслав Миколайович |
Телефон | 380976499544 |
Ел. пошта | tehuchet@ukr.net |
Не залучаємо
Час публікації: 2024-05-01 11:51:18
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-02 11:51:18
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатком 1 до тендерної документації в новій редакції визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасник повинен надати/підтвердити згідно з цим додатком, зокрема: 1) Розділ 1 пункт 2 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази:». Згідно з підпунктом 2.1 Додатка 1 до тендерної документації в новій редакції вимагається надати: «Довідка довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (підтвердити документально наявність приміщення, основних засобів, інструменту, автотранспорту). Учасник повинен підтвердити наведену інформацію щодо власності (або оренди) наступними сканованими копіями можливих документів: витяг з оборотно-сальдової відомості учасника станом не раніше 01.04.2024 року, який підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, або договору оренди з переліком майна що передається в оренду та актом приймання-передачі такого майна, або договору на надання послуг (з переліком обладнання/транспортних засобів/механізмів).»; 2) Розділ 1 пункт 3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:». Згідно підпунктом 3.1 Додатка 1 до тендерної документації в новій редакції вимагається надати: «Довідка довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (підтвердити документально наявність приміщення, основних засобів, інструменту, автотранспорту).». 3) Розділ 2 абз.4 «Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі» 2) Перелік виявлених невідповідностей: 1). У складі тендерної документації надано Договір оренди вантажного фургона строк дії якого завершився. 2) У складі тендерної документації надана Довідка про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід з невиправленою інформацію щодо ідентифікатору закупівлі, назви предмету закупівлі, назви підприємства. 3) У складі тендерної документації відсутня довідка у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, чинний договір або додаткову угоду про продовження строку дії Договору. 2) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно виправити та надати Довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід з виправленою інформацію щодо ідентифікатору закупівлі, назви предмету закупівлі, назви підприємства. 3) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати довідка у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31871157 |
Поштова адреса | 11500, Україна, Житомирська область, місто Коростень, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА будинок 8 А |
Ім'я |
Оксана Козаченко |
Телефон | +380681712706 |
Ел. пошта | korostenteplo1@ukr.net |