На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
666 570.32 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-09-004377-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 1 травня, 14:33 |
Очікувана вартість закупівлі | 666 570.32 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 18 квітня, 14:13 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 665.71 UAH з ПДВ |
---|
Послуги обслуговування (технічної підтримки) і доступу до програмного забезпечення (програмного комплексу) для обробки даних щодо обліку і ведення документації з організації харчування в закладах дошкільної освіти65 послуга Адреса поставки: Україна, м. Київ, Заклади Деснянського району м. Києва згідно Дислокації (Додаток 4 до тендерної документації) Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72330000-2, Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних |
Послуги обслуговування (технічної підтримки) і доступу до програмного забезпечення (програмного комплексу) для обробки даних щодо обліку і ведення документації з організації харчування для спеціалістів Управління освіти та централізованої бухгалтерії3 послуга Адреса поставки: Україна, м. Київ, Заклади Деснянського району м. Києва згідно Дислокації (Додаток 4 до тендерної документації) Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72330000-2, Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
1. Відповідно до Додатка 2 до ТД на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору необхідно надати: 1.1. оригінал або копія не менше двох аналогічних договорів. Під аналогічним договором в контексті даної закупівлі необхідно розуміти договір щодо надання послуг із обслуговування програмного забезпечення (або комплексу) щодо обліку харчування в закладах освіти за кодом ДК 021:2015: 72330000-2 Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних; 1.2. щодо усіх наданих договорів - оригінал або копія усіх наявних актів (акту) надання (прийому-передачі) послуг, які підтверджують виконання наданих договорів в повному обсязі, або відгук про виконання договору. Надані у складі тендерної пропозиції учасника договори не є аналогічними в контексті даної закупівлі, оскільки не є договором щодо надання послуг із обслуговування програмного забезпечення (або комплексу) щодо обліку харчування в закладах освіти за кодом ДК 021:2015: 72330000-2 Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних. 2. Відповідно до Додатка 4 до ТД передбачено надання в складі тендерної пропозиції сертифікатів про успішне завершення навчання консультантів учасника, що проводитимуть навчання для користувачів програмного продукту, з наступних тем: «Практичні аспекти виконання закладами освіти вимог харчового законодавтсва», «Впровадження у харчоблоках закладів освіти процедур, заснованих на принципах НАССР». Відповідні документи відсутні у складі тендерної пропозиції учасника. 3. Відповідно до Додатка 4 до ТД передбачено надання в складі тендерної пропозиції навчального плану по підготовці персоналу, який буде задіяний в роботі з програмою, а саме: медичні сестри, комірники, технологи з харчування, бухгалтера, економісти та керівники закладів. Відповідні документи відсутні у складі тендерної пропозиції учасника. 4. Відповідно до Додатка 4 до ТД необхідно надати в складі тендерної пропозиції примірний зразок створеного та завантаженого з програми такого сезонного меню та прорахунка, в форматі Excel. Відповідний документ відсутній у складі тендерної пропозиції учасника. 18.04.2024 року замовником в електронній системі закупівель у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій учаснику розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Учасником у встановлений строк не завантажено оновлених чи додаткових документів на усунення порушень, тому станом на 19.03.2024 року учасником не усунуто зазначені вище порушення. Отже, тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню на підставі абз. 5 п.п. 1 п. 44 Особливостей, оскільки учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
1. Відповідно до Додатка 2 до ТД на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору необхідно надати: 1.1. оригінал або копія не менше двох аналогічних договорів. Під аналогічним договором в контексті даної закупівлі необхідно розуміти договір щодо надання послуг із обслуговування програмного забезпечення (або комплексу) щодо обліку харчування в закладах освіти за кодом ДК 021:2015: 72330000-2 Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних; 1.2. щодо усіх наданих договорів - оригінал або копія усіх наявних актів (акту) надання (прийому-передачі) послуг, які підтверджують виконання наданих договорів в повному обсязі, або відгук про виконання договору. Надані у складі тендерної пропозиції учасника договори не є аналогічними в контексті даної закупівлі, оскільки не є договором щодо надання послуг із обслуговування програмного забезпечення (або комплексу) щодо обліку харчування в закладах освіти за кодом ДК 021:2015: 72330000-2 Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних. 2. Відповідно до Додатка 4 до ТД передбачено надання в складі тендерної пропозиції сертифікатів про успішне завершення навчання консультантів учасника, що проводитимуть навчання для користувачів програмного продукту, з наступних тем: «Практичні аспекти виконання закладами освіти вимог харчового законодавтсва», «Впровадження у харчоблоках закладів освіти процедур, заснованих на принципах НАССР». Відповідні документи відсутні у складі тендерної пропозиції учасника. 3. Відповідно до Додатка 4 до ТД передбачено надання в складі тендерної пропозиції навчального плану по підготовці персоналу, який буде задіяний в роботі з програмою, а саме: медичні сестри, комірники, технологи з харчування, бухгалтера, економісти та керівники закладів. Відповідні документи відсутні у складі тендерної пропозиції учасника. 4. Відповідно до Додатка 4 до ТД необхідно надати в складі тендерної пропозиції примірний зразок створеного та завантаженого з програми такого сезонного меню та прорахунка, в форматі Excel. Відповідний документ відсутній у складі тендерної пропозиції учасника. 18.04.2024 року замовником в електронній системі закупівель у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій учаснику розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Учасником у встановлений строк не завантажено оновлених чи додаткових документів на усунення порушень, тому станом на 19.03.2024 року учасником не усунуто зазначені вище порушення. Отже, тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню на підставі абз. 5 п.п. 1 п. 44 Особливостей, оскільки учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Код ЄДРПОУ | 22902418 |
---|---|
Поштова адреса | 03142, Україна, м. Київ, вулиця Ірпінська, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шведов Дмитро |
Телефон | 380634548890 |
Ел. пошта | tender@intelserv.com |
не залучається
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 45248748 |
---|---|
Поштова адреса | 01103, Україна, м. Київ, Київ, вул. Бойчука Михайла, буд. 26, офіс 192 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Трофименко Максим Сергійович |
Телефон | +380505471739 |
Ел. пошта | usd.tender@supik.com.ua |
відсутні
Розрахунки здійснюються протягом 20 календарних днів після отримання послуг на підставі актів наданих послуг відповідно до ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за умови отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного фінансування послуг, визначених в п. 1.2. цього Договору. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 5 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДЕСНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37501684 |
Поштова адреса | 02217, Україна, м. Київ, вулиця Закревського, будинок 15-А |
Ім'я |
Пинчук Діана |
Телефон | 380664484222 |
Ел. пошта | pynchukdiana@gmail.com |